Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@02:18:30 GMT

عاشوری: به محمدخانی پاس دادم پیوس بامن قهر کرد

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۳۷۵۱۱۶

عاشوری: به محمدخانی پاس دادم پیوس بامن قهر کرد

محسن عاشوری نام بزرگ و قابل احترامی برای هواداران پرسپولیس است.

به گزارش "ورزش سه"، او یکی از مردان اصلی و ستاره دوران طلایی پرسپولیس در دهه های شصت و هفتاد است.از بهترین هافبک های بازیساز فوتبال ایران که چند آقای گل درجه یک را تحویل فوتبال ایران داده است. بازیکنی که گفته می شد علی پروین سرمربی وقت پرسپولیس شیفته بازی او بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایعه بود پروینی که به سخت گیری معروف است برای محسن عاشوری برنامه تمرینی متفاوت و سبک تری در نظر می گرفت چرا که کاملا با ویژگیها و توانایی های فنی بهترین پاسور زمانه آشنا بود. محسن عاشوری بعد از فوتبال هم مثل زمان بازی کردنش آرام و کم سرو صدا است. او اینروزها سرمربی تیم فوتبال شهرداری فومن است و قصد دارد این تیم را از لیگ دو به لیگ یک بیاورد.


محسن عاشوری در رابطه با اینروزهای خودش گفت:« در حال حاضر در خدمت تیم دسته دومی شهرداری فومن و درحال آماده سازی تیم برای مسابقات هستیم.»


سرمربی شهرداری فومن همچنین گفت:« ما همچنین در حال انجام بازی های تدارکاتی هستیم، یک هفته در سرعین اردو داشتیم و بعد از آن چند بازی تدارکاتی را دربرنامه مان داشته و داریم.»


او اضافه کرد:« بعد از اردوی اردبیل، دو بازی تدارکاتی با تیم های ملوان انزلی و پاس گیلان برگزار کردیم. فردا( دوشنبه) با سپیدرود رشت بازی تدارکاتی خواهیم داشت و چهارشنبه با تیم هیرکانی چالوس مسابقه می دهیم.»


سرمربی پرسپولیسی شهرداری فومن درباره اهدافش در این تیم دسته دومی گفت: «البته که هدف ما در شهرداری فومن انجام بازیهای خوب و صعود به رقابت های لیگ یک است.»
او افزود:« هرچند برای رسیدن به اهدافمان مشکلاتی در رابطه با امکانات و منابع مالی که مسئولان در صدد رفع آنها هستند. امیدوارم این مشکلات هرچه زودتر حل شوند تا تیم بتواند به اهدافی که دارد نزدیک شود.»


نکته جالب این که مرتضی کرمانی مقدم همبازی سابق عاشوری در پرسپولیس کمک او در تیم شهرداری فومن است. عاشوری با تایید این موضوع در رابطه با این که آیا مرتضی کرمانی مقدم هم از پاسهای دقیق او در زمان بازی کردن بهره برده است گفت:« پاس گل های من به مرتضی(کرمانی مقدم) آنقدرها هم نبود چرا که مرتضی( کرمانی مقدم) در پستی بازی می کرد که وظیفه دیگری به غیر از گلزنی داشت.»


بهترین بازیساز و پاسور پرسپولیس و فوتبال ایران در دهه های طلایی شصت و هفتاد در پاسخ به این سوال که در زمان حکمرانی اش در میانه میدان و زمانی که تمام توپها برای پخش شدن به او ختم می شد آیا شده که از روی عمد به بازیکنی پاس ندهد؟ گفت:« قرار بود فقط راجع به خودم و کارم صحبت کنیم. می دانم این سوال را برای چه پرسیدید!(می خندد) پس بگذارید یک خاطره برایتان تعریف کنم تا ماجرا بهتر برایتان روشن شود.»


کاپیتان سابق پرسپولیس با بیان خاطره اش گفت:« در دورانی که بازی می کردم ، زمانی همسر خدا بیامرزِ ناصر محمدخانی برای دیدن خانواده اش به قطر رفته بود. از انجایی که منزل من و ناصر نزدیک بهم بود اکثرا با هم بودیم و با هم سر تمرین می رفتیم و بر میگشتیم، تا اینکه تیم المپیک شوروی سابق که قهرمان اروپا هم بود برای دو تا بازی تدارکاتی به ایران آمد و قرار شد یک بازی هم با پرسپولیس بکند.»


او ادامه داد:« در بازی با تیم المپیک شوروی من یک پاس به ناصر(محمدخانی) دادم که از وسط زمین با یک استارت وجدا کردن توپ، خودش را با گلر تک به تک کرد و توپ را گل کرد.کاری که فقط از ناصر برمی آمد.»


ستاره خط میانی پرسپولیس در دهه گذشته افزود:« ما آن بازی را دو بر یک باختیم ولی فرشاد پیوس تا یک هفته با من حرف نمیزد.»


عاشوری در حالی که از یادآوری این خاطره خنده اش گرفته بود گفت:« فرشاد (پیوس) میگفت تو با ناصر مچ شدی و دیگر من را نمیبینی...»!


او گفت:« شما چه فکر می کنید؟! امروز فکر کنم دیگر همه بدانند که من کاری را که به نظرم درست بود انجام دادم. فرشاد( پیوس) اشتباه فکر می کرد و بعدا به او ثابت شد...»


محسن عاشوری همچنین اضافه کرد:« بعضی چیزها را باید به زمان سپرد. من هم امیدوارم داستانی که در پرسپولیس پیش آمده مثل داستان ما یک سوتفاهم باشد.»


ستاره محبوب پرسپولیسی ها در بخش پایانی صحبتش در رابطه با اینکه آیا پرسپولیسی ها می توانند در انتظار حضور او با تیمش در لیگ یک و لیگ برتر باشند گفت:« راستش از نظر شخص خودم مهم نیست در چه سطحی کار می کنم. من با افتخار در همه رده ها و حتی فوتبال پایه کار کرده ام. مهم تاثیری است که می توانم بگذارم ولی خب نمی توانم منکر شوم که اکنون هدف من و تیمم در وهله اول صعود به لیگ یک است.»


عاشوری در پاسخ به اینکه هواداران فوتبال و بخصوص پرسپولیس دوست دارند اخباربیشتری از او بشنوند هم گفت:« انشالله به وقتش می شنوند.»

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۷۵۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج بازی مهم برای مهاجم با انگیزه پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، عیسی آل کثیر، مهاجم جنوبی پرسپولیس که از ابتدای نیم فصل دوم به جمع سرخ‌ها اضافه شد و به عنوان تنها مهاجم تخصصی این تیم کار خود را ادامه می‌دهد، در این مدت نمایش امیدوار کننده‌ای داشته است.

آل کثیر در بازی هفته گذشته تلاش کرد دروازه تیم سابق خود، سپاهان اصفهان را در آزادی باز کند اما موفق به این کار نشد تا پس از سه بازی گلزنی متوالی، روند خوب او متوقف شود.

آل کثیر با هفت گل زده در لیگ و جام حذفی در کنار شهاب زاهدی که در زمستان پرسپولیس را ترک کرد برترین گلزنان این فصل پرسپولیس محسوب می‌شوند که حالا عیسی فرصت این را دارد در ۵ بازی باقی مانده لیگ علاوه بر بهتر کردن آمار خود و تبدیل شدن به برترین گلزن این فصل لیگ برتر پرسپولیس، در دفاع از عنوان قهرمانی پرسپولیس نیز سهم مهمی داشته باشد.

عیسی این هفته باید مقابل مدافعان باانگیزه نساجی در ورزشگاه وطنی برای گلزنی تلاش کند.

دیگر خبرها

  • افشین پیروانی: از بازی نساجی و پرسپولیس لذت می برم، ورزشگاه قرمز است / فیلم
  • خلاصه بازی نساجی 1-2 پرسپولیس (لیگ برتر ایران - 1402/03)
  • خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی + فیلم
  • ورزشگاه وطنی آماده میزبانی از بازی نساجی - پرسپولیس / فیلم
  • ترکیب پرسپولیس برای بازی با نساجی مشخص شد
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • پنج بازی مهم برای مهاجم با انگیزه پرسپولیس
  • وحدت حنانوف مثل اسماعیلی‌فر نبود
  • تساوی و شکست حاصل کار مازنی‌ها در لیگ دسته دوم فوتسال
  • رد شایعه برای مدیریت پرسپولیس توسط شهرداری