Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های سیستان، تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های سیستان در پی اتفاقات اخیر در این منطقه با صدور بیانیه‌ای که نسخه‌ای از آن به خبرگزاری فارس ارسال شده است، اعلام کردند: سرزمین سیستان مهد مردان و زنانی است که همواره در راه اسلام و انقلاب و هم چنین 8 سال دفاع مقدس ثابت کرده اند تابع امام زمان خود و ولی فقیه هستند، بصیرت و همراه بودن مردم سیستان با ولی فقیه زمان خود در طول تاریخ نشان داده که سیستان هیچ‌گاه طاغوت را نپذیرفته و همواره بر اطاعت از ولایت فقیه زبانزد خاص و عام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیستانی که این روزها با بادهای 120 روز، گرد و غبار، خشکی آب دریاچه هامون و هزاران هزار مشکلات دیگر دست و پنجه نرم می‌کند اما فضای رسانه‌های محلی و استانی اش هم به مانند هوای آن پر از گرد وغبار بوده و متاسفانه عده ای قلم فروخته تلاش می کنند به هر قیمتی وضعیت سیستان را خوب جلوه دهند و رسانه در دست خود را مانع از نقد دولت و مسئولان اجرایی استان می‌دانند.

اینک که بار دیگر حجت‌الاسلام و المسلمین علی‌اکبر کیخا به عنوان امام جمعه زابل انتخاب شده روحی تازه به سیستان دمیده شده و ان‌شالله به مانند گذشته امام جمعه محبوب شهرستان زابل با ایجاد انگیزه و حس مطالبه‌گری در مردم این توطئه رسانه‌های قلم فروخته را خنثی خواهد کرد.

جناب حجت‌الاسلام والمسلمین کیخا

ما دانشجویان دانشگاهای سیستان همچون گذشته و بار دیگر بر عهد خود در پیروی از جنابعالی تاکید و پافشاری می‌کنیم.

در پایان چند نکته‌ای خطاب به استاندار محترم سیستان و بلوچستان:

در روزهای اخیر شبهاتی پیرامون ماموریت داشتن برخی رسانه‌ها در جهت تخریب منتقدان در سیستان به وجود آمده که به عنوان جریان دانشجویی از استاندار محترم درخواست داریم موضع و اعلام برائت خود را از این افراد قلم فروخته اعلام نمایند.

جناب استاندار سیستان و بلوچستان که کمتر فرصت حضور در سیستان را دارند بد نیست نگاهی به عملکرد تقریبا هیچ خود بیندازند و مردم مظلوم سیستان را از یاد خود نبرند. به واقع ایشان به منظور بالاترین مقام اجرایی استان چه کارهایی برای رفع بهبودی استان و بالاخص سیستان انجام داده‌اند؟! پیشنهاد ما این است حال که 4 سال از زمان مسئولیت ایشان می‌گذرد ایشان گزارشی از عملکرد خود در منطقه سیستان را همراه با ارائه سند گزارش دهند.

1.بسیج دانشجویی دانشگاه ملی زابل

2.انجمن اسلامی دانشگاه زابل

3.بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور زابل

4.جامعه اسلامی دانشگاه ملی زابل

5.بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زابل

6.انجمن عدالتخواه دانشگاه زابل

7.بسیج دانشجویی دانشگاه ازاد زابل

8. بسیج دانشجویی دانشکده علوم قرآنی زابل

9.بسیج دانشجویی دانشکده مهندسی فرخی سیستانی زابل

انتهای پیام/ک

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۲۴۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری

محمدامین دهقانی مسئول بسیج دانشجویی دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین مناطق محروم استان چهارمحال و بختیاری در اردوی جهادی جهادگران این واحد دانشگاهی خبر داد و اظهار کرد:‌ این واکسیناسیون  توسط ۲۰ دانشجوی بسیجی دکترای دامپزشکی واحد شهرکرد به مدت چهار روز در مناطق محروم و صعب‌العبور اوره و بارز شهرستان لردگان از توابع این استان چهارمحال و بختیاری انجام شد.

وی واکسیناسیون، انگل‌تراپی، معاینه و درمان و آموزش عشایر را از مهم‌ترین اهداف این اردوی جهادی عنوان کرد و افزود: بیماری‌های انگلی، انتروتوکسمی وآگالاکسی ازجمله بیماری‌های رایج در منطقه اوره و بارز بودند که با تلاش جهادگران وضعیت دام‌های منطقه بهبود یافت.

مسئول بسیج دانشجویی دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد گفت: گروه جهادی حضرت ولی‌عصر (عج) بسیج دانشجویی دامپزشکی این واحد دانشگاهی با همکاری بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، بسیج سازندگی استان، واحد شهرکرد، بسیج دانشجویی، اداره کل دامپزشکی استان و شبکه دامپزشکی لردگان و با همراهی محسن جعفریان دهکردی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد موفق به برگزاری این اردوی جهادی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنرهای وابسته در زابل
  • تشکل‌های دانشجویی غزه دوشادوش جنبش دانشگاهی تاریخ ساز در آمریکاست
  • چالش‌ تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • مهم‌ترین چالش‌ و مشکلات تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • افول تشکل‌های دانشجویی، بدنه اجرایی کشور را تضعیف می‌کند
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویی ضد صهیونیستی