Web Analytics Made Easy - Statcounter

تبریز – محموله های کالای قاچاق به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد ریال در آذربایجان شرقی کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ماموران نیروی انتظامی آذربایجان شرقی در قالب اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز موفق به کشف و ضبط ۱۰ میلیارد و ۲۵ میلیون ریال محموله کالای قاجاق در شهرستان های مختلف این استان شدند و ۱۹ متهم را نیز در ارتباط با این پرونده ها دستگیر و به مراجع قضایی معرفی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشف محموله البسه قاچاق ۲۰۰ میلیون ریالی در اسکو

فرمانده انتظامی شهرستان اسکو پنجشنبه در همین خصوص به خبرنگاران گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران مبارزه با کالای قاچاق در حین گشت زنی به یک دستگاه خودروی سواری مشکوک و آن را متوقف کردند.

سرگرد محمد نعمتی ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودروی توقیفی تعداد یک هزار و ۳۲۴ ثوب انواع البسه زنانه و مردانه قاچاق خارجی به ارزش تقریبی ۲۰۰ میلیون ریال را کشف و در این رابطه یک نفر دستگیر و خودروی مربوطه نیز توقیف شد.

کشف کالای قاچاق میلیاردی در ملکان

فرمانده انتظامی شهرستان ملکان نیز از کشف محموله سیگار و کالای قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران یگان امداد درحین گشت زنی به سه دستگاه خودرو پژو ۴۰۵، پژو پارس و پیکان که دریکی از محورهای مواصلاتی شهرستان در حرکت بودند، مشکوک و آنها را توقیف کردند.

سرهنگ سهراب شفقی با اشاره به اینکه در بازرسی از خودروهای توقیفی، ۶۵ هزارنخ سیگار قاچاق و مقادیر زیادی کالای قاچاق کشف شد، افزود: برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش کالاهای مکشوفه یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده و در این راستا سه نفر متهم نیز دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شده اند.

توقیف بیش از ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در بناب

فرمانده انتظامی شهرستان بناب نیز با اشاره به توقیف محموله کالای قاچاق در این شهرستان گفت: در پی کسب خبری مبنی بر ورود خودروهای حامل کالای قاچاق به حوزه استحفاظی شهرستان بناب بصورت کاروانی، بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

سرهنگ رمضان الهوردیان در ادامه افزود: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز در یک عملیات غافلگیرانه و با اقدام به موقع، تعداد شش دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق را شناسایی و در بلوار ولایت آنها را متوقف کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از خودروهای توقیفی، سه هزار و ۳۵۰ کیلو گردوی خارجی و رو به فاسد، دو هزار و ۱۲۷ ثوب لباس خارجی و سه هزار و ۶۰۰ جفت دستکش صنعتی کشف و ضبط شد.

سرهنگ اللهوردیان ارزش ریالی کالای قاچاق کشف را دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: در این راستا ۱۱ نفر قاچاقچی دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و تعداد شش دستگاه خودرو نیز توقیف شدند.

کشف کالای قاچاق میلیاردی در مرند

کشف محموله کالای قاچاق میلیاردی نیز خبری بود که فرمانده انتظامی مرند ضمن اعلام آن به خبرنگاران گفت: مأموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی نامحسوس در محور های مواصلاتی شهرستان مرند یک دستگاه کامیون و یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

سرهنگ کاظم دهقانی در تشریح این خبر افزود: در بازرسی از خودروهای توقیفی، تعداد ۸۷ ثوب کیسه خواب نوزاد، ۴۰۹ ثوب بلوز شلوار نوزادی، ۸۰ ثوب سرویس خواب، ۱۶۷ تخته پتو، ۴۷۶ ثوب بلوز و جوراب و تعداد ۳۶۳ ثوب انواع لباس زنانه فاقد مجوز گمرکی و با ارزش ریالی دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی مرند در خاتمه تصریح کرد: در این رابطه دو متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

کشف ۷۲۵ میلیون ریال کالای قاچاق در مراغه

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه نیز از کشف محموله البسه قاچاق در این شهرستان خبر داد و در تشریح این خبر گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران مبارزه با کالای قاچاق در حین گشت زنی به یک دستگاه سواری مشکوک و آن را متوقف کردند.

سرهنگ پاسدار رضا اصلانی فر در ادامه افزود: ماموران در بازرسی از خودروی توقیفی یک هزار و ۴۲۶ ثوب انواع البسه زنانه خارجی به ارزش تقریبی ۶۰۰ میلیون ریال را کشف و در این رابطه یک نفر دستگیر و خودرو مربوطه نیز توقیف شد.

وی همچنین به کشف محموله گردوی قاچاق در مراغه نیز اشاره و تصریح کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران مبارزه با کالای قاچاق در حین گشت زنی به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و آن را متوقف کردند.

سرهنگ اصلانی فر خاطر نشان کرد: ماموران در بازرسی از خودرو های توقیفی تعداد ۲۵ کارتن ۱۰ کیلویی مغز گردوی قاچاق به ارزش تقریبی ۱۲۵ میلیون ریال را کشف و در این رابطه یک نفر دستگیر وخودرو ی مربوطه نیز توقیف شد.

۳ میلیارد خشکبار قاچاق به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی شهرستان عجب شیر نیز با اشاره به کشف محموله خشکبار قاچاق از دو دستگاه کامیون در این شهرستان اظهار داشت: در پی اخبار واصله مبنی بر حمل کالای قاچاق توسط دو دستگاه کامیون، بلافاصله ماموران اقدام به ایجاد ایست و بازرسی و کنترل خودروهای عبوری کردند.

سرهنگ رحمان عبدیادامه داد: مأموران پس از شناسایی خودروهای مورد نظر، تلاش رانندگان برای فرار را بی نتیجه گذاشته و خودروها را متوقف کردند که در بازرسی از خودرو های توقیفی، سه هزار و ۱۰ کیلوگرم مغز گردو، ۹ هزار و ۳۶۰ کیلوگرم گردوی خارجی و ۱۲ هزار و ۴۸۰ کیلوگرم نخود قاچاق به ارزش سه میلیارد ریال کشف شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۲۴۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش‌از ۱۱۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، افزود: در بازرسی از این شناور‌ها انواع کالای قاچاق از جمله کولرگازی، لوازم خانگی، وسایل و غذای حیوانات، جاروبرقی، گرد و صد‌ها قلم کالای دیگر کشف شد.

وی از دستگیری ۵ نفر نفر در این ارتباط و معرفی آن‌ها به مراجع قضایی خبر داد و اضافه کرد: براساس نظر کارشناسان ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده ۱۱۳ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر ضمن تقدیر از همکاری مردم استان با مرزبانان، گفت: افتخار مرزبانان خدمت به مرزنشینان و استیفای حقوق آن‌هاست و در راستای مبارزه باقاچاق و حمایت از تولیدات داخلی باقاطعیت با قاچاقچیان برخورد خواهد شد.

دیگر خبرها

  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • محموله ۱۵ تنی خوراک ماهی قاچاق در الیگودرز توقیف شد
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • کشف ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای استان آذربایجان غربی
  • کشف بیش‌از ۱۱۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر
  • فیلم| عملیات تعقیب و گریز برای کشف محموله‌های قاچاق چوب در آذربایجان‌شرقی
  •  کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان‌غربی
  • کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی 
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان