Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار زنجان و جمعی از مسئولان استان با خانواده شهید «محسن جزمزیدی» دیدار کردند.

به گزارش ایسنا، «اسدالله درویش‌امیری» در دیدار با خانواده شهید جزمزیدی، اظهار کرد: امروز یکی از نگرانی‌هایی که در مسئولان کشور وجود دارد گسترش آسیب‌های اجتماعی در کشور است که یکی از این آسیب‌ها شیوع مصرف موادمخدر و اعتیاد در جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کشورمان با قرارگیری در مسیر ترانزیت توزیع مواد مخدر همواره در معرض این آسیب بزرگ قرار دارد که در این راستا سوداگران مواد مخدر و گروه‌های مافیایی و فروشندگان مواد مخدر به‌علت کسب درآمد کلان و سود سرشار حاضرند جوانان را در معرض اعتیاد قرار دهند تا به سودهای نامشروع خود دست یابند.

این مسئول به جایگاه نیروی انتظامی در برخورد با عاملان پخش مواد مخدر اشاره کرد و گفت: در این مسیر نیروی‌ انتظامی در مبارزه با عاملان توزیع و تولید مواد مخدر در مقابل سوداگران حضور جدی دارند و در این راه نیز شهدایی را تقدیم نظام کرده‌اند.

استاندار زنجان خاطرنشان کرد: ما باید شهدایی که در مسیر حفظ سلامت جامعه و جلوگیری از شیوع اعتیاد به درجه رفع شهادت نایل آمدند ارج نهیم، چون این شهدا در راه سالم‌سازی کشور و جلوگیری از آسیب‌های تلخ اجتماعی به شهادت رسیدند و باید شهدا نیروی انتظامی را به نام پرچم‌دارن مبارزه با آسیب‌هایی اجتماعی معرفی کرد.

وی یادآور شد: بی‌تردید، اجر و ثواب شهدایی که در راه مبارزه با مواد مخدر شهید شدند با شهدایی که در جبهه با دشمنان جنگیدند کم نیست، چون کشور ما کشور امام زمان(عج) است و ما طاقت دیدن یک جوان معتاد را نداریم.

در ادامه این دیدار «تقی نصیری»، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان زنجان اظهار کرد: طی هماهنگی‌های صورت گرفته، سالانه از خانواده‌های شهدا و جانبازانی که در راه مبارزه با مواد مخدر به شهادت رسیدند دیدار صورت می‌گیرد. استان زنجان در این بخش ۲۰ شهید مبارزه مواد مخدر به انقلاب اسلامی تقدیم کرده است که هر سال از خانواده این شهدا در تیرماه دیدار می‌شود.

شهید «محسن جزمزیدی» متولد سال ۵۴ در زنجان بود که در سال ۷۳ به خدمت مقدس سربازی اعزام شد و در سال ۷۴ در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر در سیستان و بلوچستان به شهادت رسید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۰۸۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مهدی حاجیان صبح یکشنبه با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه پس از اطلاع از اینکه اعضای ۲ باند توزیع مواد مخدر قصد انتقال محموله‌هایی را به کرمانشاه دارند، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی ۴ دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان ۲ باند مواد مخدر شده و آنها را در عملیات‌هایی جداگانه توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام گرفته از خودروهای توقیفی، مجموعاً ۱۶۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه همچنین از دستگیری ۱۰ عضو باندهای قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

وی در پایان مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر را از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه عنوان کرد.

کد خبر 6090488

دیگر خبرها

  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد