Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-04@06:36:24 GMT

بازدید جعفری جلوه از پشت صحنه «سایه بان»

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۴۰۲۹۶۱

بازدید جعفری جلوه از پشت صحنه «سایه بان»

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی شبکه دو، جعفری جلوه ضمن قدردانی و تشکر از تلاش های گروه سازنده، پیرامون روند ساخت سریال، مراحل پیشرفت قصه و ...با نوید و جمشید محمودی؛ تهیه کننده و امین تارخ یکی از بازیگران این سریال گفت وگو کرد.

مدیر شبکه دو با اشاره به اینکه در شرایط کنونی کشور نیازمند تجربه کردن یک تحول بزرگ در عرصه های تولید و کار و صنعت است؛ تولید این گونه سریال ها را مثمر ثمر ذکر کرد و اظهار داشت: این سریال بر محور یک کارگاه درودگری و مبل سازی، انسان هایی فارغ از روزمرگی را تصویر می کند که اهل تلاش و غیرت و سختکوشی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین تولید چنین مجموعه هایی با داستان هایی جذاب و تاثیرگذار می تواند فرهنگ پشتیبان تفکر سازندگی و تولید و سختکوشی در جامعه را نهادینه کند.

وی «سایه بان» را روایت یک قصه گرم از زندگی ذکر کرد که لبریز از غم ها و شادی هاست و با کار، تلاش، جوانمردی و همت شکل می گیرد.

محمدرضا جعفری جلوه در خصوص پیش بینی استقبال خانواده ها از این سریال بیان داشت: من معتقدم با کشش و جذابیت داستانی موجود و واقع گرایی ملموس و نهفته در این قصه انشاا... مورد توجه گسترده مخاطبین قرار خواهد گرفت.

وی همچنین روند پیشرفت تولید سریال «سایه بان» را مثبت ارزیابی کرد و افزود: به همت برادران محمودی که تمامی تلاش خود را در روند تهیه و کارگردانی یک اثر تاثیرگذار به کار می گیرند و با تدارک و پشتیبانی صورت گرفته؛ در عین شتاب با دقت و قوت لازم پیش می رویم و امیدواریم در آذرماه و آستانه زمستان این سریال را به بینندگان شبکه دو سیما تقدیم کنیم.

در جریان این دیدار، چند پلان از سریال «سایه بان» در حضور مهمانان و عوامل فیلمبرداری شد که طی آن امین تارخ و مجتبی پیرزاده مقابل دوربین جمشید محمودی قرار گرفتند.

گفتنی است قصه سریال «سایه بان» با تکیه بر زندگی قشر کارگر، روابط، بیم ها و امیدهای زندگی آنها طراحی شده است. در خلاصه داستان به نویسندگی سعید دولتخانی و جمشید محمودی آمده: « سایه بان قصه زندگی امروز ما و شماست. دو رفیق که در منطقه ای کارگرنشین بزرگ شده اند، تا پای جان تلاش می کنند تا با امید چراغ خانه های شان را روشن نگه دارند. ایستاده اند در مواجهه با سرنوشت سرکش. عشق و ایمان، خون می دود در رگ هایشان تا از پا نیفتند و دلخوش بمانند به رحمت خدا و فرداهای بهتر؛ اما زخمی در راه است؛ زخمی که سنگ محکیست برای رفاقت دیرینه شان...»

سریال «سایه‌بان» محصول گروه فیلم و سریال شبکه دو سیماست و از بازیگران این مجموعه می‌توان به امین تارخ، آزیتا حاجیان، رویا تیموریان، بهزاد فراهانی، علی اوسیوند، پریوش نظریه، مجتبی پیرزاده، هستی مهدوی فر، محمد ولی زادگان،کاوه خداشناس، افسانه کمالی، حسام محمودی، خاطره حاتمی، افشین اخلاقی، سینا مهراد، المیرا دهقانی، زهرا بهروزمنش و ... اشاره کرد.

501

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۰۲۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسم جدیدترین سریال مهران مدیری لو رفت!

همشهری آنلاین نوشت: حتما قرار است که «پدر قهوه» ساخته شود، اما از نظر ساترا، مهران مدیری هنوز برای تولید سریال خاصی اقدام نکرده و اخبار منتشرشده در فضای مجازی با موضوع تولید سریال «پدر قهوه» توسط مهران مدیری صرفا گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای در فضای مجازی است. شنیده شده که سریال «پدر قهوه» قصه مردی را روایت می‌کند که مافیای قهوه در ایران است.

خبر رسیده که این سریال جدید در مراحل پایانی پیش‌تولید قرار دارد و این در حالی است که ساترا می‌گوید هیچ مجوزی برای سریال صادر نشده.
یکی از پلتفرم‌ها سرمایه‌گذار اصلی سریال است و این سریال بعد از پایان کار در فیلم‌نت پخش می‌شود. مدیری مانند دیگر سریال‌هایش، در کار جدیدش بازی می‌کند و گفته می‌شود ژاله صامتی و سام درخشانی هم از دیگر بازیگران سریال هستند. عنوان «پدر قهوه» یکی دیگر از سریال‌های مدیری با عنوان «قهوه تلخ» را به یاد مخاطبان می‌اندازد، سریالی که در زمان پخش با استقبال مخاطبان روبه‌رو شد. ظاهرا این سریال هم طنز است.

 به‌احتمال زیاد خود کارگردان هم در این سریال مانند دیگر آثارش بازی خواهد کرد. این روز‌ها «اسکار» مهران مدیری بیننده زیاد دارد و توانسته از رئالیتی‌شو‌های محبوب شبکه نمایش خانگی باشد.

از «قهوه تلخ» تا «پدر قهوه»

اواخر دهه ۸۰ وقتی مهران مدیری با تلویزیون به بن‌بست رسید، سریال «قهوه تلخ» را برای شبکه نمایش خانگی ساخت. سال‌های ۸۹ و ۹۰ اوج داستان فروش سی‌دی‌های فیلم و سریال در سوپرمارکت‌ها بود و «قهوه تلخ» پرمشتری‌ترین محصول فرهنگی‌ای بود که در سوپرمارکت‌ها ارائه می‌شد، سریالی که بسیار دیده شد، ولی ناتمام ماندنش به‌دلیل اختلاف مدیری با سرمایه‌گذار، ضربه‌ای کاری به اعتماد مخاطب وارد کرد. پس از «قهوه تلخ» مدیری سریال‌های دیگری برای شبکه نمایش خانگی ساخت، سریال‌هایی، چون «ویلای من» که هیچ‌کدام نتوانستند موفقیت «قهوه تلخ» را تکرار کنند.

دهه ۹۰ دهه بازگشت مدیری به تلویزیون بود و در این سال‌ها او را بیشتر به‌عنوان برنامه‌ساز دیدیم تا کارگردان سریال. البته مدیری در میانه‌های دهه ۹۰، فیلم سینمایی «ساعت پنج عصر» را هم کارگردانی کرد. او که سال‌ها با «دورهمی» میهمان خانه‌های مردم بود، حالا برنامه «اسکار» را در شبکه نمایش خانگی در حال پخش دارد و در تدارک سریال «پدر قهوه» است که هنوز مجوز ساترا را برای تولید نگرفته.

افتتاح کافه برای زدن بانک

سریال «پدر قهوه» که گفته می‌شود، اقتباسی از یک کمدی هالیوودی است ماجرای گروهی است که با تصور گران شدن قهوه، به قصد سرمایه‌گذاری و کسب سود، همه دار و ندار خود را صرف خریدن قهوه می‌کنند. در این میان امضای قراردادی میان ایران و کنیا، قیمت قهوه را به‌شدت پایین می‌آورد.

راه‌حل انتخابی برای جبران مافات، زدن بانک است. به همین منظور مغازه کناری یک بانک انتخاب شده و به‌صورت صوری کافه‌ای تاسیس می‌شود؛ کافه‌ای که گردانندگانش، چون دغدغه کافه‌داری ندارند با مشتریان بدرفتاری می‌کنند؛ اتفاقی که باعث شهرت کافه در تهران می‌شود و حالا خیلی‌ها می‌خواهند به کافه‌ای بروند که در آن خبری از تکریم مشتری نیست. به این ترتیب کافه‌ای که برای زدن بانک راه‌اندازی شده، به شلوغ‌ترین کافه پایتخت تبدیل می‌شود.

tags # مهران مدیری سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • جلوگیری از نوازندگی زن در سالگرد شهید مطهری
  • حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است
  • زمان پخش سریال «سلمان فارسی» مشخص شد
  • محمود گبرلو بازیگر شد
  • تلاش برای پخش سریال سلمان فارسی در سال ۱۴۰۵
  • ۱۶ هزار و ۵۰۰ تن انواع محصولات باغی در خمین تولید شد
  • سریال‌های جدید آنتن را پررونق می‌کنند؟
  • بازیگران جدید سریال «سلمان فارسی» مشخص شدند
  • اسم جدیدترین سریال مهران مدیری لو رفت!
  • میرباقری: تلاش می‌کنیم «سلمان فارسی» را ۱۴۰۵ به پخش برسانیم