Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت رییسه مجلس با بیان اینکه برخی ها در داخل در تلاش هستند سپاه را تضعیف کنند، گفت: مردم باید آگاهانه و هوشمندانه این افراد را بشناسند و مسئولان ذیربط تلاش کنند افرادی که آب در آسیب دشمن می کوبند را محاکمه کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسدالله عباسی در گفت و گو با «دیارباران» در واکنش به توهین روزنامه قانون به سپاه قدس، اظهار کرد: مدیون شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و خانواده شهدا هستیم که مدافع اسلام و ارزش های اسلامی و قرآن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این روزها شاهد تشییع پیکر شهید مدافع حرم در شلمان هم هستیم، افزود: رزمندگان اسلام مشغول مبارزه با جبهه کفر و دشمنان اسلام و سمبل مبارزه با استکبار و تکفیری ها هستند.

عضو هیئت رییسه مجلس با اشاره به اینکه تا زمانی که جبهه حق و باطل وجود دارد مسیر شهادت و شهید ادامه دارد، تصریح کرد: مدافعان حرم برای دفاع از ارزش های اسلام به مبارزه می پردازند و دشمنان را مأیوس و نا امید می کنند.

وی با تأکید برای از بین بردن تکفیری ها و داعش که به دنبال ضربه به اسلام با ایجاد تفرقه و شکاف بین جوامع اسلامی هستند باید مقابله کنیم، اضافه کرد: تمام تلاش ما ایجاد وحدت بین کشور های مسلمان منطقه است.

عباسی افزود: باید در برابر بوجود آورندگان تکفیری ها و داعش مقابله کنیم زیرا به دنبال نا امنی در منطقه هستند.

عضو هیئت رییسه مجلس با اشاره به رفتار روزنامه هایی مانند قانون در زیر سؤال بردن مواضع سپاه، تصریح کرد: سپاه مجزا و جدا حرکت نمی کند و برای حفظ امنیت کشور و اقتدار نظام جمهوری اسلامی در تلاش است.

وی ادامه داد: پاسداران انقلاب اسلامی در برابر توطئه ها ایستادگی می کنند و راه امام راحل را ادامه و در مسیر خط ولایت هستند.

عباسی با بیان اینکه برخی ها در داخل در تلاش هستند سپاه را تضعیف کنند، اضافه کرد: مردم باید آگاهانه و هوشمندانه این افراد را بشناسند و مسؤولان ذیربط تلاش کنند افرادی که آب در آسیب دشمن می کوبند را محاکمه کنند.

عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید از سردار سلیمانی حمایت کرد و باید حامی سپاه بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۷۴۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اثرگذاری دانشگاه در کاهش آسیب های اجتماعی با تولید مقالات علمی

به گزارش خبرگزاری مهر، «محمد دوستار» رییس دانشگاه گیلان با «حجت‌الاسلام والمسلمین» اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان گیلان دیدار کرد.

حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان گیلان با تبریک روز معلم و تقدیر از جایگاه و شان رفیع معلم و استاد و اهمیت علم آموزی اظهار کرد: امنیت و آرامش دانشجو باید مورد توجه دانشگاه قرار گرفته و حتی الامکان از دسته بندی و گروه بندی در دانشگاه ها اجتناب شود.

وی ضمن ارج نهادن به مقام دانشجو و اهمیت علم آموزی افزود: در اسلام نیز تاکیدات زیادی به تحصیل و فراگیری علم و دانش صورت گرفته و اولین دانشگاه جهان اسلام که شامل علوم معاصر و علوم دینی بود توسط امام جعفر صادق (علیه السلام) تاسیس شده است.

رییس شورای قضایی استان ضمن اعلام آمادگی دادگستری گیلان در راستای حل مشکلات قضایی دانشگاه افزود: دادگستری این توانایی را دارد که در کنار پژوهش های حقوقی زمینه استفاده از ظرفیت همکاران قضایی با حضور در بین دانشجویان را فراهم نماید و انتظار می رود دانشگاه نیز با تولید مقالات علمی مناسب و تحلیل های کارشناسی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه موثر باشد.

گفتنی است، در پایان این جلسه تفاهم نامه ای نیز در راستای افزایش همکاری های علمی و پژوهشی به امضای طرفین در آمد.

کد خبر 6093239

دیگر خبرها

  • اثرگذاری دانشگاه در کاهش آسیب های اجتماعی با تولید مقالات علمی
  • عملیات وعده صادق شمشیر زهرآگین بر قلب دشمن نشست
  • حاجی‌صادقی: دنیا در برابر عملیات وعده صادق کم آورد
  • برخی به دنبال تضعیف دستاوردهای مدیریت شهری هستند
  • دشوارترین عملیات نظامی در دوران جنگ با عراق /کدام فرمانده سپاه به در روز اول به شهادت رسید؟
  • آسیب‌های موجود در جامعه به واسطه فقدان اقامه نماز است
  • دهه کرامت؛ فرصتی برای افزایش معرفت مردم به اهل بیت(ع)
  • جلب اعتماد نیروی کار منجر به رشد بهره‌وری می‌شود
  • دهه کرامت فرصت معرفی الگوهای برتر جهان اسلام به دختران است
  • شورا رکن چهارم نظام تصمیم‌گیری کشور/ انتقاد از تضعیف جایگاه شوراها