Web Analytics Made Easy - Statcounter

«مایک پومپئو» رئیس سازمان «سیا» آمریکا امروز طی سخنانی اعلام کرد که به طور حتم کره شمالی باز هم به آزمایش های موشکی خود ادامه داده و فعالیت های خود در این زمینه را متوقف نخواهد کرد.

بر اساس این گزارش، پومپئو با اشاره به اینکه کره شمالی تنها در ماه جولای اقدام به انجام دو آزمایش موشکی کرده، گفت از انجام آزمایش های موشکی دیگر توسط پیونگ یانگ متعجب نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: من کاملا اطمینان دارم که (کیم جونگ اون رهبر کره شمالی) به تلاش برای توسعه فعالیت های موشکی خود ادامه خواهد داد.

این مقام ارشد سازمان سیا افزود: بنابراین اگر آزمایش موشکی دیگری نیز انجام شود برای من تعجب آور نخواهد بود. وی دو آزمایش (موشکی) در ماه جولای انجام داده، بنابراین اگر آزمایش (موشکی) دیگری نیز انجام شود مرا متعجب نخواهد کرد.

این درحالیست که «جیمز کلاپر» هشدار داد دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا با ادامه دعوای لفظی با کره شمالی می تواند آمریکا را وارد جنگ جهانی سوم کند.

رئیس سابق اداره اطلاعات ملی آمریکا همچنین هشدار داد جنگ لفظی بین ترامپ و کره شمالی می تواند از کنترل خارج شده و جهان را به سوی یک درگیری نظامی جهانی سوق دهد.

کلاپر در ادامه از تهدید ترامپ علیه کره شمالی و استفاده از افعال «آتش و خشم» از سوی رئیس جمهور آمریکا انتقاد کرد.

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۷۷۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ارزیابی اولیه از خسارت زلزله امروز در خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت: براثر زمین‌لرزه بعد از ظهر امروز، گچ‌ برخی خانه‌ها در روستاهای اطراف شهر تیتکانلو ریخت.

شفیق در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: به‌جز گچ‌ریزی تعدادی از ساختمان‌های روستایی، این زلزله هیچ خسارت مالی و جانی به‌دنبال نداشته است.

وی یادآوری کرد: ساعت ۳۷: ۱۵ امروز (۱۴ اردیبهشت ماه) زلزله‌ای به بزرگی ۴.۲ ریشتر در عمق هشت کیلومتری به وقوع پیوست. این زمین‌لرزه در شهرستان‌های شیروان، فاروج و بجنورد احساس شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رئیس دفتر سیاسی حماس: توافق آتش‌بس باید جامع و مرحله‌ای باشد
  • حمله موشکی مقاومت اسلامی عراق به بندر حیفا
  • والدین ثبت‌نام کُتب درسی را تا ۲۵ اردیبهشت انجام دهند
  • فلسطین کرونیکل: پاتریوت آمریکا در برابر بالستیک ایرانی به هیچ کاری نیامد
  • برگه‌های آزمایش الکی!
  • جاده‌های خراسان شمالی لغزنده است
  • لغو سخنرانی سفیرآمریکا در دانشگاه ورمونت همزمان با اعتراضات دانشجویی
  • حمله موشکی به پایگاه آمریکا در شرق سوریه
  • انجام ارزیابی اولیه از خسارت زلزله امروز در خراسان شمالی
  • اصرار به آیت الله برای کاندیداتوری در انتخابات /اخطار موشکی روسیه به آمریکا بر سر طرح جنگ ستارگان /بازخوانی خاطرات