Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ محمودی رئیس این واحد دانشگاهی با نکوداشت یاد و خاطره ی شهید حججی هدف از این نامگذاری را پاسداشت یاد و خاطره ی شهدا و رشادت این شهید مدافع حرم ذکر کرد و گفت: شهدا مظهر ایثارند و در راه دفاع از مبانی اعتقادی خود از جان شیرین خود گذشتند.

حجه الاسلام خرم روز رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان هم در سخنانی تکریم شهدا را ارزشمند توصیف کرد و گفت: شهادت فصلی ماندگار در تاریخ بشری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واهبی زاده از فرماندهان دوران دفاع مقدس و از مستشاران جمهوری اسلامی ایران در سوریه و عراق هم با بیان خاطراتی از نبرد رزمندگان و مدافعان حرم گفت: باور قلبی این عزیزان و آمیختگی عشق و ایثار از آنان حماسه هایی جاوید بر جای خواهد گذاشت.

کتابخانه ی مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج با 70هزار عنوان کتاب و 210هزار جلدکتاب مرجع و کتب علمی یکی از ظرفیتهای ارزشمند علمی استان کهگیلویه وبویر احمد است.

انتهای پیام/غ

گرامیداشت شهید حججی در دانشگاه آزاد یاسوج

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۶۵۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت تصویری جالب از تجمع امروز مقابل سردر دانشگاه تهران

ثبت تصویری جالب از تجمع امروز مقابل سردر دانشگاه تهران

دیگر خبرها

  • حمایت دانشجویان دانشگاه آزاد یاسوج از دانشجویان حامی فلسطین در کشورهای غربی+عکس
  • ثبت تصویری جالب از تجمع امروز مقابل سردر دانشگاه تهران
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران دهم خرداد برگزار می‌شود
  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد
  • افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه در دانشگاه یاسوج 
  • برگزاری کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در روز دهم خرداد
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • یادواره شهید آبروی محله در روستای بن زرد و رودشتی