Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@03:45:34 GMT

۴۲ مدرسه حاشیه راه ها در استان زنجان ایمن سازی شد

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۴۳۶۷۰۸

۴۲ مدرسه حاشیه راه ها در استان زنجان ایمن سازی شد

زنجان-رئیس اداره ایمنی و ترافیک راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: طرح ایمن سازی مدارس حاشیه راهها در ۴۲ مدرسه زنجان اجرا شد.

علی مد قالچی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: بررسی و تجزیه و تحلیل حوادث جاده ای استان زنجان و ارائه راهکارهای کاهش و پیشگیری ، نظارت بر نصب و به کار گیری تجهیزات نرم افزاری و سخت افزاری ایمنی و سیستم های کنترل هوشمند ، انجام امور مربوط به کنترل اضافه تنآژ، راه اندازی و نظارت بر مراکز ویژه ایمنی ، اجرای طرح های ایمنی از قبیل ایمن سازی حاشیه راهها، ایمن سازی فیزیکی مدارس حاشیه ها راهها و ارتقای ایمنی موتور سواران و عابرین پیاده و سرنشینان و وانت بارهااز وظایفاین اداره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: طی سال ۹۶ این اداره بر ارتقای ایمنی حاشیه راهها و مدارس حاشیه راهها برنامه ریزی و مدیریت لازم را دارد.

رئیس اداره ایمنی و ترافیک راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: طی سال گذشته ایمن سازی مدارس حاشیه راهها در ۳۰ مدرسه و همچنین ایمن سازی فیزیکی مدارس حاشیه ها راهها هم در ۱۲ مدرسه انجام شد.

مدقالچی تاکید کرد: طرح های ارتقاء ایمنی عابرین و سرنشینان ، موتورسواران و وانت بارها در ۶۵ منطقه روستایی،۲۵ طرح موتور سواران، ۲۰ طرح وانت بارها و ۲۰ طرح عابرین وسرنشینان در استان زنجان برگزار شدهو این برنامهها در سالجاری با قوت بیشتری انجام می شود.

وی افزود: یکی از مهمترین گروههای هدف در طرح ارتقای ایمنی اداره کل حمل ونقل وپایانه های استان زنجان، ارتقا ایمنی دانش آموزان و ایمن سازی مدارس حاشیه راهها است زیرا ایمن سازی مدارس حاشیه راه‌ ها یک ضرورت اجتماعی برای کاهش آسیب‌ های جاده‌ای است ودر کنار آموزش به دانش آموزان، مدارس واقع در حاشیه راهها نیز مورد ایمن سازی فیزیکی و آرام سازی ترافیک مقابل مدارس قرار می گیرند.

مدقالچی افزایش ایمنی محیط بیرونی مدارس را زمینه ساز ارتقای امنیت روانی دانش آموزان دانست و ادامه داد: ایمنی مدارس به ویژه مدارس حاشیه راه یکی از اصول مهم دستیابی به حمل ونقل پایدار است.

رئیس اداره ایمنی و ترافیک راهداری و حمل و نقل جادهای استان زنجانبه موضوع ایمن سازی فیزیکی مدارس حاشیه راهها اشاره کرد و گفت: همراه با آموزش و اقدامات فرهنگی، طرح ایمن سازی مدارس حاشیه راه ها از بعد فیزیکی را نیز در سالجاری با قوت بیشتری اجرا می کنیم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۳۶۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرکل سابق نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی با بیان اینکه تکمیل طرحهای نیمه تمام جزو اولویتهاست،گفت: با جذب یکهزار و ۳۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات امسال مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی تکمیل و مدارس جدید ساخته خواهد شد.

قهرمان رحمانی، با بیان اینکه جبران کمبود سرانه فضای آموزشی در استان باید در اولویت باشد، افزود: اولویت دولت تکمیل هنرستانهاست، لذا با جذب اعتبارات و تکمیل هنرستانها و هشت پروژه نیمه تمام می توان گام مؤثری در توسعه فضاهای آموزشی استان برداشت.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هم در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی، با تأکید بر اهمیت مشارکت در امر مدرسه سازی افزود: ظرفیتهای بزرگی در استان وجود دارد که می‌توان از این ظرفیت برای امر مدرسه سازی استفاده کرد.

پیام صدقی افزود: هویت بخشی به مدرسه و معماری مدارس، ساماندهی املاک مازاد و ساخت مجتمع‌های بزرگ با رویکرد محله محور در استان در دستور کار است.

صدقی اضافه کرد: جهاد مدرسه سازی در دولت سیزدهم با قدرت، سرعت و با کیفیت ادامه دارد.

در این مراسم پیام صدقی به عنوان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی معرفی و از زحمات قهرمان رحمانی، مدیرکل سابق قدردانی شد.

 

 

دیگر خبرها

  • ایمن سازی ۱۴۰کیلومتر از حاشیه راه های مازندران
  • ایمن سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • اجرای ایمن سازی و اصلاح شیب شیروانی ۱۴۰ کیلومتر از حاشیه راه‌های مازندران
  • یک میلیون و ۹۰۰ هزار نوبت سر دام در اراک ایمن سازی سازی شد
  • دستور دادستان بشرویه جهت ایمن سازی فوری استخر‌های کشاورزی
  • مدارس نیمه‌تمام آذربایجان‌غربی تکمیل می‌شود
  • تکمیل مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • اجرای طرح افزایش خدمات و ایمن‌سازی بزرگراه‌‌های پایتخت
  • آذربایجان‌غربی نیازمند جذب اعتبارات مدرسه‌سازی است
  • ایمن سازی و تاب آوری خط تغذیه گاز ۱۱۰ میلیمتر پلی اتیلن در چگنی