Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا مجتبی عابدینی در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت ورزشو جواناناظهار داشت: حدود نه ماه پیش که دکتر سلطانی فر از مجلس شورای اسلامی رای اعتماد گرفت ،حضور او در وزارت ورزشو جوانانبا اتفاقات خوبی همراه شد به طوری که با تدابیر خوبی که به کار بست موجی از امید را در جامعه ورزش زنده کرد .

شمشیرباز المپیکی ایران ادامه داد: بعد از بازگشت از بازی های المپیک ریو برخی از قهرمانانبه نوعی با مشکلاتی مواجه شده بودند که حضور دکتر سلطانی فر در راس وزارت ورزشو جوانانباعث شد که با انگیزه و روحیه دو چندان به استمرار در افتخارآفرینی برای ایران ادامه بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجتبی عابدینی برخورد دکتر سلطانی فر با قهرمانانرا در این مدت بسیار خوب و منطقی توصیف کرد و اظهار داشت: آنچه مسلم است دکتر سلطانی فر نشان داده که حامی قهرمانانو افتخار آفرینان است و این مهم می تواند زمینه افتخارات بیشتر در رویدادهای پیش رو را برای ورزشایران فراهم کند.

این شمشیر باز پرافتخار کشورمان گفت: شاید جالب باشد عنوان کنم وقتی دکتر سلطانی فر به سالن شمشیربازی آمد با لبخند وارد شد و همان موقع گفتم که بالاخره اولین وزیر عرصه ورزشو جوانانکه لبخند زد را هم دیدیم.

وی ابراز امیدواری کرد با رای قاطع مجلس شورای اسلامی دکتر سلطانی فر بتواند برنامه های خود را برای موفقیت ورزشکشور در چهار سال پیش رو اجرا کند.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۷۷۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریز میزبان نشست ملی هم اندیشی رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی

جواد امان زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر در تشریح این خبر افزود: نشست ملی هم اندیشی رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی و روستایی ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور از ۲۲ الی ۲۵ اردیبهشت ماه به میزبانی تبریز برگزار خواهد شد.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان عنوان داشت: در این همایش که مسئولان وزارت ورزش و جوانان نیز حضور خواهند داشت، برنامه‌های متنوعی در خصوص تبیین برنامه‌های ورزش همگانی کشور و ارائه برنامه و سیاست‌های مربوط به توسعه ورزش روستایی برگزار خواهد شد.

امان زاده یادآور شد: با توجه به میزبانی شایسته تبریز از برنامه‌ها و همایش‌های ملی، وزارت ورزش و جوانان همواره دیدگاه ویژه ای به استان آذربایجان شرقی دارد و میزبانی از چنین رویدادهایی تأثیر بسزایی در پیشرفت ورزش همگانی و روستایی استان خواهد داشت.

گفتنی است، در این نشست ملی مشاور مقام عالی وزارت ورزش و جوانان، رؤسای فدراسیون‌های آمادگی جسمانی، ورزش‌های همگانی و ورزش‌های روستایی و عشایری و رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی و روستایی ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور حضور خواهند داشت.

کد خبر 6098939

دیگر خبرها

  • برای برگزاری انتخابات منتظر تایید وزارت ورزش هستیم
  • قهرمانان ورزشی پیشتازان ایجاد امید و غرور ملی هستند
  • گزارش وزیر ورزش از اقدامات و افتخارآفرینی ورزش کشور به رئیس جمهور
  • تبریز میزبان نشست ملی هم اندیشی رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی
  • پشت پرده خروج ضمانت‌نامه ۸۰ میلیاردی از باشگاه استقلال
  • شکل‌گیری امید‌آفرینی در جامعه پس از مشاهده دستاوردهای پژوهشی سمپادی‌ها
  • پیام تسلیت وزیر کشور به مناسبت درگذشت نخبه جوان مازندرانی
  • تخلف زیر گوش وزارت بهداشت / داروخانه‌ها دیگر کاره‌ای نیستند+فیلم
  • تخلف زیر گوش وزارت بهداشت/داروخانه‌ها دیگر کاره‌ای نیستند+فیلم