Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان ری به همت اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان ری و با همکاری اتاق اصناف در محل کنفرانس اتاق اصناف ری، با حضور عزیزاله افضلی رئیس اداره صنعت معدن و تجار ، امین بابایی مشاور فرماندار و رئیس اداره روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری، عباس حاج ابن علی رئیس اتاق اصناف و خبرنگاران برگزار گردید به گزارش خبرگزاری صداوسیما ،در ابتدای این مراسم حاج ابن علی ضمن تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه و فعالان خبری ، یاد و خاطره شهیدان صارمی و یارانش را گرامی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس افضلی رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت با تبریک روز خبرنگار ، گرامیداشت این روز را در واقع نکوداشت خون پاک کسانی دانست که جان خود را برای بیان حقایق تقدیم نمود.وی افزودند : سالروز شهادت خبرنگار شهید صارمی روز بزرگی برای ارج نهادن به خدمات تلاشگران عرصه خبر و اطلاع رسانی است.افضلی با اشاره به اینکه حرفه خبرنگاری در عین جایگاه رفیع آن از مشاغل بسیار سخت ، بشمار میرود گفت : پایبندی به ارزشهای اخلاقی و حرفه ای ، انعکاس حقایق و واقعیات ، رعایت مصالح جامعه و منافع عمومی از جمله ویژگیهای اخلاقی و حرفه ای یک خبرنگار میباشد.رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان در ادامه افزود: خبرنگار سفیر آگاهی و دانایی و مدافع حقوق مردم و تصویرگر روایات زندگی و تحولات سیاسی ، اجتماعی و اقتصادی است و نقش موثر و مناسب آن در هر زمان غیر قابل انکار است خبرنگاران با نگاه تیزبینانه خویش همیشه سعی بر آن دارند تا با گوشزد کردن نواقص احتمالی ، به بهبود کیفیت و ارتقای سطح خدمت کمک کنند .در این مراسم خبرنگاران پیرامون مشکلات معیشتی و کاری خود مطالبی را بیان نموده و خواستار تعامل و تداوم همکاری بیشتر گردیدند.در پایان مراسم با اهدای لوح سپاس و هدیه از زحمات این قشر گرانمایه تقدیر و تشکر بعمل آمد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۷۷۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از برترین‌های عقیدتی سیاسی شهرستان رشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ نماینده ولی فقیه در گیلان دراین مراسم با اشاره به قدرت زورافزون نظامی ایران درمنطقه گفت:عملیات «وعده صادق» نیرو‌های مسلح کشور به ویژه سپاه پاسداران مقتدرصولت وهیمنه رژیم جعلی و کودک کش اسراییل را در منطقه و دنیا شکست.
 آیت الله فلاحتی افزود: امروز عظمت ایران اسلامی به واسطه داشتن نیرو‌های جوان، انقلابی وجهادی به ویژه بیسجیان بیش از پیش شده است.
وی با اشاره به هفته گرامیداشت معلم با قدردانی از زحمات معلمان افزود: معلمان اهل فکر و اندیشه هستند و می‌توانند نسل آینده ساز کشور را به گونه‌ای تربیت کنند که کشور را به قله‌های اقتدار و پیشرفت برسانند. 
نماینده ولی فقیه درگیلان در ادامه به جنبش‌های دانشجویی در اروپای شرقی و امریکا هم اشاره کرد و گفت: جوانان این کشور‌ها به درجه‌ای از خود آگاهی رسیده اند که دیگر زیربار زور نخواهند رفت. 
آیت الله فلاحتی همچنین به اجرای طرح عفاف وحجاب در جامعه هم تاکیدو تصریح کرد: با اجرای این طرح باید بساط بی عفتی در جامعه برچیده شود.
حجت الاسلام والمسلمین انصاری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه رشت هم دراین مراسم گفت: شبکه تربیتی عقیدتی و سیاسی و هادیان سیاسی در مقابله با تهاجمات دشمن تلاش و با آگاهی بخشی به جوانان و دشمن شناسی به موقع از کیان میهن اسلامی دفاع می‌کنند.
 در این مراسم همچنین از «سرود معلم مهربان» کاری از دانش آموزان عضو حوزه بسیج شهید مطهری رشت رونمایی شد.

دیگر خبرها

  • همه واحدهای صنفی باید کد یکتا خود را دریافت کنند
  • اکتشاف ۴ ماده معدنی ارزشمند در خوسف
  • تجلیل از برترین‌های عقیدتی سیاسی شهرستان رشت
  • هیچ‌گونه کمبود آردی در اسدآباد نداریم
  • رئیس اتاق اصناف کشاورزی مشکلات کشاورزان را به معاون وزیر منتقل کرد
  • کارگران نمونه در گناوه تجلیل شدند
  • تجلیل از مدال آوران سال ۱۴۰۲ ورزش با حضور رئیس جمهور
  • تجلیل از مدال‌آوران ورزش در سال ١۴٠٢ با حضور حضور رئیس جمهور
  • تجلیل از مدال‌آوران ورزش در سال ١۴٠٢ با حضور رئیس جمهور
  • تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی و معلمان بسیجی شهرستان صومعه سرا