Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهنگ>تئاتر - نمایش‌های «نیلوفر و نفت» و «اگه بمیری» اول شهریور به کار خود پایان می‌دهند و «سه خواهر» و «یک دقیقه و سیزده ثانیه» سوم شهریور. هر چهار نمایش در تماشاخانه ایرانشهر اجرا می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمایش «سه خواهر» به کارگردانی حسن معجونی و «یک دقیقه و سیزده ثانیه» به کارگردانی شهرام گیل‌آبادی هفته پایانی اجرای عمومی خود را در تماشاخانه ایرانشهر سپری می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«سه خواهر» هر روز ساعت 18 در سالن استاد سمندریان این تماشاخانه صحنه می‌رود و سوم شهریور تمام می‌شود.

حسین امیدی، فریبا جدیکار، سعید چنگیزیان، حسین حسینیان، آناهیتا درگاهی، پوریا رحیمی‌سام، فراز سرابی، آوا شریفی، کتایون طلایی، محمد عاقبتی، به‌آفرید غفاریان، امیر قاسمی، فرزانه میدانی و سیاوش البخشی‌نائینی بازیگرانی هستند که در «سه خواهر» به ایفای نقش می‌پردازند.

همچنین نمایش «یک دقیقه و سیزده ثانیه» به کارگردانی شهرام گیل‌آبادی که این روزها ساعت 21 در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر اجرا می‌شود، همزمان با «سه خواهر» پایان خواهد یافت.در این نمایش پانته‌آ بهرام، سیما تیرانداز، مینا دریس و لادن مستوفی به ایفای نقش می‌پردازند.

نمایش‌های «نیلوفر و نفت» به کارگردانی امیر دژاکام و «اگه بمیری» به کارگردانی سمانه زندی‌نژاد نیز که در سالن دکتر ناظرزاده کرمانی این مجموعه روی صحنه می‌روند، روز اول شهریور تمام می‌شوند.

58242

کلید واژه‌ها : تئاتر - تماشاخانه ایرانشهر -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۲۸۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدحسین درخشانی: برای قهرمانی تا آخرین ثانیه می‌جنگیم

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدحسین درخشانی بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان در نشست خبری قبل از بازی فینال جام ملت‌های آسیا با تایلند گفت: صعود به فینال را به همه مردم ایران تبریک می‌گویم، این مسوولیت و وظیفه ما بود، خوشحالیم که در فینال هستیم و برای قهرمانی تا آخرین ثانیه می‌جنگیم.

او گفت: از اینکه تماشاگران زیادی به ورزشگاه بیایند استقبال می‌کنیم. بازیکنان ایرانی عاشق رقابت پرفشار و پرهیجان در حضور تماشاگران هستند و این موضوع آمادگی ما را دو چندان می‌کند.

درخشانی با بیان اینکه فینال همیشه رقابتی نزدیک و حساس است گفت: امیدوارم هر دو تیم نمایش خوبی ارائه کنند و تیمی که شایسته‌تر است پیروز میدان و در نهایت قهرمان این تورنمنت حساس شود.

او گفت: عملکرد تیم‌ها و مسابقاتی که برگزار شد نشان داد که فاصله‌ها کم شده است اما ما ایران هستیم و اینجا در فینال بهترین نمایش را ارائه خواهیم کرد.

کد خبر 6089588

دیگر خبرها

  • بازیگران و عوامل «گنجشک مفرغی» معرفی شدند
  • یک هشدار دیگر درباره «سنگلج» و شروع «جادوی شهرزاد»
  • فروش نمایش «گالیله» از مرز ۷۰۰ میلیون گذشت
  • برای قهرمانی تا آخرین ثانیه می‌جنگیم
  • آمار فروش و تماشاگران نمایش های در حال اجرا
  • «آکادمی پرندگان» بیش از ۵۰ میلیون تومان فروخت
  • فروش «گالیله» از مرز ۷۰۰ میلیون گذشت
  • درآمد ۷۰۰ میلیونی «گالیله»!/ «آکادمی پرندگان» ۵۰ میلیون فروخت
  • اعلام آمار فروش تماشاخانه‌های دولتی
  • محمدحسین درخشانی: برای قهرمانی تا آخرین ثانیه می‌جنگیم