Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-05@21:27:19 GMT

نوری مالکی پس انتشار خبر سکته مغزی خود، پیام داد

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۴۳۸۹۲۶

نوری مالکی پس انتشار خبر سکته مغزی خود، پیام داد

به گزارش سرویس بین‌الملل جام نیـوز به نقل از العالم، معاون رئیس جمهور عراق ضمن تکذیب خبر سکته مغزی اش، هدف از اشاعه و انتشار اخبار در این باره را هرج و مرج آفرینی دانست.

به گزارش پایگاهسومریه نیوز عراق، نوری مالکی معاون رئیس جمهور عراق با تکذیب اخبار منتشر شده در برخی رسانه های مبنی بر سکته مغزی و انتقال او به ایرانگفت: برخی رسانه ها و شبکه های اجتماعی خبر کذبی با این مضمون که من سکته مغزی کرده ام و به دنبال آن به تهران منتقل شده ام مخابره کرده اند که به دنبال آن تماس های زیادی از سوی دوستانکه از شنیدن این خبر متالم شده اند، دریافت کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: این خبر دشمنانی را که برای دیگران شر می خواهند، شاد کرد. من از کسانی که تماس گرفتند تشکر می کنم و خطاب به کسانی که این دروغ را منتشر کردندمی گویم که این در راستای اخبار کذب و اقداماتی است که هر چه به انتخابات نزدیکتر می شویم، و هر چه در روند سیاسی و عرصه نظامی موفقیت بیشتریبه دست می آیدتشدید خواهد شد.



مالکی افزود: آنها (کسانی که این اخبار دروغ را منتشر می کنند) خیر عراق و برادری عراقی ها را نمی خواهند و به دنبال شر و پلیدی هستند. موج این دروغ به برخی پایگاه ها و شبکه های دوست نیز کشیده شد و من از شبکه های تلویزیونی می خواهم که دقت و هوشیاری بیشتری در انتشار اخبار به خرج دهند زیرا ما با دروغ پردازی روبرو هستیم.


وی از شهروندان عراقی خواست در پذیرش اخبار برخی منابع که خیرخواه عراق و فرزندان آن نیستند، مراقب باشند و هر خبری را باور کنند.



مالکی همچنین گفت: مردم خبر درست را از نادرست تشخیص می دهند. کسی از اخبار دروغ در امان نیست،حتی رزمندگان در جبهه های جنگ. هدف این اخبار بازگردانیدن عراق به مرحله ای است که اراده شر در آن حاکم باشد. هدف از این اخبار ایجاد هرج و مرج و شک و تردید میان هموطنان است.

512

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۳۸۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ارز تاکسی‌ های برقی تهران توسط بانک مرکزی

تین نیوز

شهردار تهران گفت: در حال حاضر بالغ بر ۲۰۰۰ خودرو برقی آماده بوده و تخصیص ارز برای واردات خودروها با کمک بانک مرکزی صورت گرفته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، علیرضا زاکانی پیرامون آخرین وضعیت تاکسی های برقی اظهار کرد: تاکسی های برقی شامل دو دسته خودمالکی و شرکت مالکی می شوند. رانندگان تاکسی در بخش شرکت مالکی، سهامدار آن شرکت خواهند شد.

وی افزود: تعدادی خودرو توسط خودروسازان وارد شده است و در بخش خود مالکی قراردادها درحال بسته شدن است، به زودی واگذاری خودرو به مالکین صورت خواهد گرفت.

بر اساس گزارش سایت شهر، زاکانی ادامه داد: درحال حاضر بالغ بر ۲۰۰۰ خودروی برقی آماده بوده و تخصیص ارز برای واردات خودروها با کمک بانک مرکزی صورت گرفته است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ناسا از فاصله ۲۲۵ میلیون کیلومتری زمین، پیام دریافت کرد!
  • دولت تا سال ۱۴۰۸ از حق‌السهم فیبر نوری چشم‌پوشی می‌کند
  • رمزگشایی از یک پروژه مشکوک/ واکاوی پشت‌پرده انتشار گسترده یک شایعه دروغ درباره جامعه مسلمانان ژاپن
  • انتقال هوایی بیمار سکته قلبی از داران به بیمارستان چمران اصفهان
  • تخصیص ارز تاکسی‌ های برقی تهران توسط بانک مرکزی
  • تشکیل کمیته‌های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی
  • مهدوی: به ما دروغ گفتند و علیه بانک مرکزی امضا گرفتند
  • تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبر نوری در شاهدیه
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبر نوری در شهر شاهدیه یزد