Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-01@01:17:22 GMT

شعار مدیریت شیشه‌ای و شفاف در ابتدای راه مات شد

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۳۶۸۲۳۳

شعار مدیریت شیشه‌ای و شفاف در ابتدای راه مات شد

پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران در حالی که هنوز به صورت رسمی آغاز به کار نکرده است روز پنجشنبه نامزد نهایی شهرداری تهران با ابهامات بسیار معرفی کرد.

از لیست 24 نفره منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران، در دور اول 7 نفر انتخاب شدند ( آقایان بیطرف، شریعتمداری، افشانی، مهرعلیزاده، نجفی، مرعشی و خانم کولایی) و نهایتا با انصراف 6 نامزد در نهایت منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران به علی نجفی بدون رقیب به عنوان گزینه نهایی شهردار تهران رای دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدا شریعتمداری و بیطرف که حضورشان در دولت قطعی شده بود از نامزدی شهرداری تهران انصراف دادند و در ادامه موج انصراف‌ها به دقیقه 90 و حتی وقت اضافه هم کشیده شد و 4 نفر دیگر هم نهایتا به انصراف دادند و شوخی مرعشی در جلسه اعلام برنامه‌های خود که گفته بود از قبل انتخاب خود را کرده‌اید جدی شد و نجفی تنها گزینه انتخاب شهردار شد.

از انتخاب تک نامزد شهرداری تهران که بگذریم، منتخبین شورای پنجم اولین خلف وعده خود را به تهرانی‌ها کردند، قرار بود جلسات انتخاب شهردار تهران به صورت پخش زنده باشد که به غیر از چند اینستاگرام این اتفاق در سایت شورا نیفتاد، از این هم که بگذریم علی رغم اینکه در اعلام برنامه‌های نامزدها خبرنگاران حضور داشتند ولی در رای گیر و انتخاب شهرداری (که از قبل وعده جلسه علنی داده بودند) ، اجازه ورود خبرنگاران را ندادند و شعار مدیریت شیشه‌ای و شفاف در ابتدای راه مات شد.

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۶۸۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرب‌العجل به شورای شهر کنگاور برای تعیین شهردار

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: استانداری و فرمانداری هیچگونه دخالتی در انتخاب شهردار نداشته و ندارد و ضروری است اعضای شورای شهر، شهردار منتخب را برای سیر مراحل قانونی به استانداری معرفی کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، طهماسب نجفی امروز _ سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در جلسه ای که در فرمانداری کنگاور برای بررسی وضعیت تعیین شهردار و سرپرست شهرداری کنگاور برگزار شد، اظهار کرد: بدیهی است که استانداری و فرمانداری هیچگونه دخالتی در انتخاب شهردار نداشته و ندارد و ضروری است اعضا شورای شهر، شهردار منتخب را جهت سیر مراحل قانونی در زمان مذکور به استانداری معرفی کنند و این کار بر طبق موعد مقرر صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا در جریان تشکیل جلسه توسط فرمانداری کنگاور با حضور طهماسب نجفی معاون عمرانی استاندار کرمانشاه و مسوولان استانی، مقرر شد اعضا شورای شهر کنگاور تا روز چهارشنبه مورخ ۱۲ اردیبهشت نسبت به انتخاب سرپرست شهرداری و همچنین ظرف مدت ۱۰ روز نسبت به انتخاب شهردار واجد شرایط اقدام کنند.

قابل ذکر است، در راستای بررسی و اتخاذ تدابیر لازم پیرامون مشکلات شهرداری کنگاور در خصوص انتخاب شهردار جلسه ای، روز دوشنبه به دعوت فرماندار کنگاور و با حضور معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه، مدیر کل حراست استانداری، سرپرست اداره‌کل بازرسی و امور حقوقی استانداری و اعضا شورای شهر کنگاور جلسه ای در فرمانداری کنگاور برگزار و پس از بحث و بررسی موضوع، مقرر شد اعضا شورای شهر کنگاور تا روز چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت نسبت به انتخاب سرپرست شهرداری و همچنین ظرف مدت ۱۰ روز نسبت به انتخاب شهردار واجد شرایط اقدام کنند.

کد خبر 749523

دیگر خبرها

  • ضرب‌العجل به شورای شهر کنگاور برای تعیین شهردار
  • ۴۶۰ روز به پایان مدیریت شهری ششم باقی مانده است
  • عملکرد مدیریت شهری خوی با کلانشهرهای کشور قابل مقایسه است
  • خروج علیه شهردار تهران
  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند
  • ۱۰۴۰ دهه هشتادی پای کار محلات رفسنجان
  • قرارداد در چین؛ دلخوری در شورای شهر تهران/ چرا قرارداد زاکانی با چینی‌ها بحث‌برانگیز شد؟
  • آبستراکسیون ناموفق در شورای شهر تهران در اعتراض به شهردار!
  • قراردادهای شهرداری تهران با چین به شورای شهر ارسال شود
  • شوراها بی‌واسطه‌ترین حلقه ارتباطی مردم و حاکمیت هستند