Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصاد>کشاورزی - شهباز حسن پور،نمایندهٔ حوزهٔ انتخابیهٔ سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی به دفاع از گزینه پیشنهادی وزارت کشاورزی برای دولت دوازدهم پرداخت.

این نماینده مجلس محمود حجتی،گزینه پیشنهادی برای وزارت جهاد کشاورزی در دولت دوازدهم را اینگونه معرفی کرد:«مرد بی ادعا،مرد عمل، رزمنده بی ادعای هشت سال دفاع مقدس.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سنگرساز بی سنگر. مرد بی حاشیه دولت. مردی که فرمایش امام و رهبری را در عمل پیاده کرد نه در شعار سخن گفتن بسی سخت است و دشوار.»

در ادامه اهم توضیحات شهباز حسن پور نماینده مجلس در دفاع از محمود حجتی آمده است:

*قریب به اتفاق اعضای کمیسیون کشاورزی که بنده به همه آنها ارادت دارم همه قبل از معرفی اعضای معرفی دولت نگران بودند چند چهره تاثیر گذار در دولت دوازدهم را نداشته باشیم یکی از آنها مهندس حجتی بود.

*در میدان عمل تجربه به کار آید نه برگ کاغذی. از معصوم علیه السلام داریم که تجربه فوق علم است.

*پدر کشاورزی ایران آقای حجتی باید نامید نه اینکه بگوییم تجربه در این بخش ندارد.

امروز بانک کشاورزی به عنوان پیشروترین بانک در صنعت کشاورزی دارد کار خودش را به نحو احسن انجام می دهد.

دو سال است استفاده از جوانان شروع شده است. آقای رییس جمهور دستور داده اند که از جوانان استفاده شود. امیدوارم آقای

3939

کلید واژه‌ها : محمود حجتی - کشاورزی - وزارت جهاد کشاورزی - مجلس دهم - دولت دوازدهم -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۱۶۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوکار: مردم اصلح‌ترین افراد را راهی مجلس کنند

به گزارش «تابناک»، محمد صالح جوکار در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به انتخابات دور دوم مجلس دوازدهم اظهار کرد: براساس بیانات مقام معظم رهبری چهار راهبرد رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت در انتخابات مطرح بود که همین راهبرد در مرحله اول در پیش گرفته شد. در آن زمان بالابودن مشارکت مردم تاثیرات زیادی در عرصه بین‌المللی و جهانی داشت و سرمایه اجتماعی نظام را نشان می‌داد.

وی اضافه کرد: با توجه به این‌که تکلیف تعدادی از کرسی‌های مجلس دوازدهم در مرحله اول مشخص شده است، انتظار می‌رود که مردم با مشارکت گسترده تکلیف ۴۵ کرسی باقی‌مانده را در دور دوم تعیین کنند.

منتخب مجلس دوازدهم بیان کرد: مردم با مشارکت گسترده بهترین و اصلح‌ترین افراد را راهی مجلس دوازدهم کند یعنی کسانی که به دنبال رفع مشکلات مردم بوده و بتوانند در حوزه قانون‌گذاری و نظارت اقدامات موثری انجام دهند.

جوکار با بیان این‌که حضور مردم می‌تواند منجر به انتخاب اصلح شود افزود: مردم بهترین و برترین نماینده را انتخاب کند که برای رسیدن به این هدف قطعا مشارکت آنها مهم است.

رئیس کمیسیون شوراها با اشاره به برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی در هشت حوزه اظهار کرد: در مرحله اول انتخابات مجلس شورای اسلامی تجربه برگزاری الکترونیکی انتخابات کسب شد که در مجموع روش خوبی است. اکنون دنیا به این سمت می‌رود چون خطای برگزاری انتخابات الکترونیکی بسیار کمتر است.

وی در پایان گفت: قطعا ضعف‌های احتمالی در مرحله دوم رفع می‌شود و می‌توان از این تجارب برای برگزاری انتخابات الکترونیکی در آینده و برای سایر انتخابات استفاده کرد.

دیگر خبرها

  • توصیه مهم به مردم در خصوص دور دوم انتخابات
  • شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه از استان تهران جدا نخواهند شد
  • جوکار: مردم اصلح‌ترین افراد را راهی مجلس کنند
  • ثبت ۳ هزار و ۵۰۰ قهرمان پیشنهادی از سوی مخاطبان در کردستان
  • مهم‌ترین برنامه‌های بیژن نوباوه در صورت راهیابی به مجلس دوازدهم
  • مراحل رای دادن الکترونیکی چگونه است؟
  • کرسی‌های باقیمانده مجلس دوازدهم
  • آنچه باید درباره انتخابات 21 اردیبهشت‌ بدانید | معرفی 6 فهرست انتخاباتی در دور دوم
  • بررسی مصوبات پیشنهادی صنعتی مازندران برای سفر دولت
  • تمام آنچه می‌خواستم روی پرده است/ نتیجه اعتماد به فیلمسازان جوان