Web Analytics Made Easy - Statcounter

معدندار مدیر آموزش پرورش آران و بیدگل گفت: آموزش و پرورش آران و بیدگل، از نظر سابقه کار نیروی انسانی با میانگین ۲۴ سال سابقه خدمت پیرترین آموزش و پرورش استان اصفهان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل ازخطب شکن؛مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل بعد از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به عملکرد آموزش و پرورش شهرستان در یک سال گذشته عنوان کرد: فعالیت‌های اداره آموزش و پرورش آران و بیدگل در سه بخش آموزش، پرورش و عمرانی انجام گرفته است که می توان از این اداره به عنوان یکی از فعال‌ترین اداره‌های استان نام برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد معدندار در بیان عملکرد بخش آموزش از افزایش سه برابری رتبه‌های برتر کنکور در آران و بیدگل نسب به سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: در آزمون سراسری امسال بیش از ۳۰ نفر از دانش آموزان شهرستان در رشته‌های مختلف رتبه‌های تک رقمی تا سه رقمی کسب کردند.

وی به کسب بیش از ۴۰ رتبه استانی و کشوری در مسابقات فرهنگی و هنری از سوی دانش آموزان و فرهنگیان آران و بیدگل اشاره کرد و گفت: آران و بیدگل در بخش قرآن و عترت با توجه به فعالیت مطلوب دارالقرآن کریم شهرستان رتبه نخست استان را در اختیار دارد و ۲۵ رتبه استانی و پنج رتبه کشوری دراین زمینه به دست آمده است.

معدندار واگذاری بخشی از فرایند ارزیابی برای انتخاب معلمان به مدیران و دانش آموزان را از جمله برنامه‌های ابتکاری اداره آموزش و پرورش دانست و تصریح کرد: توجه به آموزش و پرورش و افزایش بودجه‌ی آن را نباید به عنوان یک هزینه در نظر گرفت، بلکه این کار نوعی سرمایه گذاری است.

مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل افزایش شمار دانش آموزان و تغییر نظام آموزشی را به عنوان عواملی که باعث کمبود فضای آموزشی و نیروی انسانی در آموزش و پرورش شده است معرفی کرد و افزود: نظام آموزشی جدید در حالی اعمال شد که زیرساخت‌ها و نیروی انسانی مورد نیاز آن تدارک دیده نشده بود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان مناطق غربی شهر که پروژه‌های مسکن مهر در آن اجاره شده است، شهرک رسالت و فازهای ۴ و ۵ مسعودآباد را به عنوان مناطقی نام برد که به شدت درگیر کمبود فضای آموزشی هستند.

وی با اشاره به بهره برداری شماری از پروژه‌های آموزش و پرورش تا پایان سال ابراز امیدواری کرد: در سال تحصیلی آینده تا حد ممکن مشکلات مربوط به فضای آموزشی کاهش پیدا خواهد کرد.

معدندار کمبود ۷۵ معلم در سال تحصیلی جدید را از دیگر مشکلات آموزش و پرورش شهرستان برشمرد و خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش آران و بیدگل، از نظر سابقه کار نیروی انسانی با میانگین ۲۴ سال سابقه خدمت پیرترین آموزش و پرورش استان اصفهان است.

وی با بیان این که برای جبران این کاستی سعی شد طوری برنامه ریزی شود که بهترین‌ها برای تدریس در آموزش و پرورش به مدارس شهرستان جذب شوند تاکید کرد: نیروهای جوانی که ظرفیت بیشتری نسبت نیروهای بازنشسته برای حضور در مدارس داشتند و پیش از این با حضور در دوره‌های پیش دبستانی تجربه‌ی خوبی نیز به دست آورده بودند بهترین انتخاب‌های اداره برای پر کردن خلا نیروی انسانی بودند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۵۹۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه آهن شمال شرق ۲ رتبه دوم آموزش تخصصی را کسب کرد

تین نیوز

واحد آموزش های تخصصی ریلی اداره کل راه آهن شمال شرق ۲ رتبه دوم را در بین ادارات کل مناطق راه آهن کسب کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، بر اساس اعلام روابط عمومی راه آهن شمال شرق ۲ ، این اداره کل بر اساس استاندارد آموزشی ایزو ۱۰۰۱۵ و شاخص های نیاز سنجی، برنامه ریزی، اجرا و تحلیل اثر بخشی و شیوه نامه ارزیابی عملکرد مناطق توسط مرکز آموزش های تخصصی ریلی راه آهن، واحد آموزش های تخصصی ریلی راه آهن شمال شرق ۲ موفق به کسب رتبه دوم در بین ادارات کل مناطق راه آهن شد.

این گزارش می افزاید: در سال گذشته در مجموع ۳۷ هزار و ۱۲۶ نفر ساعت دوره های حضوری برگزار شد و آموزش های مدیران پایه و میانی در سال گذشته طبق فراخوان مشارکت در کتابخوانی و اجرای مسابقات کتابخوانی ویژه کارکنان و خانواده کارکنان نیز طی دو مرحله انجام شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تداوم طرح«بازی یادگیری»در استان تهران/‏تأمین مسکن معلمان بررسی شد
  • پرداخت ۷۲۴ میلیاردی مستمری تامین اجتماعی آران و بیدگل
  • برپایی بازارچه کسب‌وکار به همت دانش‌آموزان بندرانزلی
  • قدردانی از معلمان و مدیران نمونه شهرستان فامنین
  • مسابقات فوتسال دانش آموزان ابتدایی جنوب فارس
  • برگزاری مجدد کنکور در منطقه سیل زده
  • ابراز خرسندی شهروندان آران و بیدگل از بهسازی معابر شهر + فیلم
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند
  • فعالیت ۴۱۶سفیر دانش‌آموز رضوی در آران و بیدگل
  • راه آهن شمال شرق ۲ رتبه دوم آموزش تخصصی را کسب کرد