Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازیزد؛حجت الاسلام سید اسماعیل شاکر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی گفت: عزت و امنیتی که امروز در کشور ما وجود دارد مدیون زحمات ایثارگران و خون دل خوردن‌های بسیاری است که هم خانواده‌های این عزیزان و هم خود آزادگان ما متحمل شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پدران و مادرانی که سال‌ها چشم انتظار بودند و فرزند خود را ندیدند و از دنیا رفتند.

امام جمعه اردکان بیان داشت: آن‌ها به عنوان نمایندگان ملت بزرگ ایران در سخت‌ترین شرایط عزت و کرامت ملت ما را حفظ کردند و خم به ابرو نیاوردند ظاهرا اسیر بودند، اما از هر آزادی آزادتر بودند.

وی اظهار داشت: جز وظیفه خود می‌دانیم که از زحمات این ایثارگران و آزادگان سرافراز تقدیر و تشکر کنیم تا در روز قیامت شرمنده این زحمات ایثارگری‌های آن‌ها نباشیم.

وی در ادامه با اشاره به کسب رتبه‌های خوب توسط دانش آموزان شهرستان اردکان در کنکور سراسری گفت: امسال هم از نظر کمی و هم از نظر کیفی پیشرفت داشته ایم که هم به خود این دانش آموزان عزیز، خانواده‌های محترمشان و به همه کسانی که زحمت کشیدند تبریک عرض می‌کنیم ان شاالله که شاهد موفقیت‌های هرچه بیشتر این عزیزان و آینده سازان نظام و انقلاب باشیم.

امام جمعه اردکان خاطرنشان کرد:، چون در ایام انتخاب رشته قرار داریم به دانش آموزان، خانواده ها، مربیان و مشاوران این نکته را یادآوری می‌کنیم که ما در شهر خودمان و شهر‌های همجوار و استان یزد مجموعه‌های آموزش عالی با ظرفیت آموزش بسیار خوبی را داریم که باید از این‌ها استفاده کنند.

حجت الاسلام شاکر از دانش آموزان عزیز خواست که هرچه می‌توانند از ظرفیت دانشگاه‌های شهرمان و همچنین شهر‌های همجوار و در سطح استان استفاده کنند و خود را به زحمت نیندازند که برخی از این رفت و آمد‌ها و حضور در بعضی از جا‌ها تبعات بسیار زیادی از نظر دینی، معنوی و اخلاقی دارد که بعدا قابل جبران نیست.

خطیب نماز جمعه اردکان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به زیاده خواهی‌های مقامات آمریکا برای بازدید از مراکز نظامی کشورمان تصریح کرد: مراکز نظامی، حریم امنیتی کشور ماست و مسئولان ما نباید اجازه بدهند که مقامات آمریکایی و مستکبرین بخواهند از مراکز نظامی ما بازدید کنند.

وی افزود: مسئولان ما باید با قاطعیت و محکم جواب یاوه گویی‌های بعضی از مقامات آمریکایی را بدهند که در ادامه برجام گفته اند که باید از مراکز نظامی ایران بازدید کنیم. ما اجازه نمی‌دهیم از مراکز نظامی ما بازدید کنند.

وی تاکید کرد: همه مردم و مسئولان ما باید متوجه باشند که اگر بخواهیم عزت و کرامت ما حفظ شود باید در برابر خواسته‌های دشمنان و مستکبرین با قاطعیت و محکم بایستند و اگر کوتاه بیاییم خواسته‌های آنان جدیدتر می‌شود.

امام جمعه اردکان گفت: امیدواریم که همه مسئولان ما مانند مقام معظم رهبری در برابر استکبار بایستند و در برابر دشمنان موضع واحدی داشته باشند.

گرامیداشت سالگرد ارتحال آیت الله محمدحسین بهجتی (شفق) امام جمعه فقید شهرستان اردکان و بیان آثار و برکات محبت زبانی و عملی به اهل بیت (علیهم السلام) از دیگر مباحثی بود که حجت الاسلام شاکر به آن‌ها پرداخت.

انتهای پیام/ص

خطبه های نماز جمعه اردکان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۵۳۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله نظامی به صهیونیست‌ها موجی از امید و اقتدار را برای ایران رقم زده است

ایسنا/تهران امام جمعه موقت ورامین در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: حمله نظامی به صهیونیست‌هاموجی از امید و اقتدار را برای ایران اسلامی در نگاه سایر ملت‌ها رقم زده است

حجت الاسلام حسین قدوسی نژاد در خطبه‌های نماز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ورامین با تاکید بر لزوم بزرگداشت سالروز شهادت امام صادق (ع) گفت: از مردم مؤمن و انقلابی ورامین دعوت می‌کنم، در مراسم بزرگداشت شهادت امام صادق (ع) در روز شنبه در مسجد صاحب الزمان (عج) شرکت کنند.

امام جمعه موقت ورامین ضمن تبیین آثار دفاع مشروع ایران در حمله به پایگاه نظامی صهیونیست‌ها گفت: این دفاع مشروع موجی از امید و اقتدار را برای ایران در نگاه سایر ملت‌ها رقم زده است.

خطیب جمعه ورامین باتجلیل از مقاومت فلسطین و فراگیری دفاع از مردم فلسطین در سراسر دنیا گفت: قطعاً فلسطین در نهایت پیروز خواهد بود.

وی سپس ضمن تجلیل از مقام معلم و گرامیداشت یاد شهید مطهری و یادآوری رسالت معلم در پرورش دانش آموزان گفت: تربیت و آموزش صحیح معلم دانش آموزان را در برابر فتنه‌ها و شبهات بیمه می‌کند.

قدوسی نژاد سپس با اشاره به مرحله دوم انتخابات در حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک بر حضور مردم در مرحله دوم انتخابات تاکید کرد و افزود: مردم می‌بایست، در تعیین سرنوشت خود نقش ایفا کنند.

وی از مردم خواست، درباره قیمت خانه و پول پیش و اجاره خانه رعایت حال یکدیگر را داشته باشند، دولت و مسئولان جهت مدیریت این وضع و جلوگیری از سوء استفاده ها اقدام لازم را داشته باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امام جمعه اردبیل به سفیر اسرائیل در آذربایجان /ظاهرا آذری‌ها را موجودات نادانی فرض کرده که می‌تواند دروغ هایش را به ما بفروشد
  • در جنگ اقتصادی و فرهنگی باید به آمادگی کامل برسیم
  • واکنش ائمه جمعه به برخورد مقامات غربی با تجمع دانشجویان
  • سبک زندگی اسلامی عاملی برای پیروزی بر جنگ ترکیبی
  • حمله نظامی به صهیونیست‌ها موجی از امید و اقتدار را برای ایران رقم زده است
  • مسئولان با جدیت بیشتری پای کار حل مشکل کشاورزان بیایند
  • لزوم تلاش جدی مسئولان برای جهش تولید و اشتغالزایی با مشارکت مردم
  • تلاش مسئولان برای جهش تولید و اشتغالزایی با مشارکت مردم
  • انقلاب اسلامی ایران در حال انتشار در جهان است
  • زاکانی در جواب انتقاد‌ها از خرید تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها از یک شرکت ساختمانی چینی: منتقدین دقت ندارند؛ این شرکت تامین کننده مالی است / تامین کننده خط ۱، ۲ و ۳ مترو هم یک بخش نظامی چین است / وزارت صمت می‌گفت امکان ندارد به شما خودرو بدهند، چون فقط به کشور‌های