Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر به نقل از روابط عمومی سپاه شهرستان بوشهر، عبدالرضا دشتی ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی برنامه‌های استقبال و تشییع پیکر پاک شهدای گمنام در بوشهر، اظهار داشت: پیام شهدا مقابله با ستمگران و ظالمان و دوستی با مظلومان و کسانی است که دل در گرو یاری رساندن به مظلومان جهان دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: شهدا با ایستادگی و نثار خون خود ملت ایران را از ظلم طاغوت و مستکبران نجات داده و برای ایران اسلامی عظمت آفریدند.

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر بیان کرد: امروز به برکت خون شهدا پرچم انقلاب اسلامی در گوشه گوشه جهان برافراشته شده است.

دشتی توضیح داد: به هر میزان که در طول تاریخ بتوانیم یاد و خاطره شهدا را زنده نگاه داریم به همان میزان کشور را در برابر تهاجمات دشمنان واکسینه کرده‌ایم چرا که شهدای ما جان خود را فدای امری با ارزش کرده‌اند.

وی تأکید کرد: امروز بار دیگر شهدا آمده‌اند تا فریاد بزنند که مردم ایران اسلامی باید مبانی اعتقادی، قرآن، دین و ولایت‌پذیری خود را به رخ دشمن بکشید و به دشمن اجازه ندهید به نیت پلید خود که محو قرآن و دین است برسد.

دشتی به تشریح برنامه‌های استقبال و تشییع پیکر پاک شهدای گمنام در بوشهر پرداخت و گفت: مراسم استقبال از شهدای گمنام فردا دوشنبه ساعت 7 صبح در فرودگاه بین‌المللی شهر بوشهر با حضور گسترده مردم برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه مراسم وداع با شهدا روز دوشنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار می‌شود، اضافه کرد: مراسم تشییع شهدای گمنام 7 صبح روز سه‌شنبه از سه‌راه دانشگاه خلیج فارس تا محل دفن آنها پارک شغاب برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر متذکر شد: مردم بوشهر فردا میزبان 11 شهید هستند که از این شهدا 8 شهید گمنام و سه شهید نیز با نام هستند و برای تشییع به شهرهایشان منتقل می‌شوند.

انتهای پیام/ذ

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۵۸۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان

مسئول روابط عمومی سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) اصفهان گفت: پیکر پاک شهیدان عباس رمضانی، مجتبی نادر طهرانی و شهید جواد مراثی از شهدای دفاع مقدس که به تازگی تفحص شده اند و همچنین پیکر یک شهید گمنام از فلکه فیض بر روی دستان مردم شهید پرور اصفهان پس از تشییع در گلستان شهدای اصفهان به خاک سپرده می‌شوند.

روح‌اله حکیمی‌فرد افزود: هویت پیکر‌های مطهر این شهدا که از شهدای هشت سال دفاع مقدس بوده‌اند، از طریق پلاک هویت و DNA احراز شده است.

وی گفت: این شهدا  پس از سال‌ها چشم انتظاری خانواده هایشان به آغوش خاک دیار خود بازگشتند.

شهیدان جواد مراثی سال ۶۰ در ۲۲ سالگی در منطقه چذابه، مجتبی نادر تهرانی بسیجی داوطلب سال ۶۳ در هورالهویزه و شهید عباس رمضانی در ۲۰ سالگی در منطقه مهران به شهادت رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام
  • مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • برگزاری یادواره شهدای گمنام شهرستان چاراویماق
  • پیکر‌های شهدای گمنام تشییع شدند
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان
  • آغاز مراسم تشییع شهدای تازه تفحص شده در اصفهان/ هیئتی به وسعت خیابان‌های شهر به راه افتاد
  • ام‌القرای جهان اسلام معطر به عطر شهدای گمنام شد
  • استقبال از پیکر شهدای گمنام در کرمان
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده فردا در اصفهان