Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@08:32:09 GMT

شهرآورد اصفهان از دربی پایتخت ایران جذاب‌تر است

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۴۰۶۲۸۷

شهرآورد اصفهان از دربی پایتخت ایران جذاب‌تر است

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: ذوب‌آهن تیم بسیار با نظمی است که از سرمربی خوب و بازیکنان با کیفیتی بهره می‌برد و احساس می‌کنم که شهرآورد اصفهان از داربی پایتخت ایران به مراتب جالب‌تر و حساس‌تر باشد.

زلاتکو کرانچار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، با اشاره به نخستین شهرآورد اصفهان در لیگ هفدهم اظهار داشت: همیشه در دوره‌های قبل که هدایت تیم سپاهان را برعهده داشتم دربی‌های خوبی را شاهد بودم و این بازی‌ها از کیفیت بالایی برخوردار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در دربی‌های گذشته نتایج مختلفی کسب کردیم اما امیدوارم در شهرآورد امسال تیمی که بر عهده من است پیروز میدان باشد اگرچه قرار است با ذوب‌آهن بسیار قدری مواجه باشیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان افزود: ذوب‌آهن تیم بسیار با نظمی است که از سرمربی خوب و بازیکنان با کیفیتی بهره می‌برد و احساس می‌کنم که شهرآورد اصفهان از دربی پایتخت ایران به مراتب جالب‌تر و حساس‌تر باشد.

وی درباره غایبان این تیم در بازی مقابل ذوب‌آهن تصریح کرد: مهدی صدقیان با اخراج در مقابل پارس جنوبی محروم است، قائد رحمتی که مدت زیادی در مصدومیت به سر می‌برد و رسول نویدکیا نیز دراثر ضربه‌ای که در مسابقه اخیر بر سر او وارد شد و باعث فراموشی وی شده بود، نخستین تمرین خود را در روز دوشنبه به آرامی شروع کرد و بایستی منتظر شرایط وی باشیم.

کرانچار درباره مهاجم عراقی تیم سپاهان بیان کرد: مروان حسین از دو روز پیش به اردوی تیم ملحق شده و با توجه به کیفیتی که از او در این مدت شاهد بودیم، نمی‌توانم از او چشم پوشی کنم اگرچه تاکنون تصمیم نهایی نگرفتم و روز قبل از بازی تصمیم گرفته می‌شود ولی درحال حاضر با کیفیت بالا در تمرینات حضور دارد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پیامی خطاب به هواداران سپاهان اظهار داشت: از همه هواداران تیم سپاهان که در این مدت با وجود نتایج نامطلوب کماکان به همراهی و همیاری تیم خود پرداختند کمال تشکر را دارم و حضور آنها توانست انگیزه بالایی به ما بدهد.

وی ادامه‌داد: هواداران درک بالایی دارند و این را می‌دانند که تیم تازه شکل گرفته برای رسیدن به اوج به زمان نیاز دارد، امید است با حضور همیشگی خود در دربی این هفته بتوانیم نتیجه مطلوب آنها را کسب کنیم.

انتهای پیام/

R41346/P1361/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۰۶۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پرتغالی سپاهان شیعه شد

به گزارش همشهری‌آنلاین سرمربی پرتغالی اعلام کرد از آیین مسیحیت به دین اسلام و مذهب شیعه گرویده است. این خبر در نشست مطبوعاتی سپاهان و پس از پیروزی مقابل استقلال ملاثانی اعلام شد.

کد خبر 847320 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه سپاهان

دیگر خبرها

  • شایعه داغ در اصفهان؛ «محمد» نام جدید ژوزه مورایس؟
  • فرازبام به دنبال بقا/ دربی اصفهان در نقش‌جهان
  • مورایس سرمربی پرتغالی سپاهان مسلمان شد
  • اتفاقی که مورایس را به اسلام مشرف کرد
  • مورایس تنها فردی نیست که در ایران مسلمان شد؛ نام جدید سرمربی سپاهان چه خواهد بود؟
  • پشت پرده مسلمان شدن مورایس سرمربی سپاهان
  • مورایس مسلمان شد+ فیلم
  • سرمربی پرتغالی سپاهان مسلمان شد
  • سرمربی سپاهان مسلمان شد+ فیلم
  • سرمربی پرتغالی سپاهان شیعه شد