Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار تویسرکان گفت: بخش عمده و بیش از ۹۵ درصد از تمرکز شهرداری تویسرکان در طول ماه تنها صرف تامین حقوق نیروهای انسانی خود می شود.

محمد کاظم گمار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تویسرکان اظهار داشت: اکنون نبود منابع پایدار برای درآمد شهرداری‌های شهرهای کوچک مانند تویسرکان از بزرگترین معضلات محسوب می‌شود که حتی در برخی شهرها موجب معوقه شدن حقوق کارکنان شهرداری به مدت سه تا چهار ماه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: کارخانه آسفالت تویسرکان به عنوان یکی از منابع درآمدزایی شهرداری تویسرکان روزانه 120 تن آسفالت تولید می‌کند و همچنین مشارکت در طرح ساخت فروشگاه اتکا توسط زمین های شهرداری در اطراف بارگاه حضرت حیقوق نبی(ع) و اجاره انبار در شهرک عین آباد برای تولیدات صنایع مبل و منبت از دیگر منابع درآمدزای شهرداری تویسرکان و البته ناچیز هستند.

گمار با اشاره به اینکه شهرداری‌ها در حقیقت باید توسط خود مردم و اعتبارات مالی تامین شده از محل‌هایی مانند عوارض و پروانه ساخت اداره شوند و اعتبارات دولتی برای آنها بسیار ناچیز است تصریح کرد: بسیاری از اوقات برای تامین حقوق نیروهای انسانی خود در پایان هر ماه با مشکل موجه شده‌ایم و هر چند حقوق نیروها پرداخت شده اما منابع مالی قابل توجهی برای پیشبرد امور عمرانی شهری باقی نمی‌ماند.

وی گفت: در سال‌های95 و 96 در مجموع حدود 30 تا 35 هزار تن آسفالت در خیابان‌های اصلی و معابر شهری تویسرکان پخش شده که تا کنون این حجم آسفالت ریزی در تویسرکان بی سابقه بوده است.

گمار تاکید کرد: میزان آسفالت فرسوده شهری قبل از آسفالت ریزی در سال های 95 و 96 به 80 درصد می‌رسید اما اکنون به 55 درصد کاهش یافته است و در صورت تامین قیر یارانه‌ای دولتی می‌توان این میزان را نیز کاهش داد.

شهردار تویسرکان به ارائه طرح پیاده‌رو سازی خیابان‌های انقلاب، باهنر، شهدا و شریعتی تویسرکان اشاره کرد و افزود: این طرح بسیاری از گره‌های کور ترافیکی و مشکلات موجود در روند تردد عمومی را برطرف می‌کند.

وی با بیان اینکه تا کنون اعتباری افزون بر یک میلیارد تومان از منابع داخلی شهرداری برای ساخت جاده کمربندی تویسرکان هزینه شده است اظهار داشت: به رغم تصویب کمیته برنامه‌ریزی شهرستان تویسرکان، میزان اعتبارات تخصیص یافته به این طرح حدود 160 میلیون تومان بیشتر نبوده که با توجه به نیاز 50 تا 60 میلیارد تومانی این طرح برای تکمیل، موجب کندی در روند اجرایی کار شده است.

انتهای پیام/

R41405/P4001/S6,75/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۹۸۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح چند طرح بهداشتی در تویسرکان و کبودراهنگ

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد
  • مدیران نگاه عابربانکی را از شهرداری‌ها بردارند
  • جمع آوری افزون بر ۲ هزار سرویس نخاله از سطح شهر خرمشهر
  • تولید بیش از ۲۶۰ هزار تن آسفالت در مجتمع تولیدی صفه اصفهان
  • چرا کسی پاسخگوی عدم پرداخت حقوق کارگران شهرداری نیست
  • پیش‌بینی توزیع ۵۰۰ هزار تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در تبریز
  • تأکید شهرداری بوکان بر استمرار طرحهای عمرانی و توسعه فضای سبز نالشکینه
  • تاکید شهرداری بوکان بر استمرار طرحهای عمرانی و توسعه فضای سبز نالشکینه
  • افتتاح چند طرح بهداشتی در تویسرکان و کبودراهنگ
  • ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار آسفالت‌ریزی شهرداری تبریز