Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل از در حال اجرا بودن طرح نشاط معنوی در ۲۰ بقعه شاخص استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حجت‌الاسلام اکبر قیامی پیش از ظهر امروز در بازدید از ایستگاه نشاط معنوی در مجتمع شورابیل اردبیل اظهار داشت:با عنایت به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر برنامه‌ریزی برایارتقای سطح معارفی و اعتقادی نسل جوان و همچنین تبدیل بقاع متبرکه به قطب‌های فرهنگی جامعه،طرح تابستانی نشاط معنوی با هدفبهینه‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در تابستان و ارتقای بنیه اعتقادی، دینی، اخلاقی و ارزش‌های انقلاب اسلامی آنان، در بقاع شاخص استان در حال اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بقاع متبرکه‌ای که در حال اجرای این طرح هستند شاملامامزادگان سیدعبدالعزیز محله نیار، امامزاده صالح، سید پیراقوم، سیده میرزاده خانم، حلیمه خاتون روستای آقاباقر و سید صدرالدین در اردبیل و سیدسلیمان شهر فخرآباد، سید ابراهیم شهر لاهرود، سید عمادالدین رضی و سید ابراهیم روستای عور مشگین‌شهر است.

قیامی افزود: سید احمد و سید محمد النی، سیدمحمد بن محمد حنفیه روستای قلعه برزند، مسجد غریبان روستای اینی، مسجد غریب بیله‌سوار و سید ابراهیم و سید اسماعیل گل تپه اصلاندوز واقع در شهرستان گرمی و امامزادگان سید احمد، صفی‌الدین و ام کلثوم قاضیلر، سید احمد معراجی، سید جعفر گهر، امیر نعمت الله و سید محمود شهرستان خلخال از دیگر امامزادگان شاخص مجری این طرح است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل بیان کرد: هدف از اجرای این طرح، غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و دانش‌آموزان در ایام تعطیلات تابستانی است و در آن به جز برگزاری کلاس‌های متنوع، برنامه‌های جانبی از جمله برگزاری اردوهای یک روزه آموزشی و تفریحی برگزار می‌شود.

وی برگزاری برنامه‌های مهارت‌های زندگی، سبک زندگی اسلامی، کلاس‌های تربیتی، اخلاقی و احکام به صورت هفتگی برای دانش‌آموزان و والدین آنها را از دیگر برنامه‌های آموزشی در این طرح برشمرد و تصریح کرد: کلاس‌هایی نیز برایتصحیح قرائت نماز برای نوجوانانی که به سن تکلیف رسیده‌اند در حال برگزاری است.

قیامی گفت: در راستای همین برنامه با توجه به حضور پرشور کودکان و نوجوانان در مجتمع تفریحی شورابیل اداره اوقاف و امور خیریه اقدام به برپایی خیمه معرفت در قالب طرح نشاط معنوی با حضور مبلغان اعزامی از قم کرده است که با استقبال همشهریان و مسافران تابستانی مواجه شده است که این طرح تا پایان مردادماه امسال برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

R41374/P41362/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۰۰۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی حجتی صبح سه‌شنبه در نشست مشترک با کمیته امداد اظهار کرد: گام سوم طرح یاس با محوریت یاران آسیب ستیز در اردبیل با همکاری کمیته و هلال‌احمر استان به منظور ارایه آموزش مواجهه با بحران و افزایش تاب‌آوری اجرا می شود.

وی به بررسی مفاد تفاهمنامه بین این دو نهاد و اجرای فاز سوم طرح یاس اشاره و خاطرنشان کرد: طرح یاس براساس تفاهمنامه منعقد شده میان هلال احمر و کمیته امداد در این استان با هدف جذب، ساماندهی و آموزش، ارتقای سطح دانش و مهارت‌های مخاطبین در خصوص پذیرش مسئولیت اجتماعی و ترویج فرهنگ خودامدادی و دگرامدادی در بین مدد جویان دختر ۳۰ الی ۴۰ سال مجرد زیر حمایت کمیته امداد اجرا می شود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: این طرح آموزش‌های مورد نیاز در خصوص شیوه‌های مواجهه با بحران و بلایای طبیعی توسط حوزه جوانان جمعیت هلال احمر خوزستان به شرکت کنندگان ارایه می‌شود.

حجتی تصریح کرد: در این طرح افراد در خانه‌های هلال وارد چرخه و فرآیندی می‌شوند که در بروز بحران احتمالی می‌توانند در مرحله نخست خود، سپس خانواده و در مرحله سوم اعضای محله را از بحران نجات دهند.

کد خبر 6092921

دیگر خبرها

  • معلمان ورزشکار نشاط را به مدارس تزریق می کنند
  • برگزاری جشنواره‌های ویژه گردشگری در اردبیل برنامه‌ریزی می‌شود
  • اجرای ۲۷ سازه آبخیزداری در استان اردبیل
  • یادواره ۵۲ شهید کارگر دامغان برگزار شد
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • آبرسانی به ۷۶۶ روستای خوزستان در جهاد آبرسانی
  • برنامه «اطعام رضوی» در استان سمنان اجرا می‌شود
  • ۳۷۰۰ برنامه ویژه بزرگداشت هفته معلم در هرمزگان اجرا می‌شود
  • ۶۰ عنوان برنامه طی هفته معلم در اردبیل اجرا می‌شود
  • ۶۰ عنوان برنامه در طول هفته معلم در اردبیل اجرا می‌شود