Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بی باک نیوز»
2024-04-28@21:02:33 GMT

رئیس انجمن داروسازان ایران تغییر کرد

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۴۳۱۲۵۷

رئیس انجمن داروسازان ایران تغییر کرد

سرویس سلامت و پزشکی بی باک؛ بخش مهمترین عناوین:


رئیس جدید انجمن داروسازان ایران تعیین شد.

به گزارش خبرنگار بی‌باک، به دنبال انتخابات اخیر هیات مدیره انجمن و تعیین اعضای جدید در مجمع عمومی در شیراز، روز چهارشنبه اولین جلسه هیئت مدیره جدید، با حضور هیئت رئیسه مجمع نمایندگان برگزار شد.

در این جلسه، دکتر محمد باقر ضیاء به عنوان رئیس انجمن، دکتر سید علی فاطمی به عنوان نایب رئیس و دکتر سید مهدی سجادی به عنوان دبیر انجمن برای دوره ۳ساله انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین دکتر همایون صادقی به عنوان خزانه دار، دکتر حمید خیری به عنوان روابط عمومی و دکتر منفرد به عنوان مسئول انتشارات خبررسانی تعیین شدند.

در این جلسه مقرر شد با توجه به خدمات ارزنده دکتر رهبر مژده ای آذر ، پدر معنوی جامعه داروسازی، سالن اجتماعات انجمن به نام ایشان نامگذاری شود.

بنابر اعلام روابط عمومی انجمن داروسازان ایران، اعضای هیات رئیسه جدید انجمن داروسازان همراه با هیات رئیسه مجمع نمایندگان، پس از این جلسه، در دفتر ریاست سازمان غذا و دارو حاضر و نسبت به راهکارهای رفع مشکلات داروسازان با دکتر دیناروند گفتگو و تبادل نظر کردند


منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۳۱۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازنگری تعاریف درجه بندی مراتع

به گزارش جام جم انلاین البرز، اصغر بیات مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز با اشاره به اینکه بازنگری در تعاریف درجه بندی مراتع یک ضرورت است و تعاریف گذشته از درجه بندی نتوانسته است شرایط واقعی مراتع را نشان دهد گفت: تعاریف جدید باید به گونه‌ای باشد که ضمن جامع بودن بتواند وضعیت واقعی مراتع را بیان کند.
وی همچنین با اشاره به تبصره یک ماده ۳۱ ق. ح. ب که اجاره مراتع غیر مشجر درجه یک را برای مصارف غیر کشاورزی ممنوع کرده است افزود تعاریف دقیق درجه بندی مراتع می‌تواند زمینه ساز حفاظت از مراتع باشد.

این مقام مسئول ضمن قدردانی از حضور اساتید دانشگاه تهران و موسسه تحقیقات جنگل‌ها و مراتع کشور در این جلسه، استفاده از ظرفیت بخش آموزش و تحقیقات در همفکری و همکاری با بخش اجرایی را دارای اهمیت توصیف کرد.
گفتنی است اساتید دانشکده منابع طبیعی دانشگاه تهران آقایان دکتر ارزانی، دکتر آذرنیوند، دکتر جعفری، دکتر طویلی، آقای دکتر جنیدی از دانشگاه کردستان، سرکار خانم دکتر نادیا کمالی از موسسه تحقیقات جنگل‌ها و مراتع در این جلسه حضور یافته و ضمن بررسی موضوع در خصوص عوامل موثر در درجه بندی مراتع نظرات فنی خود را ارائه کردند.

دیگر خبرها

  • خداحافظی دکتر کورش پرویزیان با بانک پارسیان/ دکتر جواد شکرخواه مدیرعامل بانک پارسیان شد
  • مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت تغییر کرد
  • بازنگری تعاریف درجه بندی مراتع
  • رئیس انجمن دکترای علوم آزمایشگاهی تشخیص طبی ایران : آزمایشگاه‌های تشخیص‌طبی در بین گروه‌های پزشکی دارای کمترین شکایت هستند
  • هفته گرافیک افتتاح شد/ دفاع تمام قد کلهرنیا از سیاست جدید انجمن
  • در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیسی، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • غیر قانونی بودن سبدفروشی دارو توسط شرکت‌های پخش
  • توجیه روزنامه دولت: در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیس جمهور ، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • روزنامه دولت توجیه کرد: در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیسی، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • پانزدهمین جلسه کافه انجمن برگزار شد