Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بولتن نیوز، حسین قناعت کارگردان سینما درباره جدیدترین فعالیت های خود گفت: به تازگی نگارش فیلمنامه فیلم سینمایی «شش قهرمان و نصفی» را به پایان رسانده ام و آن را برای مطالعه به پرویز امیری تهیه کننده و علی عبدی سرمایه گذار تحویل داده و منتظر نظرات آنها هستم.

وی افزود: این فیلم حال و هوای فیلم قبلی ام یعنی «قهرمانان کوچک» را دارد که در جشنواره اصفهان جایزه بهترین فیلم از نظر داوران کودک را گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر «قهرمانان کوچک» را اولین فیلم کمدی رزمی سینمای کودک بدانیم، «شش قهرمان و نصفی»، دومین فیلم با همین مضمون خواهد بود و البته با صحنه های رزمی بیشتر.

قناعت عنوان کرد: «شش قهرمان و نصفی» برای کودکان و نوجوانان ساخته می شود و قهرمانان کودکش بار دیگر تکواندو کار هستند و درصورتی که هزینه بَر نباشد به جز چند صحنه کوتاه در تهران، بقیه فیلم را در شمال کشور جلوی دوربین خواهیم برد.

این کارگردان بیان کرد: در صورتی که شرایط مهیا شود، «شش قهرمان و نصفی» را در فصل پاییز کلید خواهیم زد و امیدوارم که این فیلم هم بتواند با مخاطبانش ارتباطِ خوبی برقرار کند.

وی در پایان با اشاره به زمان اکران «قهرمانان کوچک» گفت: این فیلم حدود یک ماه و نیم دیگر بعد از فیلم سینمایی «سارا و آیدا» روی پرده خواهد رفت.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۵۶۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاشمی‌منش رئیس جدید فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد

هاشمی‌منش به عنوان رئیس جدید فدراسیون کونگ‌فو انتخاب شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مجمع انتخاباتی فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی صبح امروز(چهارشنبه - 12 اردیبهشت ماه) با ریاست سیدمحمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان و با حضور سیدمناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک  و اعضای مجمع این رشته در تالار پارالمپیک کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد.

حجت جوانمردی، رضا شهرانی، سیدمجتبی شیرزادی، سیدعباس هاشمی منش و محمد نوحی پنج کاندیدایی بودند که صلاحیت آنها برای حضور در مجمع انتخاباتی فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی تایید شده بود، اما با انصراف چهار کاندیدا در نهایت رقابت بین سیدمجتبی شیرزادی و سیدعباس هاشمی‌منش برگزار شد.

در نهایت با رای‌گیری از اعضای مجمع، سیدعباس هاشمی‌منش با کسب 36 رای از 48 رای ماخوذه برای چهار سال به عنوان رئیس جدید فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی انتخاب شد. سیدمجتبی شیرزادی نیز 12 رای کسب کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اکران «قهرمانان ایران» در یکی از بزرگترین بیلبوردهای شهر تهران
  • فصل که تمام شود به بارسا برمی‌گردم
  • دغدغه مردم زیرکوه در خصوص تخریب قنوات و جاده‌ها ویژه پیگیری می‌شود
  • فعالیت تبلیغی ۵۲۰ مبلغ در ایام شهادت امام صادق(ع) در خراسان جنوبی
  • ببینید | استفاده از پهپاد رزمی مهاجر در استان فارس؛ علت چیست؟
  • هاشمی‌منش رئیس جدید فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد
  • رایتل پرسرعت‌ترین سیم‌کارت کشور
  • برگزاری همایش اندیشه تمدنی در اندیشه امام علی (ع)
  • فوتبال از دریچه فان؛ کیم مین جائه مقابل رئال مادرید
  • سیر صعودی و نزولی مشترکان اینترنت موبایل و ثابت در ایران