Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@01:38:10 GMT

همایش زوج های آسمانی در زابل برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۴۰۷۰۴۷

همایش زوج های آسمانی در زابل برگزار می شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی زابل عنوان کرد: همزمان با سالروز ازدواج حضرت زهرا(س) و حضرت علی(ع) همایش زوج های آسمانی در زابل برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین محسن عارفی در گفت و گو با خبرنگار اوشیدا ابراز کرد: با هدف آموزش نکات کلیدی به زوج های جوان، کارگاه آموزشی همسرداری و تربیت اسلامی ویژه مزدوجین سال جاری برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه مدرس این کارگاه حجت الاسلام و المسلمین دکتر دوست پرور خواهد بود، ادامه داد: اجرای مولودی خوانی، طنز، مسابقه، قرعه کشی و اهدای هدایا از دیگر برنامه های این کارگاه به شمار می رود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی زابل خاطر نشان کرد: زوج های جوان جهت دریافت دعوت نامه تا تاریخ ۲۶ مرداد ماه به اداره تبلیغات اسلامی زابل مراجعه و ثبت نام کنند.

حجت الاسلام و المسلمین عارفی اظهار کرد: این همایش چهارشنبه اول شهریور ماه ساعت هشت صبح در سالن آمفی تئاتر سایت قدیم دانشگاه زابل برگزار می شود.

وی تصریح کرد: همایش زوج های آسمانی توسط اداره تبلیغات اسلامی و مشارکت موسسه فرهنگی بیت الزهرا، دانشگاه، شهرداری زابل و ستاد امور جوانان برگزار می شود که در این راستا انتظار می رود با استقبال خوبی همراه باشد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی زابل خاطرنشان کرد: اگر زوج های جوان صبر، گذشت، قناعت و همدلی را در زندگی زناشویی پیشه کنند و از تجربیات بزرگترها و کارشناسان بهره برند به طور حتم در زندگی با مشکل مواجه نخواهند شد و در همسرداری به موفقیت های بزرگی دست خواهند یافت.

وی همچنین گفت: زندگی حضرت علی و حضرت زهرا می تواند الگوی بسیار خوبی برای همسران به شمار رود که در این راستا با شناسایی و به کار گیری ابعاد گوناگون زندگی این بزرگواران می توان زندگی سرشار از ایمان، معنویت و تفاهم را ایجاد و فرزندانی مومن و بادرایت تربیت کرد.

انتهای پیام

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۰۷۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش روانشناسی در دانشگاه آزاد قم برگزار شد

در همایش دانشجویان و اساتید رشته روانشناسی در دانشگاه آزاد قم که ۳۵۰ نفر از اساتید و دانشجویان رشته روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی حضور داشتند، کارشناسان و روانشناسان مطرح استان موضوعات نقش روانشناس در جامعه، اخلاق مداری در روانشناسی و معرفی آسیب‌ها و ظرفیت‌های این رشته در استان را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

در استان قم هزار و ۸۰۰ دانشجو در رشته روانشناسی و مشاوره در دانشگاه آزاد  تحصیل می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • همایش روانشناسی در دانشگاه آزاد قم برگزار شد
  • طالب‌زاده با وجود اهانت‌های گروه‌های مختلف، هیچگاه نه مردد شد و نه ترسید/زیست شهیدانه در زندگی نادر دیده می‌شد
  • آئین تکریم آیت الله موسوی جزایری برگزار می‌شود
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی «پله‌های آسمانی» در تبریز
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • اجرای همایش شورا‌های اسلامی شهر و روستا
  • «ادز آپ» به بررسی چالش های تبلیغات دیجیتال در ایران می پردازد
  • همایش «ادزآپ» در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود