Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیرجدید ارتباطات و فناوری اطلاعات در نخستین روز حضور خود در مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: همه ظرفیت های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات درخدمت تحقق اهداف دولت دوازدهم قرار می گیرد.

محمد جواد آذری جهرمی که روز یکشنبه با کسب رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی به عنوان وزیر ارتباطات دولت دوازدهم بر گزیده شد امروز با حضور در دفتر وزارت فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، محمود واعظی وزیر ارتباطات دولت یازدهم و رئیس دفتر رئیس جمهور در دولت دوازدهم با حضور در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به صورت رسمی مسئولیت این وزارتخانه را به محمد جواد آذری جهرمی سپرد.

محمود واعظی،رئیس دفتر رییس جمهوری با آرزوی توفیق برای آذری جهرمی گفت: سعی کنید بخش آی.سی.تی را به گونه ای بسازید که در شان مردم و نظام باشد و توقعاتی که مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری برای توسعه دارند را محقق کرده و فضای مجازی را بهبود بخشید تا یک فضای مجازی سالم داشته باشیم.

وی افزود: با توانایی موجود در داخل وزارت ارتباطات و دانشگاه های کشور و همچنین اعتمادی که بخش خصوصی به دولت کرده است انشالله آنچه که با هم شروع کرده ایم را تا پایان کار دولت دوازدهم به نتیجه برسانید و دعا می کنم که موفق باشید.

واعظی با بیان اینکه همدلی و وحدت رمز موفقیت است، تصریح کرد: مجموعه باید احساس کند که نظرش در تصمیم گیری ها لحاظ می شود و مورد توجه قرار می گیرد تا کار و مسوولیت را از خود بداند و دل ها به یکدیگر نزدیک شود.

محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات هم به تلاش و کارتیمی که در دوران محمود واعظی در وزارت ارتباطات وجود داشت اشاره کرد و گفت : افتخار بنده این است که چهار سالی که در خدمت شما بودم کار یاد گرفتم و موارد لازم در مدیریت و پیشبرد اهداف را آموختم و به طورقطع برای تحقق اهداف دولت دوازدهم از همه ظرفیت های مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات استفاده می شود.

وی تصریح کرد : رویه ما همان رویه قبل خواهد بود و مسیری را می پیماییم که مردم بر اساس آن به دکتر روحانی رای دادند و با حفظ همان خط و مشی حرکت می کنیم و حضور حضرتعالی در جایگاه جدید به عنوان نزدیک ترین فرد به آقای دکتر روحانی را غنیمت می شماریم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر بخش فناوری اطلاعات اظهار کرد:باید از مجموع بخش آی.سی.تی، بحث فناوری اطلاعات را به صورت ویژه پیش ببریم و صحبت دیروز من در هیات دولت هم بر همین اساس بود تا بتوانیم مشکلات باقیمانده را برطرف کنیم و توسعه این بخش را با سرعت ادامه دهیم.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی یکشنبه مجلس با 152رای موافق،120رای مخالف،هفت رای ممتنع و 9 رای باطله از 288نماینده حاضر، محمد جواد آذری جهرمی را به عنوان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت دوازدهم انتخاب کردند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی دولت دوازدهم را از سه شنبه گذشته در مجلس شورای اسلامی آغاز کردند، نمایندگان بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی را در پنج روز و هشت جلسه کاری به اتمام رساندند.

محمد جواد آذری جهرمی، متولد سال 1360 بوده و جوان‌ترین وزیر کابینه دوازدهم است، فارغ التحصیل رشته مهندسی برق دانشگاه صنعت آب و برق است، وی از سال 1388 تا 1393 مدیرکل امنیت سیستم های ارتباطی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بود.

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۶۹۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهادری جهرمی: اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش برای اجرا، ابلاغ شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: به‌منظور تکریم، حمایت و پشتیبانی سازمان‌یافته، مؤثر و مستمر از ‎قهرمانان و ‎پیشکسوتان، اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور به تصویب هیئت دولت رسید.

وی افزود: این اساسنامه که به تایید شورای نگهبان هم رسیده است، امروز برای اجرا ابلاغ شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اتصال جزایر سه‌گانه ایرانی خلیج فارس به سرزمین اصلی
  • وزیر ارتباطات : جزایر سه‌گانهٔ خلیج فارس با موفقیت از طریق فیبر نوری به سرزمین اصلی متصل شدند
  • خلیج فارس دریایی راهبردی در دنیای ارتباطات است
  • ۲۰۰روستای بالای بیست خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند
  • وزیر کار: مانع‌زدایی از تولید اولین گام تحقق شعار سال است
  • وزیر کار: مانع زدایی از تولید اولین گام تحقق شعار سال است
  • روستای «بن بید» به شبکه ملی اطلاعات متصل شد
  • بهادری جهرمی: اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش برای اجرا، ابلاغ شد
  • ۱۱۵ کیلومتر فیبر نوری در شهرهای استان بوشهر اجرا شد
  • کرمانشاه صاحب «سرزمین اقتصاد دیجیتال» می‌شود