Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار سرتیپ دوم پاسدارعابدین خرم روز پنجشنبه در همایش الماسهای درخشان که با حضور آزادگان آذربایجان غربی در ارومیه برگزار شد افزود: شهدای مدافع حرم و امثال شهید حججی ها دوران دفاع مقدس و امام (ره) را ندیدند اما با صلابت تر از گذشتگان پا در میادین دفاع از ملت و کشور گذاشتند.

وی با اشاره به رشادتهای آزادگان گفت: آنان و خانواده هایشان در کنار رزمندگان و شهدای ایران اسلامی با رشادت، استقامت، صبر و صلابت و بصیرتشان افتخار آفریده و آبروی ملت و همه رزمندگان را حفظ کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار خرم اضافه کرد: دفاع مقدس قطعه درخشانی از تاریخ انقلاب اسلامی را نشان داد و اگر در پنجاه سال آینده سخن از انقلاب و دوران دفاع مقدس و رخدادهای آن باشد بازهم جای روایتهای بسیاری هست.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی با قدردانی از صلابت آزادگان و جانبازان گفت: رشادتهای رزمندگان و جانبازان و آزادگان ترسیم کننده مسیری درخشان برای جوانان امروز است که شاهد دوران دفاع مقدس و امام (ره) نبودند .

استاندار آذربایجان غربی نیز در این مراسم با گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی گفت: امیدواریم بتوانیم راه این آزادگان سرافراز را به عنوان اسطوره های ایثار و مقاومت و به عنوان کسانی که خالصانه در مسیر اعتلای انقلاب اسلامی تلاش و ایثار نموده اند بشناسیم و آن را ادامه دهیم.

قربانعلی سعادت اضافه کرد: با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه باید در مسیر دفاع از ایران اسلامی حرکت و جوانان را با این ارزشها آشنا کرد.

وی با اشاره به شهادت شهید مدافع حرم محسن حججی نیز گفت: شهادت این شهید والامقام نشان داد که راه سیدالشهدا هنوز هم ادامه دارد..

در این مراسم با اهدای لوح و هدایایی به آزادگان سرافراز استان از آنان تجلیل شد.این همایش به مدت یک روز با حضور فرماندهان نظامی، مسوولان استانی و نیز خانواده های آزادگان و جانبازان آذربایجان غربی برگزار شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۲۵۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، نشست تخصصی گردشگری مقاومت خوزستان و معرفی آن در سراسر کشور باحضور مسئولان کشوری و استانی در اهواز برگزار شد.

علی اصغر شالبافان، معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در این نشست گفت: ظرفیت‌های گردشگری مقاومت استان خوزستان و راهکار‌های تولید محصولات این نوع گردشگری در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.


وی افزود: در این نشست همچنین شبکه سازی بین ذینفعان و نحوه پیگیری راهکار‌های گردشگری مقاومت و گسترش آن بررسی شد.


سردار میرعبدالرضا حاجتی، مدیر کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: امیدواریم بتوانیم علاوه بر اعزام گردشگری از استان خوزستان به استان‌های همجوار و کشور‌های همسایه ازجمله لبنان و سوریه که در آنها جنگ اتفاق افتاد، گردشگران داخلی و خارجی پذیرش کنیم.


وی افزود: تلاش داریم در حوزه دفاع مقدس و به ویژه گردشگری مقاومت، گام‌های موثر و خوبی برداریم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • سراسرنمای مقاومت باغ موزه دفاع مقدس پنج‌روز تعطیل شد
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است