Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در متن زیر به وضعیت کنونی بازیگر نقش کارآگاه شمسی در سریال " کارآگاه شمسی و دستیارش مادام" می‌پردازیم. به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، پری امیرحمزه بازیگر پیشکسوت عرصه تلویزیون و سینما که در سال‌های فعالیت خود با سریال تلویزیونی "کارآگاه شمسی و دستیارش مادام" به اوج شهرت دست پیدا کرد، این روز‌ها فعالیتی ندارد و با توجه به کمرنگ بودن حضور او در محافل هنری شاید کمتر هنرمندی از او خبری داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان به همین بهانه برای احوال پرسی به سراغ وی رفته و در گفت‌وگویی تلفنی حال وی را جویا شد.

امیر حمزه حال این روزهای خود را خوب عنوان کرد و از گذراندن وقت خود در منزل و استراحتش گفت. وی ضمن گلایه از برخی اتفاقات در سال‌های دوری‌اش از عرصه تصویر خواست تا گفت‌وگویش را خبری نکنیم.

خبرگزاری میزان برای این هنرمند محبوب عرصه سینما و تلویزیون آرزوی سلامتی دارد.

گفتنی است، جدیدترین اثری که این بازیگر پیشکسوت در آن به ایفای نقش پرداخت، سریال تلویزیونی " سیر وسرکه" به کارگردانی غلامرضا رمضانی بود که در نوروز سال ۱۳۹۱ از شبکه ۲ پخش شد.

پری امیرحمزه با ایفای نقش در آثاری همچون" در پناه تو"، " آرایشگاه زیبا"، " مدرسه مادربزرگ‌ها"، " دبیرستان خضراء"، " تهران ۱۱" و "کارآگاه شمسی و دستیارش مادام" خاطره‌های بسیاری را در ذهن تماشاگران تلویزیون رقم زد به گونه‌ای که حضور نداشتن این روزهای او در عرصه تصویر به طورکامل احساس می‌شود و باعث دلتنگی بیننده‌ها برای این هنرمند پیشکسوت شده است.

گزارش از بهاره کنجکاوفرد انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۷۰۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) زورخانه پهلوان رستم

پهلوان رستم با نام اصلی علی‌اکبر قاسمی، که خود از جوانمردان و پهلوانان زمان خودش بوده، در تلاشی چهل‌و پنج ساله به نقاط مختلف ایران سفر کرده است؛ او در سفر خود علاوه بر بازدید از زورخانه‌ها، منزل به منزل به خانه جوانمردان هر شهر و دیار رفته و در خلل همین دیدارها، خاطرات، وسایل، عکس‌ها و اشیای به‌جامانده از هر عیار و پهلوانی را جمع‌آوری کرده است.

پهلوان رستم علاوه بر ایران به هفده کشور جهان نیز سفر کرده و سعی نمودند پهلوانانی که از این مرزوبوم رفته اند را پیدا کرده و صحبتی با آن‌ها نیز داشته باشند، درنهایت از همه‌ی آن‌ها نیز خواسته بود در صورت تمایل وسیله‌ای را به‌عنوان یادگاری به موزه‌ای که قصد تأسیس آن را دارد اهدا کنند. 

ورودی زورخانه درب بسیار کوچکی است که برای وارد شدن باید خم شوید. روی آن با خط زیبایی نوشته شده است: «سر تعظیم فرود آور به هنگام ورود/، چون که جای ادب و رسم جوانمردان است».

موزه آیین‌های پهلوانی به بخش‌های زورخانه، لنگری و مطبخ‌خانه تقسیم شده است؛ اما بخش اصلی اشیا موجود در آن در بخش زورخانه قرار دارد و شامل تصاویر، عکس‌ها و وسایل ورزشی پهلوانان معاصر تا حدود صد سال پیش است. لنگری در مجاورت گود زورخانه، مکانی بوده است که پهلوانان پس از فراغت از ورزش، به آنجا می‌رفتند و دمنوش‌های طبیعی مانند اسطوخودوس و ختمی می‌نوشیدند.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) زورخانه پهلوان رستم
  • آثار مثبت احیای واحد های تعطیل بیش از سرمایه‌گذاری‌ های جدید است
  • توقیف کاروان خودروهای شوتی در دشتستان
  • امیر تتلو: پرسپولیس قهرمان نشود چه تیمی بشود؟
  • برقراری ۱۷ هزار تماس تلفنی با مرکز ارتباطات اورژانس
  • دولتمردان باید میزان تصدی‌گری خود در عرصه اقتصاد را کاهش دهند
  • فروش سوالات کنکور ترفند شیادان سایبری برای کلاهبرداری
  • (ویدئو) بهترین اتفاقی که این روزها می‌توانست در اصفهان بیفتد!
  • درباره شیر شتر، نوشیدنی محبوب این‌روزها
  • مجری اسبق برنامه سینمایی هفت: با زور و تهمت و تهدید فیلمساز نمی‌شوید