Web Analytics Made Easy - Statcounter



مشاور استاندار اردبیل گفت: فاز دوم  نیروگاه سیکل ترکیبی سبلان در اردبیل 35 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

 
به گزارش ایسنا منطقه اردبیل، یاسر عبداللهی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پروژه نیروگاه سیکل ترکیبی سبلان اردبیل از سال ۹۴ کلید خورده است گفت: فاز اول این نیروگاه با شش واحد ۹۶۰ مگاوات برق تولید می کند بطوریکه با بازگرداندن گاز ۶۰۰ درجه ای تولیدی نیروگاه به چرخه تولید برق، میزان تولید به هزار و ۴۴۰ مگاوات خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
به گفته مشاور استاندار اردبیل این پروژ تاکنون ۳۵ درصد پیشرفت دارد و به عنوان یکی از پروژه های بزرگ استان اردبیل به شمار می آید.
 
 وی با اشاره به اینکه این نیروگاه ۴۸۰ مگاوات به ظرفیت تولید برق استان اضافه خواهد کرد، خاطرنشان کرد: این پروژه در راستای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی اجرا می شود.

عبداللهی با بیان اینکه این پروژه در اواسط سال 97 به بهره برداری خواهد رسید، یادآور شد: برای اجرا و تکمیل این پروژه ۳۵۰ میلیون دلار از محل صندوق توسعه ملی اختصاص یافته است و 600 نفر بصورت مستقیم و غیر مستقیم در این پروژه مشغول بکار هستند.
 
وی با بیان اینکه استان اردبیل با افتتاح این پروژه به خوکفایی برق رسیده است، گفت: با تکمیل و بهره برداری  از این پروژه نیاز استان اردبیل تامین و به توانایی صادرات برق نیز رسیده ایم. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri",sans-serif; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۰۹۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل واحد‌های ۲۷ هکتاری تا چند ماه آینده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم؛ وحید وزیری راد در حاشیه بازدید اعضای طرح ۸۴۰ واحدی زمین‌های ۲۷ هکتاری پردیسان، (مقابل دانشگاه آزاد اسلامی) با بیان اینکه این پروژه از سال ۹۹ با مشکلات زیادی مواجه بوده و در ۸ ماه گذشته با دستور مستقیم استاندار پیشرفت قابل توجهی را داشته است افزود: پیشرفت این پروژه تاکنون ۷۰ درصد برآورد شده است و در صورت تامین مالی از وام بانک و واریزی به موقع اعضا، مهر ماه تحویل مالکان خواهد شد. 
وی گفت: تاسیسات بلوک‌های فاز ۱ این پروژه تمام شده و در مرحله کاشی و سرامیک است.
 طرح نهضت ملی مسکن در استان قم در حال حاضر با ساخت ۴۱ هزار و ۵۰۰ واحد در حال اجراست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ساخت مرکز جامع سرطان قم ۳۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • ۳۰۰ روستای لرستان از نعمت آب شرب سالم بهره‌مند می‌شوند
  • پیشرفت ۷۰ درصدی طرح جهاد آبرسانی لرستان
  • پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات اصلاح شبکه آبرسانی روستای کوچ دیگ سید در گنبد کاووس
  • شور و حال انتخاباتی در تک حوزه استان اردبیل در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • تکمیل واحد‌های ۲۷ هکتاری تا چند ماه آینده
  • پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات اصلاح شبکه آبرسانی در گنبد کاووس
  • ارتفاعات سبلان برفی می‌شود
  • فرهنگیان سراسر کشور به سبلان صعود می کنند
  • نجات کوهنورد ۲۶ ساله در ارتفاعات سبلان