Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس انجمن پارا دو و میدانی گفت: الویت اعزام پارا دو و میدانی کاران به بازی های پاراآسیایی ۲۰۱۸ کسب مدال طلاست و هر ورزشکاری که بتواند رنکینگ های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ مسابقات آسیایی را کسب کند، می تواند به اردوهای تیم ملی راه یابد.

به گزارش ایسنا، بهمن رضایی در پایان جلسه فنی کمیته ملی پارالمپیک برای حضور در بازی های پاراآسیایی جاکارتا، به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: برای حضور در اردوهای تیم ملی رکوردهای ورودی در نظر گرفته ایم و هر ورزشکاری که رکوردهای اول و دوم رنکینگ های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ مسابقات آسیایی را در رقابت های لیگ باشگاهی کسب کند، می تواند به اردوهای تیم ملی راه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: از آنجایی که برای شرکت در بازی های پاراآسیایی جاکارتا فرصت کوتاهی داریم از ورزشکارانی که اردیبهشت ماه در مسابقات قهرمانی کشور شرکت و رکوردهای مدنظر را کسب کرده اند و همینطور ورزشکارانی که در مسابقات لیگ باشگاهی رکوردهای مورد نظر را کسب کنند، دعوت به عمل خواهیم آورد.

رئیس انجمن پارا دو و میدانی افزود: سیاست کمیته ملی پارالمپیک کسب مدال طلاست و در وهله اول درخواستش این است که ورزشکاران مدال طلا کسب کنند و مدال های نقره و برنز جزو اهداف بعدی هستند.

وی در خصوص ورزشکارانی که در مسابقات قهرمانی جهان مدال طلا کسب کرده اند، گفت: به ورزشکارانی که در مسابقات قهرمانی جهان مدال کسب کرده اند گفته ایم تمرینات خود را انجام دهند و اگر در مسابقات لیگ باشگاهی شرکت نکردند نیز مشکلی برای حضور در تیم ملی ندارند. ورزشکاران جدیدی که در مسابقات لیگ موفق به کسب رکوردهای مورد نظر شوند نیز به ترکیب تیم ملی اضافه خواهند شد.

رضایی در خصوص اردوهای تیم ملی اظهار داشت: زمان برگزاری اردوهای آمادگی هنوز مشخص نشده است، اما بعد از مسابقات باشگاهی که طی روزهای ۸ ، ۹ و ۱۰ شهریورماه در مشهد برگزار خواهد شد اردوهای تیم ملی را به صورت غیر متمرکز و تحت نظر مربیان و انجمن پارا دو و میدانی و ناظر کمیته ملی پارالمپیک برگزار خواهیم کرد.

وی در پایان یادآور شد: این تیم تحت نظر انجمن پارا دو و میدانی و ناظر کمیته ملی پارالمپیک روند رو به رشدی را خواهد داشت. هدف ما هم کسب مدال طلای بازی های پاراآسیایی جاکارتا است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۸۴۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عواقب کتک زدن داور در تهران؛ یک لیگ تعلیق شد

طرفداری| مسابقات لیگ ۲ جوانان تهران به دلیل کتک زدن داور تعلیق شد.

به دنبال حواشی رخ داده در جریان بازی تیم های آرمان آفرینان و اتحاد ستارگان ابتدا از سوی کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران دستوری موقت علیه خاطیان صادر شد. پیامد صدور این حکم نشست فوری دیگری در کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران برگزار و مقرر شد در راستای ایجاد آرامش و حفظ جایگاه داوران فعال در فوتبال تهران، برگزاری کلیه مسابقات لیگ دو و توابع استان تهران تا تاریخ 15 اردیبهشت ماه سال جاری به حالت تعلیق درآید.

به نقل از فارس، کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران قصد دارد به تخلفات رخ داده در این بازی رسیدگی و مطابق با قوانین، مجازات های لازم را برای متخلفان در روزهای آتی صادر کند.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • تعلیق تمام مسابقات «لیگ 2 تهران» به دلیل ضرب و شتم داور
  • عواقب کتک زدن داور در تهران؛ یک لیگ تعلیق شد
  • تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور
  • هدفم شکستن رکوردهای استقامت ایران است
  • اعزام ۲۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • اعزام بیش از ۲۰۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • اعزام ۲۵ هزار همدانی به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور
  • برگشت به عقب گلبال در مسیر پارالمپیک/وضعیت اعزام دوباره پیچیده شد
  • طلای تاریخی دختر ایرانی در دوی ۴۰۰متر با مانع
  • تاریخ‌سازی عیدیان با کسب طلای دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا