Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «نامه نیوز»
2024-05-09@05:03:36 GMT

وزیرِ جوان با توئیتر و رفع فیلتر چه می‌کند؟

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۴۶۵۷۶۶

وزیرِ جوان با توئیتر و رفع فیلتر چه می‌کند؟

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره فیلترینگ توئیتر گفت: فیلترینگ توئیتر به خاطر مسائل اخلاقی و فرهنگی نبوده بلکه مربوط به حوزه امنیت ملی است. محمد جواد آذری جهرمی، درباره رفع فیلتر شبکه اجتماعی توئیتر با بیان اینکه وزارت ارتباطات این شبکه را فیلتر نکرده است که بخواهد رفع فیلتر کند، گفت: این‌که بگوییم ما می‌توانیم توئیتر را رفع فیلتر کنیم، درست نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نهادی که تصمیم گرفته این شبکه اجتماعی فیلتر باشد، بنابر یک ملاحظاتی این کار را انجام داده است.

به گزارش نامه نیوز، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت دوازدهم ادامه داد: من هم از توئیتر استفاده می‌کنم این شبکه اجتماعی ابزار مناسبی برای دیپلماسی عمومی، برقراری ارتباط با مردم دنیا و اظهارنظر درباره موضوعات مختلف است.

جهرمی خاطرنشان کرد: اینکه ما رسانه خودمان را محدود به تلگرام کنیم که فقط جامعه داخلی از آن استفاده می‌کنند، استراتژی خوب و مناسبی نیست.

او در ادامه افزود:‌ واقعیت این است که فیلترینگ توئیتر به خاطر مسائل اخلاقی و فرهنگی نبوده بلکه مربوط به حوزه امنیت ملی است.

جهرمی در خاتمه تشریح کرد:‌ باید درباره این موضوع (رفع فیلتر توئیتر) مذاکره و صحبت کنیم ما تلاش خودمان را می‌کنیم تا در این زمینه به یک جمع‌بندی مناسب برسیم.

منبع: نامه نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namehnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نامه نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۶۵۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ارتباطات رئیسی قرار است اینترنت را به «سرعت نور» برساند!

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد که هفته آینده، تعداد سایت‌های 5G به بیش از ۱۵۰۰ مورد و فردا پوشش فیبر نوری به ۷٫۵ میلیون خانوار خواهد رسید و اینترنت به سرعت نور می‌رسد.

عیسی زارع‌پور، امروز در حاشیه برگزاری جلسه هیئت دولت درباره پیشرفت پروژه فیبر نوری گفت: «ما در حوزهٔ ارتباطات ثابت، پروژه فیبر نوری را دنبال می‌کنیم و درحال‌حاضر بیش از یک‌سوم کشور تحت پوشش قرار گرفته است. فردا شاهد پروژه فیبر نوری منازل و کسب‌وکارهای استان قم و شش شهرستان آن خواهیم بود تا به اینترنت پرسرعت و باکیفیت دسترسی پیدا کنند».

به گزارش زومیت، او گفت که با این اقدام، آمار پوشش فیبر نوری در کشور به ۷٫۵ میلیون خانوار می‌رسد و افزود: «برنامه ما این است که امسال این رقم را به حداقل ۱۴ میلیون خانوار برسانیم، به‌طوری‌که حداقل دوسوم شهرهای کشور تحت پوشش فیبر نوری قرار بگیرند».

وزیر ارتباطات برنامه دیگر وزارتخانه متبوع خود را تبدیل این میزان پوشش به اتصال دانست: «تک‌تک خانه‌های مردم را به فیبر نوری متصل کنیم. امیدواریم امسال آمار اتصال‌ها به پنج برابر برسد».

دیگر خبرها

  • وزیر ارتباطات: با تولید تلفن همراه ایرانی قصد رقابت با مدل های موجود را داریم (فیلم)
  • وزیر ارتباطات رئیسی قرار است اینترنت را به «سرعت نور» برساند!
  • شما نظر بدهید / با ادعای وزیر ارتباطات در مورد سرعت مناسب اینترنت موافقید؟
  • شما نظر بدهید / آیا با ادعای وزیر ارتباطات در مورد سرعت اینترنت موافقید؟
  • وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: ۷ شهر استان قم فردا تحت پوشش فیبر نوری قرار می‌گیرند
  • زارع پور: ظرفیت پهنای باند کشور افزایش یافته است
  • زارع پور: ظرفیت پهنای باند کشور حدود دو برابر شده است
  • کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه چند عضو دارد؟ ۱۲ یا ۱۳؟
  • دستکاری و مدیریت افکار عمومی در بستر رسانه‌ های اجتماعی
  • زارع‌پور: دنبال تبدیل شدن به قطب فضایی منطقه هستیم