Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا، فیلم سینمایی «احتمال باران اسیدی» به کارگردانی بهتاش صناعی ها یکشنبه ۲۹ مرداد ماه ۱۳۹۶ ساعت ۱۸ در فرهنگسرای ارسباران با حضور عوامل اکران، نقد و بررسی می‌شود.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی به قلم بهتاش صناعی ها و مریم مقدم آمده است: منوچهر شصت سال سن دارد، او بازنشسته اداره دخانیات است، ولی از سر بیکاری همچنان هر روز به اداره می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مادرش تا زنده بود آرزو داشت ازدواجش را ببیند. در حالی که منوچهر حتی دوستی هم در زندگی نداشته، به جز خسرو ...

این فیلم سینمایی در سی و سومین جشنواره فیلم فجر در بخش نگاه نو حضور داشت و نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم در بخش «هنر و تجربه» و برنده جایزه بهترین فیلمنامه در بخش نگاه نو این جشنواره شد. «احتمال باران اسیدی» در نهمین دوره جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی نیز در سه رشته بهترین کارگردانی فیلم اول، بهترین فیلمنامه و بهترین بازیگر نقش اول مرد نامزد دریافت جایزه شد و جایزه بخش خلاقیت و استعداد درخشان را کسب کرد. این فیلم سینمایی همچنین پیش از این موفق شده بود جایزه نتپک جشنواره استرالیا و جایزه ویژه هیات داوران جشنواره «کلمبو» را از آن خود کند.

بهتاش صناعی ها نویسنده و کارگردان، مریم مقدم نویسنده و بازیگر، شمس لنگرودی بازیگر و کورش جاهد کارشناس سینما مهمانان چهارصد و چهل و سومین نشست باشگاه فیلم تهران هستند. ‌

بهتاش صناعی ها نویسنده، تدوین و کارگردان، روح الله برادری و سمیرا برادری تهیه کنندگان، مریم مقدم نویسنده و بازیگر، کامپوزیا پرتوی مشاور کارگردان، محمدرضا جهان پناه مدیر فیلمبرداری، ایرج رامین‌فر طراح صحنه و لباس، حسین قورچیان صداگذار، هنریک ناجی موسیقی، عبدالرضا حیدری صدابردار، کامران خلج طراح چهره پردازی، سمیه جعفری و کسری پرتوی عکاسان، آیدا اورنگ و بیتا موسوی مشاوران رسانه ای، شمس لنگرودی، پوریا رحیمی سام، ارسلان عبدالهی، عیسی حسینی، حبیب پور سیفی، جمعی از عوامل و بازیگران این فیلم هستند.

علاقمندان برای حضور دراین نشست می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۴۲۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنوان بهترین دروازه بان آسیا کف آرزوهای من بود

به گزارش خبرنگار مهر، کاروان تیم ملی فوتسال ایران پس از قهرمانی در رقابت های جام ملت های فوتسال آسیا، امروز از طریق فردوگاه امام به ایران بازگشت.

باقر محمدی دروازه بان تیم ملی که در این بازی ها عنوان بهترین دروازه بان را هم از آن خود کرد گفت: خوشحالم که توانستیم عنوان قهرمانی را به دست بیاوریم و در مردم ایران را شاد کنیم. جایزه ای که گرفتم کف آرزوهای من است و دوست دارم بهترین دروازه بان جهان شود. این جایزه برای اولین بار است که به یک دروازه بان ایرانی رسیده است و آن را به همه مربیان و دروازه بان های کشورم تقدیم می کنم. امیدوارم این جایزه همیشه در ایران بماند و همیشه نصیب گلرهای ایرانی شود.

وی درباره حضورش در جام جهانی گفت: قول می دهم در جام جهانی به مراتب قوی تر باشم. من حدود ۴ هفته با مصدومیت تمرین کردم و با تلاش زیادی که کردم به بازی های آسیایی رسیدم. قطعاً برای جام جهانی این مسائل را ترمیم خواهم کرد.

او در خصوص انتظاراتی که از مسوولان برای موفقیت تیم در جام جهانی دارد گفت: وزیر ورزش و رییس فدراسیون فوتبال صحبت هایی کردند و قطعاً همه آنها تلاش می کنند تیم ملی بهترین نتیجه را بگیرد.

کد خبر 6092394

دیگر خبرها

  • «تمساح خونی» با حضور جواد عزتی در مشهد اکران می‌شود
  • یادمانی برای مرحوم غلامحسین بنان در فرهنگسرای ارسباران
  • «مست عشق» ، زمانی برای مستی سالن های سینما / روایت مولانا و شمس ، پدیده ای فراتر از اکران
  • اکران «اقیانوس پشت پنجره» به مناسبت روز ملی خلیج فارس
  • یادمان غلامحسین بنان در فرهنگسرای ارسباران
  • عنوان بهترین دروازه بان آسیا کف آرزوهای من بود
  • اکران مردمی «تمساح خونی» در اکومال کرج
  • ۳ فیلم در راه اکران
  • ۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها
  • سه فیلم جدید در راه اکران/قرارداد «تاوان»،«نیلگون» و«قلهک» ثبت شد