Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@20:51:02 GMT

نورمحمدي: همه مي‌گفتند نتايج شما شانسي است!

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۳۹۲۱۱۷

خبرگزاري آريا - مدافع تيم پارس جنوبي جم مي گويد که نتايج اين تيم شانسي نيست و به دليل پتانسيل بالاي تاکتيکي و جواني تيم است.


حامد نورمحمدي مدافع تيم پارس جنوبي جم در مورد ديدار برابر سپاهان که با تساوي يک بر يک خاتمه يافت، به "ورزش سه" گفت: به هر حال سپاهان تيم خيلي بزرگي است و بيشترين قهرماني ادوار ليگ برتر را دارد، اما با تمام احترامي که براي اين تيم قائليم، تيم ما برتر ميدان بود و اگر پنالتي گل مي شد، مي توانستيم برنده ي بازي باشيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وي ادامه مي دهد: کسب نتيجه مقابل سپاهان و بازي خوبي که مقابل اين تيم ارائه داديم، نشان مي دهد که بچه هاي ما به خودباوري رسيده اند.

نورمحمدي در پاسخ به اين سوال که آيا نتايج تيم پارس جنوبي جرقه ي ابتداي فصل است يا واقعا پتانسيل تيم را بالا ارزيابي مي کند، ادامه مي دهد: بازي اول را که 4 بر 1 پيروز شديم خيلي ها تعجب کردند؛ ضمن اينکه ما پيش فصل خوبي هم نداشتيم و نتايج خوبي کسب نکرده بوديم ولي بعد از بازي اول نگاه خيلي ها به تيم خيره شد و همه مي گفتند که شانسي نتيجه گرفته ايد، اما عيار کامل تيم مقابل سپاهان مشخص شد و نيروي تاکتيکي و جواني تيم ما مشخص شد.

مدافع مياني تيم پارس جنوبي جم در مورد کارت زرد زودهنگامي که در ثانيه هاي ابتدايي بازي دريافت کرد، افزود: بله بازي که شروع شد، مجبور شدم بازيکن تيم سپاهان را بزنم ولي خوشبختانه تا آخر بازي توانستم خودم را کنترل کنم و فکر مي کنم خطايي هم تا آخر بازي انجام ندادم.

نورمحمدي در مورد گلزني در دقايق پاياني برابر سپاهان و کسب يک امتياز از اين ديدار گفت: يکي از نکات مثبت تيم ما اين است که تا دقيقه ي 90 عقب نمي کشيم. بازي اول هم يک پنالتي از دست داديم و در اين بازي هم يک پنالتي از دست داديم. در 10 دقيقه ي پاياني هم از چپ و راست روي دروازه ي حريف حمله کرديم و در نهايت به چيزي که استحقاق داشتيم هم رسيديم.

مدافع تيم پارس جنوبي در مورد از دست رفتن 2 پنالتي طي سه مسابقه و اينکه از دست دادن پنالتي به معضلي براي اين تيم در طول فصل تبديل مي شود يا نه، توضيح داد: نه فکر نمي کنم؛ ما در مقابل گسترش فولاد يک پنالتي از دست داديم و يک پنالتي هم گل کرديم. در مقابل سپاهان هم اميد سينک خيلي خوب ضربه زد و فکر مي کنم گلر حريف واکنش خوبي نشان داد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۹۲۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهریار ستاره اول سپاهان در 403

به گزارش "ورزش ‌سه"، شهریار در حالی به نیمکت سپاهان در مصاف با استقلال ملاثانی سنجاق شده بود، که در دو مسابقه قبلی سپاهان عملکرد خیره کننده داشته. در واقع سپاهان دو پیروزی ارزشمند در سال 1403 مقابل ذوب آهن و سپس ملوان در لیگ برتر به دست آورده که هر دوی این دو برد با درخشش شهریار به دست آمده‌اند.
شهریار در مصاف با ذوب آهن خودش پنالتی گرفت و تک گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند و در مصاف با ملوان هم اتفاقات بازی با ذوب آهن را به طور کامل با گرفتن یک پنالتی و تبدیل کردن آن به گل تکرار کرد، اما یک گل در جریان مسابقه هم به آمار خود اضافه کرد تا کسی در اینکه مغانلو ستاره اول سپاهان در سال جدید است شکی نداشته باشد.

مغانلو در مصاف جام حذفی به نظر می‌رسد با صلاحدید مورایس روی نیمکت قرار گرفت تا آماده بازی حساس در لیگ برتر مقابل پرسپولیس شود، اما در نیمه دوم وارد زمین شد تا وقتی سپاهان روی گل استثنایی پاک پرور کارش به وقت‌های اضافی کشید، دل هواداران و مورایس به حضور شهریار و گلزنی‌اش قرص باشد.
در ادامه اما جریان بازی طوری پیش رفت که در دقیقه 117 به سود طلایی پوشان اصفهانی اعلام پنالتی شد و  در حالی که گزارشگر مسابقه حتی پس از گل شدن پنالتی سپاهان نام شهریار مغانلو را به عنوان گلزن معرفی می‌کرد، مهاجم بلندقامت سپاهان پنالتی را به هم تیمی خود واگذار کرده بود تا رامین روز خوب خود را پس از پشت سر گذاشتن چند ماه نه چندان خوب تکمیل کند.

دیگر خبرها

  • آمادگی کابوس پرسپولیس برای حضور در ال‌کلاسیکو
  • کیمیش: کامبک‌های رئال شانسی نیست
  • تولد ستاره جدید رئال برابر بایرن!
  • مشخص شدن نتایج قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی/ سپاهان حریف ملوان شد
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی پوشان
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی‌پوشان!
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • شهریار ستاره اول سپاهان در 403
  • اعلام نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال/ سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال؛ صعود سپاهان، حذف پرسپولیس