Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-07@03:10:38 GMT

روش های وحشتناک شکنجه در زندان‌های داعش

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۴۴۷۹۶۶

روش های وحشتناک شکنجه در زندان‌های داعش

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران، مرکز بین المللی بررسی های افراط‌گرایی لندن در گزارشی به روش‌های داعش برای شکنجه زندانیان پرداخت و اعلام کرد شکنجه جسمی این گروه برای زندانیان شامل استفاده از شلاق، صندلی آلمانی، تایر خودرو و شبح است و سوزندان نوعی شکنجه روانی به شمار می آید و برای انجام این کار، تروریست‌ها، فرد را می بندند و بر رویش نفت سفید می ریزند و اگر اعتراف نکند او را به آتش می کشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما برای شکنجه به روش شبح، فرد زندانی را برای چند روز بر روی چارچوب در یا سقف آویزان می کنند.

این مرکز تجربه یکی از افرادی را که به روش سوزاندن مورد شکنجه قرار گرفت، منتشر کرد. وی گفت بر روی تمام سر و سینه ام نفت سفید ریختند و از من خواستند هر چه می دانم را فاش کنم اما نپذیرفتم و تنها چیزی که به یاد دارم اینکه خود را بر تخت بیمارستان یافتم و دیگر چیزی نفهمیدم.

همچنین از دیگر روش های شکنجه داعش می توان به نصب سری زشت بر سقف زندان اشاره کرد و هنگامی که زندانیان از هویت آن فرد می پرسند در پاسخ به او می گویند این سر برادرت است و اینگونه تاثیرات مخرب روانی بر فرد می گذارند آنچنان که فرد وقتی سرش را برمی گرداند سر خونین و ژولیده برادرش را می بیند.

همچنین زندانیانی که در سلول انفرادی هستند مجبور به فراگیری دروس و عقاید تروریست های داعش می شوند.

در این گزارش آمده تروریست های داعش تنها زنان ایزدی را خرید و فروش نمی کنند بلکه زنان و دختران جبهة النصره را مورد اذیت قرار داده و تنها کسانی می توانند از اسارت رهایی یابند که به این گروه کمک مالی بکنند.

گفتنی است در تهیه این گزارش از 72 نفر که مدتی در اسارت داعش بودند کمک گرفته شده است.

به اشتراک گذاری کد خبر : 2961984281347953833 برچسب‌ها : روش های وحشتناک شکنجه در زندان‌های داعش شکنجه داعش زنان ایزدی لینک کوتاه : اخبار مرتبط زندان‌های مخوف داعش +عکس سه شنبه 29 تیر 1395 19:12 کشف شکنجه‌گاه‌ مخوف داعش در منبج دوشنبه 12 مهر 1395 15:15 مرگ دلخراش 2 دختر خردسال در شکنجه تروریست‌های داعشی سه شنبه 19 بهمن 1395 00:11 کشف شکنجه گاه داعش برای زنان ایزدی در موصل +عکس پنج شنبه 4 خرداد 1396 13:59

ارسال نظر

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید: 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید. 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود. 3- نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود. تصویر امنیتی : پربازدیدها آمریکا خطا کند، باید جنازه نیروهایش را از آب بگیرد!/ عملیات انتقام حججی، رده فرماندهی داعش را خواهد زد یک کارشناس به مجریان شبکه من و تو:مدافعان حرم نبودند داعش به زنان شما تجاوز میکرد آقای قاضی! پشیمانم؛ اما بخاطر اینکه چرا زودتر آنها را نکشتم! +عکس انتقاد مجری سرشناس تلویزیون از تغییر نام بزرگراه نیایش 6 اشتباهی که در ارتباط با عینک های آفتابی مرتکب می شویم روایت علی فلاحیان از اعدام‌های سال 67/ علت تردید منتظری درباره اعدام منافقین سرکرده داعش تسلیم حزب‌الله شد توضیحات خیابانی درباره صحبت های جنجالی اش پیرامون شهید حججی آیا اینجا واقعا تهران است؟ + عکس نبش قبور در یک امامزاده +عکس لیست همه پربازدیدها برگزیده‌ها حادثه‌ تلخ برای زن آکروبات باز آشپزی که دستانش نمی سوزد عاقبت و دردسر چاق بودن زیاد نهنگ قاتل در کمین افتادن موج سوار انتقاد مجری سرشناس تلویزیون از تغییر نام بزرگراه نیایش پسر بچه هندی با دستهای غول پیکر واکنش مجری فرمول 1 به سوال در مورد ازدواجش ترامپ در سرازیری اشتباه + عکس یک کارشناس به مجریان شبکه من و تو:مدافعان حرم نبودند داعش به زنان شما تجاوز میکرد جشن منتقدان با چاشنی حاشیه آخرین مطالب همه سایت 01:01 آسمان‌خراش‌های ایران فینالیست شدند 01:00 روش های وحشتناک شکنجه در زندان‌های داعش 00:45 بهترین موتورهای اسپرت 2017 00:30 ماجرای قلیان کشیدن بازیکنان استقلال در دوبی 00:15 48 ساعت دیگر خورشید می گیرد + فیلم 00:04 سکه هخامنشی در سن پترزبورگ روسیه + عکس 00:02 ۱۰ مرطوب کننده طبیعی پوست 00:01 تفاوت های فرهاد مجیدی و علی کریمی 5/28 23:45 فوت دو جنگلبان بر اثر سقوط خودرو به دره 5/28 23:30 روبوتاکسی به بازار می آید +عکس فهرست همه مطالب جام جم آنلاین © 2015 | کلیه حقوق این وب سایت متعلق به موسسه فرهنگی مطبوعاتی جام جم است. ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۴۷۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه: ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کردیم

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش خبرگزاری سوریه (سانا)، «یوری پوپوف» معاون مرکز هماهنگی روسیه در سوریه در بیانیه‌ای اعلام کرد: حملات هوایی ارتش روسیه ۲ پایگاه تروریست‌هایی را که منطقه التنف در مرز سوریه با عراق و اردن را ترک کرده و در منطقه صعب العبور حومه شرقی استان حمص و منطقه العمور در این استان پنهان شده بودند، هدف قرار داد.

به گفته وی، در منطقه التنف روزانه ۹ مورد نقض حریم هوایی توسط جنگنده‌های «اف -۱۵»، تایفون، تاندربولت و هواپیما‌های اطلاعاتی از نوع «ام سی ۱۲ دبلیو» که همگی متعلق به ائتلاف تحت سرکردگی آمریکا موسوم به «ائتلاف ضد داعش» هستند، ثبت شده است.

نظامیان آمریکایی به بهانه مبارزه با گروه تروریستی داعش از سال ۲۰۱۴ میلادی برخی نواحی در مناطق جزیره و التنف سوریه را اشغال و در آنجا پایگاه‌های نظامی ایجاد کردند، اما واقعیت‌های میدانی و اطلاعاتی بعداً تأیید کرد که این نظامیان از پایگاه‌ها به عنوان مرکزی برای حمایت از گروه‌های تروریستی در منطقه استفاده می‌کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • پیکرهای یافته‌شده در گورهای جمعی غزه آثار شکنجه داشتند
  • فیلم| یک یوتیوبر از حقیقت وحشتناک صهیونیست‌ها پرده برداشت
  • مجازات دزد آفریقایی به یک سبک وحشتناک
  • (ویدیو) لحظه وحشتناک ریزش کوه در جاده استان ایلام
  • سیل وحشتناک در برزیل؛ بیش از ۷۰ نفر مفقود شدند (فیلم)
  • روسیه: ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کردیم
  • عملیات نجات سرنشینان پراید نگون‌بخت در سیل وحشتناک | فیلم
  • لحظه وحشتناک خودکشی یک زن با اسلحه
  • داعش در افغانستان به طور جدی سرکوب شده است
  • طالبان: حضور داعش در افغانستان به صفر نزدیک شده است