Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، بیژن نامدار زنگنهصبح امروز (شنبه 21 مرداد) در حاشیهنشست فراکسیون امید مجلس شورای اسلامیدر جمع خبرنگاران گفت: نکته قابل توجه در جلسه امروز فراکسیون امید، مطالبه تعداد قابل توجهی از نمایندگان عضو این فراکسیون مبنی بر این بود که در عقد قراردادهای نفتی باید تسریع شود، همچنین نمایندگان اظهار داشتند که موضوعجذب سرمایه گذاری خارجی را در صنعت نفتکشور پیگیری می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زنگنه افزود: با توجه به نظر نمایندگان فراکسیون امید، باید توسعه صنعت نفت بااستفاده از سرمایه گذاری خارجیشتاب بگیرد و نمایندگان تاکید داشتند که نسبت به این موضوع بی تفاوت نیستند.

وی در نشست امروز فراکسیون امید مجلس ، ادامه داد: درخصوصتقویت مدیریت نیروی انسانی در وزارت نفتو همچنینبه کارگیری زنان و جامعه اهل تسننکشور نیز نمایندگان نظرات خود را بیان کردند و بنده نیز نظراتم را گفتم و از تمامی نمایندگان مجلس به جهت همراهی هایشان در 4 سال گذشته تشکر کردم و اینکه نمایندگان برای انجام امور کشور از بنده و همکارانم توقع دارند، یکپشت گرمیمحسوب می شود.

زنگنه گفت: براساس برنامه بادیگر فراکسیون های مجلس شورای اسلامیدیدار و برنامه هایم را برای آنان تشریح خواهم کرد.

وزیر پیشنهادی نفت در دولت دوازدهم تصریح کرد: یکی از اولویت های مهم وزارت نفت در 4 سال آینده، ساماندهی تمام میادین مشترک است، البته بنده نگفتم که کارتوسعه همه ی میادین، تمام می شود، بلکه اظهار کردم در همه میادین برنامه های توسعه ای شروع می شود و اینگونه نخواهد بود که رسیدگی به میادین بدون سامان بماند. نکته دیگر اینکه باید ازسوختن گازهای همراه نفتجلوگیری شود.

افزایش بازیافت نفت یک اولویت مهم است

وی افزود:افزایش بازیافت نفت یا برداشت از میادینبه عنوان اولویت مهم در وزارت نفت است که روی آن تاکید شده، همچنین به موضوع ال ان جی و صادرات گاز از دیگر برنامه های وزارت نفت در 4 سال آینده است.

راه اندازی بندر نفتی در دریای عمان

زنگنه گفت:راه اندازی بندر نفتی در دریای عمان، گازرسانی روستاییو تکمیل شبکه گاز کشور، به اتمام رساندن کار پارس جنوبی در فاز تخلیه طبیعی وتوجه به بحث بهبود ساختار مدیریتی و نیروی انسانیو رسیدگی به موضوع پرسنل وزارت نفت و اشتغالزایی نیز از دیگر برنامه های مدنظر وزارت نفت در 4 سال آینده است که البتهانجام این مهم در ذیل اقتصاد مقاومتیاست که باید با همدلی و همکاری تمامی قوا و سازمان هاتحت هدایت مقام معظم رهبری به توسعه کشوردست یابیم.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۵۹۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم همکاری تمامی نهادها با پلیس در اجرای طزح نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، حجت الاسلام و المسلمین عادل پور در نماز عبادی سیاسی این هفته اجرای طرح نور عفاف و حجاب را باعث حمایت مردم دانست و از دیگر دستگاه‌ها خواست در اجرای این طرح کنار پلیس باشند .

 نقش وزارت ارشاد، وزارت صمت، وزارت کشور، شهرداری‌ها، سازمان تبلیغات، آموزش و پرورش و امور خارجه در طرح نور کجا است چرا فقط صداوسیما فعالیت لازم را انجام داده است از دستگاه قضایی می‌خواهیم  در این زمینه ورود کند .

خطیب جمعه خرمشهر در بخش دیگری از سخنانش فرارسیدن روز کار و کارگر را به قشر کارگری تبریک گفت و افزود: با وجود تحریم‌های سنگین اگر چرخ اقتصادی کشور می‌چرخد به  برکت وجود  این کارگران است که باید بصورت عملی از کارگران قدردانی کرد و امنیت شغلی آنها تامین شود.

 نهم اردیبهشت روز شورا‌ها نامگذاری شده است این روز را هم به مردم و هم به افرادیکه در این زمینه فعالیت می‌کنند، تبریک عرض می‌کنم .شورا‌ها به این دلیل راه اندازی شد که اراده مردم در امر مردم سالاری دینی انجام شود.
ما از همه کسانی که مخلصانه در این مسیر چه در این شورا و چه در شورا‌های قبلی فعالیت و زحمت کشیدند تشکر میکنیم. اما یک مورد را نباید فراموش کنیم  در شوراها بجای اینکه مردم سالاری دینی تشکیل شود شاهد گروه سالاری بودیم و از مجلس میخواهیم هم به قانون شورا‌ها و هم نسبت به احراز صلاحیت‌ها تجدید نظری داشته باشد .

حجت الاسلام و المسلمین همچنین دشمنی آمریکا با ملت ایران را تاریخی عنوان کرد و افزود: آنها تبعیت صد در صدی می‌خواهد می‌خواهد ایران اسلامی کاملا تابع زورگویی‌های آن‌ها باشد.

امام جمعه خرمشهر در پایان ضمن تشکر از فعالان  عرصه بهداشت و درمان شهرستان خرمشهر از دانشگاه علوم پزشگی آبادان انتقاد کرد و گفت: شاهد هستیم اعتبارات و امکانات عادلانه در بین شهر‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی آبادان توزیع نمی‌شود.

 

دیگر خبرها

  • لزوم همکاری تمامی نهادها با پلیس در اجرای طزح نور
  • توسعه کشور و مردمی سازی صنعت نفت و گاز بدون نیاز به مدیریت و بودجه دولت
  • مجلس در این هفته| ساماندهی اجاره و اصلاح مالیات بر سوداگری
  • تیبو کورتوا در آستانه بازگشت به میادین
  • راهیابی نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه به هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه
  • توسعه میادین نفت و گاز به سرمایه‌گذاری خارجی نیاز دارد
  • اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید/ حمایت ۳۵۰ همتی با ابزارهای نوین
  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • پلوسی خواستار استعفای نتانیاهو شد
  • ایجاد زیرساخت هوشمند رصد رشته مقاطع و رشته محل‌های علوم پزشکی