Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - وبسايت تابناک با تو: با شنيدن واژه هايي همچون جنايت، مافيا و خشونت در ذهن ما شايد تصويري از مردان تبهکار نقش ببندد، خشونت هاي مردانه...اما در واقعيت ثابت شده که برخي از زنان هم به وادي خشونت و ارتکاب جرم وارد شده اند و نام آنها در ميان فهرست خطرناک ترين تبهکاران جهان به چشم مي خورد و از نظر خشونت و بي رحمي از هم کيشان خود در جامعه ي مردان کم تر نيستند و حتي خشونت بيشتري هم به خرج داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زناني که از آرامش، لطافت و زيبايي دست کشيده اند و به جاي آن به خشونت، قتل، سرقت و ترور روي آورده اند. نام برخي از آنها بسيار معروف است و داستان جرايم آنها نقل قول محافل و مجلات و روزنامه ها و دستمايه ساخت فيلم ها بوده است. در اين گزارش با معروفترين زنان تبهکار جهان آشنا خواهيد شد.

کلوديا اوچوا فيليکس، ستاره ي جذاب اينستاگرام !!

کلوديا فيليکس رئيس يک گروه مافيايي خطرناک است و مثل سلبريتي هاي سينمايي رفتار مي کند. به او لقب امپراتور "آنتراکس" و "جذاب ترين مافيا" را داده اند. کلوديا سرکرده ي يکي از مشهورترين گروه هاي ترور و قتل در مکزيک به نام "لوس آنتراکس" مي باشد. او پيش از اين که به عضويت اين گروه دربيايد در بزرگترين سازمان تجارت مواد مخدر جهان در مکزيک به نام "سينالوا" به کار گماشته شده بود. بنا به گزارش اف.بي. آي اين گروه متشکل از خشن ترين مجرمين جهان است. او متولد مکزيک و سي ساله است و از ازدواج با "ال چافو" سه فرزند دارد. پس از مدتي از همسرش که او هم يک قاچاقچي بود جدا شد.




از جمله دلايل شهرت کلوديا فيليکس شباهت او به "کيم کارداشيان" سلبريتي آمريکايي است. کلوديا با گذاشتن عکس هاي مختلف در فيسبوک و اينستاگرام به سبک کيم کارداشيان سعي مي کند تا به درستي اين ادعا تأکيد کند و خودش را شبيه او نشان دهد.




هر چند که کلوديا رابطه ي خود با هر گروه تروريستي را تکذيب مي کند، اما هميشه در عکس هاي منتشره اش با خنجر، سلاح و يا مسلسل (صورتي رنگ) به چشم ميخورد.
او يک تبهکار حرفه اي است اما هيچوقت خودش را از ديگران پنهان نکرده و در همه جا با چند باديگارد مسلح به چشم ميخورد.





جودي موران، نوشتن کتاب

جودي موران اين زن سالخورده، با موهاي سپيد و عينک هاي طبي اش و چروک هايي که در صورتش دارد به راحتي مي تواند نقش يک مادربزرگ مهربان را بازي کند. اما او در واقع رئيس يک گروه مافيايي بزرگ و خطرناک و تاجر انسان و اعضاي بدن بوده است. جودي موران در 18 دسامبر 1944 ميلادي به دنيا آمد و رئيس بزرگترين گروه مافيايي در ملبورن استراليا شد. همسر اول او "لزلي کول" هم سرکرده ي يک گروه مافيايي بود آنها صاحب يک فرزند به نام مارک شدند. لزلي در سال 1982 در يک درگيري کشته شد. جودي موران پس از کشته شدن با "لويس موران" ازدواج کرد و پسري به نام جيسون به دنيا آورد. در سال 2000 ميلادي پسر اولش مارک و در سال 2003 پسر دومش جيسون در يک تيراندازي کشته شدند.




در مارس 2004 هم لويس موران در باشگاه برونزويک ملبورن بر اثر شليک گلوله به قتل رسيد. به اين ترتيب او رياست مافيا را بر عهده گرفت.

پس از کمتر از دو هفته از فوت همسرش جودي موران شروع به نوشتن کتابي دربارت ي تجاربش نمود. اين کتاب در سال 2005 ميلادي تحت عنوان "My StoryThrough Random House" به چاپ رسيد. در سال 2007 ميلادي جودي موران از انگيزه ي خود براي چاپ جلد دوم کتاب گفت. ا در ژوئيه ي سال 2009 برادر ناتني همسر متوفايش را کشته شد. و در روز بعد همراه با سه نفر ديگر به اتهام مشارکت در قتل او دستگير شد. بعد از چند جلسه محاکمه از سوي هيئت منصفه ي دادگاه گناهکار شناخته و به 26 سال زندان محکوم شد.





ماريا لئون، مادر 13 فرزند

او يکي از خطرناک ترين زنان تبهکار دنيا و يک قاچاقچي مواد مخدر و آدمکش مزدور بود و با مافياي قاچاق مکزيک رابطه ي دوستانه اي داشت. سايه ي ترس او تا مدت ها بر سر مردم لس آنجلس سنگيني مي کرد. در سال 2008 ميلادي پليس در يک تيراندازي پسر او را کشت . او براي حضور در مراسم تدفين پسرش حاضر شد و پليس توانست او را به اتهام قتل عمد و قاچاق مواد مخدر و تجارت اعضاي بدن بازداشت کند و به زندان بيندازد. او مادر 13 فرزند است.





گيزي وتال، بازگشت دوباره به زندگي


اولين زني که رياست يک گروه مافيايي در ايتاليا را به دست گرفت. او در 37 سالگي در يکي از مناطق ناپل ايتاليا رياست گروه مافيايي خطرناکي را بر عهده گرفت و از سال 1998 تا 2003 ميلادي به فعاليت هاي مجرمانه خود ادامه داد و در سال 2005 ميلادي دست از اعمال مجرمانه برداشت و به زندگي عادي بازگشت.





ساندرا اويلا بلتران، شيفته ي آرايش و زيبايي

به او لقب ملکه پاسيفيک (اقيانوس آرام) را داده اند. او در 11 اکتوبر 1960 در مکزيک به دنيا آمد. پدر و مادرش هر دو قاچاقچي هاي معروفي بودند که کارتل هاي مواد مخدر را هدايت مي کردند. برادر مادرش به جرم قتل و کشتن يک مأمور ويژه در ايالات متحده به چهل سال حبس محکوم شد. اويلا از نسل سوم سوداگران مواد مخدر در خانواده اش بود. در دهه ي هفتاد وقتي که يک کودک بود در قاچاق هروئين و کوکائين دست داشت. ساندرا اويلا دو بار ازدواج کرد و هر دو همسر او افسرهاي پليسي بودند که پس از ازدواج با ساندرا به فروشندگان حرفه اي مواد مخدر تبديل شدند. در سال 2002 پسر ساندرا به گروگان گرفته شد. او براي آزادي پسرش مجبور تماس گرفتن با پليس شد.




پس از ماجراي گروگانگيري، ساندرا اويلا در زير ذره بين پليس قرار گرفت و در سال 2007 ميلادي به اتهام پول شويي به ارزش ميلياردها دلار و همچنين قاچاق مواد مخدر از مکزيک به کلمبيا دستگير شد. او پس از سپري کردن مدتي از محکوميت خود در آمريکا در سال 2015 آزاد شد و در حال حاضر در "گواداخالارا" زندگي مي کند. نکته ي جالب اين که او در مکزيک محبوبيت بالايي دارد و مردم به او به چشم يک زن موفق و تاجر حرفه اي نگاه مي کنند.




يکي از نکات جالب درباره شخصيت ساندرا اين است که وي در کنار بي‌رحمي و خشونت، در کار بسيار خونسرد و شيفته زيبايي است اين ويژگي در او به حدي شديد است که قبل از حضور در دادگاه از ماموران خواست اجازه دهند اندکي آرايش کند تا هنگام حضور مقابل دوربين‌ها آراسته باشد. اين علاقه به حدي است که وي در دوران زندان پس از درخواست و اصرار فراوان، زندانبان را راضي کرد که به او اجازه تزريق بوتاکس از پشت ميله‌هاي زندان را بدهد. گرچه اين کار عاقبت خوشي نداشت و در پي آن زندانبان و پزشک براي مشارکت در اين کار غيرقانوني از کار برکنار



اندينا أريلانو فيليکس، مغز متفکر اقتصادي

اندينا فيليکس، او از جمله قوي ترين مافياي مواد مخدر در مکزيک بوده و گروه تبهکار معروف به «کارتل تيخوانا» را هدايت مي کرد. بنا به گزارش اداره ي مبارزه با مواد مخدر مکزيک او از جمله اولين سلاطين زن در عرصه ي قاچاق مواد افيوني و مخدرات در جهان است. او در آوريل سال 1961 ميلادي در مازاتلان مکزيک به دنيا آمد و در دانشگاه رشته ي حسابداري خواند. از او به عنوان «مغز متفکر اقتصادي» قاچاقچيان ياد مي کنند، زيرا با پول هاي نامشروع به دست آمده در پروژه هاي مختلف سرمايه گذاري کرد و براي مافياي خود سودآوري بسياري داشت. او در سال 2012 به اتهام پولشويي و قاچاق مواد مخدر دستگير و راهي زندان شد.





منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۸۰۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد

سرهنگ احمد نیکبخت در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای طرح مقابله با قاچاق مواد مخدر و برخورد با سوداگران مرگ، مأموران پلیس مبارزه بامواد مخدر این فرماندهی از انتقال محموله بز رگ مواد مخدر به وسیله ۲ دستگاه سواری در محور مواصلاتی کاشان_قم مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در این راستا تیمی از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کاشان با همکاری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم در ابتدای محور کاشان- قم حاضر و طی عملیاتی ضربتی ۲ دستگاه خودرو پژو حامل مواد مخدر را توقیف و در بازرسی از آنها مقدار ۴۳ کیلو و ۱۵۰ گرم حشیش و ۴۲ کیلو و ۸۵۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای داخل خودروها جاساز شده بود را کشف کردند.

رئیس پلیس مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در این رابطه ۳ متهم دستگیر که ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 6090057

دیگر خبرها

  • ماجرای عجیب قتل حسین به دست «ع» گدا
  • کشف بوته‌های خشخاش در شهرستان خاتم
  • کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • «اسنوس» مواد مخدر جدید فوتبالیست‌های لیگ برتر
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • طرح عجیب و خطرناک شهرداری تهران +فیلم
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • حرکت عجیب و خطرناک راننده تاکسی در تونل + فیلم