Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-28@21:19:44 GMT

بازیگرسرشناس بعد از اجرای حکم، روانه بیمارستان شد!

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۳۹۸۶۲۵

رویداد۲۴-بازیگر مشهور تلویزیون که به اتهام ارتکاب عمل منافی عفت به شلاق محکوم شده بود بعد از تحمل مجازاتش راهی بیمارستان شد.

آقای بازیگر متهم است دختر جوانی را مورد آزار و اذیت قرار داده و در پرونده‌ای دیگر با رانندگی در حالت غیرعادی باعث مرگ دختر دیگری شده است. اولین برگ از این پرونده شکایت دختر جوانی بود که چندی قبل در دادگاه کیفری یک استان تهران به ثبت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دختر مدعی بود یکی از بازیگران مشهور سریال‌های تلویزیونی او را مورد آزار و اذیت قرار داده است.

او مدارکی به دادگاه ارائه کرد که ادعایش را تأیید می‌کرد. از این گذشته متخصصان پزشکی قانونی نیز تأیید کردند که وی مورد آزار و اذیت قرار گرفته است. دختر جوان در بیان جزئیات آنچه اتفاق افتاده بود به قضات دادگاه کیفری گفت: مدتی قبل با این بازیگر معروف آشنا شدم و او گفت قصد دارد با من ازدواج کند.

او حتی یک روز به خواستگاری‌ام آمد و همه‌‌چیز به‌طور رسمی انجام شد تا اینکه یک شب او از من دعوت کرد که برای شرکت در یک مهمانی به خانه‌اش بروم. در پایان مهمانی وقتی همه مهمان‌ها رفتند او یک لیوان شربت به من داد اما بعد از نوشیدن آن دچار سرگیجه شدم و درحالی‌که نمی‌توانستم از خودم دفاع کنم او من را مورد آزار و اذیت قرار داد.

آن شب به سختی خودم را به خانه‌مان رساندم اما بعد از آن هرچه با او تماس گرفتم جوابم را نداد و گفت از ازدواج با من صرف‌نظر کرده است. به‌دنبال این شکایت بازیگر مشهور به دادگاه احضار شد. او به‌طور کلی همه‌‌چیز را منکر شد و گفت بی‌گناه است اما همه شواهد و مدارک علیه او بود. به این ترتیب قضات دادگاه برای وی قرار وثیقه صادر کردند اما چون او قادر به تأمین این وثیقه سنگین نبود راهی زندان شد.

رانندگی در حالت غیرعادی
طی چند روزی که بازیگر مشهور پشت میله‌های زندان بود تلاش زیادی کرد تا هر طور شده وثیقه را تأمین کند و از زندان آزاد شود. او سرانجام با کمک نزدیکانش توانست از زندان آزاد شود اما هنوز چند روز از آزادی‌اش نگذشته بود که این بار به دردسر بزرگ‌تری گرفتار شد.

او که نیمه شب از یک مهمانی به خانه‌اش برمی‌گشت و حالت غیرعادی داشت در جریان یک سانحه رانندگی با خودروی دختر جوانی تصادف کرد و باعث مرگ او شد. هرچند در نگاه اول همه‌‌چیز یک حادثه به‌نظر می‌رسید اما وقتی معلوم شد که آقای بازیگر مشروبات الکلی مصرف کرده بود پرونده دیگری به اتهام شرب خمر و رانندگی در حالت مستی برای او باز و بار دیگر کارش به دادگاه کشیده شد و قرار است به‌زودی دادگاه در این‌باره تصمیم‌گیری کند.

اجرای حکم شلاق
دختر جوانی که شاکی آقای بازیگر است در گفت‌وگو با همشهری از اجرای حکم شلاق آقای بازیگر خبر داد و از مسئولان قضایی به‌خاطر اجرای عدالت تشکر کرد. او گفت: متهم فکر می‌کرد چون بازیگر است و همه او را می‌شناسند می‌تواند از اجرای عدالت فرار کند اما دادگاه عادلانه به این ماجرا رسیدگی کرد و او به‌خاطر انجام عمل منافی عفت عمومی به ۹۹ضربه شلاق، ممنوعیت از انجام کلیه فعالیت‌های هنری و پرداخت ارش البکاره و اجرت المثل محکوم شد.

وی ادامه داد: با اینکه او به این رأی اعتراض کرد اما حکم تأیید شد و او چند روز قبل در واحد اجرای احکام یکی از دادسراهای تهران ۹۹ضربه شلاق خورد و از آنجا راهی بیمارستان شد. همچنین دادگاه حدود ۲۰۰میلیون تومان ارش البکاره و اجرت المثل تعیین کرده است که من قصد دارم این مبلغ را به بیماران سرطانی کمک کنم.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۹۸۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب «رازهای زیارت اربعین» روانه بازار نشر شد

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «رازهای زیارت اربعین» اثر محمد سند با تحقیق ابراهیم حسین بغدادی و ترجمه محمد خنیفرزاده در ۱۷۶ صفحه در مجتمع فرهنگی فاطمیه اصفهان تهیه و به همت مؤسسه بوستان کتاب به چاپ رسید.

نویسنده اثر حاضر مطالب ارزنده‌ای درباره فلسفه زیارت اربعین و وسعت انعکاس آن بر روح و روانِ بشر بیان کرده است. کشش و شیفتگی شدیدی که این شعیره مقدس به حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به طور ویژه و به دیگر شهدای کربلا به طور عام در وجود ما می‌دواند، کانون توجه ما در این کتاب است؛ چیزی که موجب می‌شود روحیه باصفای انسان با ایمان در جامعه‌ای که در آن به سر می‌برد، ممتاز و برجسته کند و نمونه فاخری از همزیستی بر پایه عشق و محبت الهی را در میان همنوعان خود رقم زند.

ساختار اثر

این کتاب در سه فصل تألیف شده است؛ فصل اول با عنوان «زیارت اربعین، تعالی‌بخش فطرت انسانی» نیروی محرک در زیارت اربعین، مهدویت در امتداد عاشورا و شعائر حسینی و نظارت مداوم کشورها بر زیارت اربعین را بررسی کرده و حرمت مناسبت و موسم اربعین، سکولاریسم نوین و زیارت امام حسین (ع) و دلیل تمرکز بر زیارت امام حسین (ع) را شرح داده و گنبد حسینیِ آسمان و تربت روحانی آن، حورالعین، پرتوی از نور حسین (ع) و دیدار امام حسین (ع) و فراموشی حوریان را به نگارش درآورده است.

نویسنده در فصل دوم با عنوان «زیارت اربعین، تمدن یا حکومت» ابعاد زیارت اربعین امام حسین (ع)، قرآن کریم و فرهنگ و تمدن و قواعد جهانی نظام اهل بیت (ع) را بیان کرده و جایگاه علمی نظام حوزه در پژوهش‌های غربیان، راز موفقیت نظام تشیع و رازهای قواعد حاکم بر نظام اهل بیت (ع) را مورد تأکید قرار داده است.

«فلسفه شعائر حسینی» عنوان سومین و آخرین فصل از کتاب حاضر است که در آن یعقوب و گریه او بر یوسف (ع)، شعار حضرت مهدی (عج) و اهل بیت (ع) قطب و محور مودت تبیین شده و تفاوت‌های اسلام عمومی با اسلام ایمانی، فلسفه ولایت و رجعت سران عدالت الهی به رشته تحریر درآمده است.

کد خبر 6089496 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • اجرای دیالوگ ترانه علیدوستی به زبان کره ای توسط بازیگر زن «نون خ» | آرزوی سلامتی خانم بازیگر برای ترانه علیدوستی + ویدئو
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • تصویر تعظیم و لحظه بوسیدن چادر یک دختر توسط رادان
  • نفس بازغی و شهاب حسینی در پشت صحنه گناه فرشته | ببینید
  • کتاب «رازهای زیارت اربعین» روانه بازار نشر شد
  • خودروی وزیر افراطی اسرائیل از چراغ قرمز عبور کرد و واژگون شد/بن گویر روانه بیمارستان شد
  • سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد  + عکس
  • (ویدئو) اجرای دیالوگ ترانه علیدوستی به زبان کره‌ای توسط بازیگر زن «نون خ»
  • خون شریک ۲ روانه بازار نشر شد