Web Analytics Made Easy - Statcounter

منتخب پنجمین دوره شورای شهر رشت با بیان اینکه هدف اصلی ما خدمت و توسعه و سلامت شهر رشت است تا رشت را از بن بست خارج کنیم، گفت: از شورای پنجم می خواهم که تفکر سیاسی خود را وارد شورا نکنیم و این خیانت به ملت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از «دیارباران»، احمد رمضانپور نرگسی منتخب پنجمین دوره شورای شهر اسلامی رشت پیش از ظهر امروز در مراسم پاسداشت اعضای دوره چهارم شهر رشت با تقدیر از زحمات اعضای این شورا، اظهار کرد: مسائلی که در شورای چهارم فرصت نشد انجام دهند ما به مرحله عملیاتی می رسانیم تا با تکیه بر نقاط قوت شورای چهارم و استفاده از متخصصین مدیریت شهری به ویژه با کمک مردم در توسعه شهر موفق باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه از 3سرپرستی که جهت مدیریت شهرداری و دو شهرداری که اعضای شورای شهر در طول 4سال مدیریت خود گماردند تشکر کرد و گفت: با توجه به تجربه ای که از سفره انقلاب و خدمت به مردم بدست آوردم معتقدم همین که مردم در خانه ما را می زنند نشان دهنده عنایت خداوند است.

منتخب پنجمین دوره شورای شهر رشت ادامه داد: شورای شهر یک حرکت سیاسی است اما با این حال از شورای پنجم می خواهم که تفکر سیاسی خود را وارد شورا نکنیم و این خیانت به ملت است.

وی افزود: باید با تجربه خود نواقصی که وجود دارد را انجام دهیم و هدف اول و اصلی ما خدمت و توسعه و سلامت شهر رشت است تا رشت را از بن بست خارج کنیم.

رمضانپور با بیان اینکه شورای پنجم یک شورای تخصصی نسبت به تمام بخش ها و حوزه ها است، خاطرنشان کرد: هدف ما یک شهر برتر است تا در پایان این 4 سال یک رشت برتر را تحویل دهیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۶۹۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب اعضای شورای علمی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران

با حکم رییس جهاددانشگاهی اعضای شورای علمی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران منصوب شدند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ،به نقل از جهاددانشگاهی، حسن مسلمی‌نائینی رییس جهاددانشگاهی طی حکمی اعضای شورای علمی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران را منصوب کرد.

مطابق این احکام، علیرضا کلانتر مهرجردی،  مهدی باصولی،  منوچهر جهانیان، علی منتظری،  محمدمحسن غفوریان، ابوالقاسم رئیسی،  مصطفی سمیعی نسب، صادق زینالی،  ثریا احمدی، زاهد شفیعی، مرضیه ابراهیمی،  محمدجواد امیری،  رشید جعفرپور، حسن خجسته، محمد خوش چهره، سجاد ستاری،  احمد نادری، مهدی نوری،  محمدجواد شفیعی فر،  مجید عباسی، حجت الاسلام و المسلمین سعید کرمی،  سیدمحمدهاشمی،  محمدمهدی خیرجو،  حسین طالبی و لیلا سنگی به عنوان اعضای شورای علمی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران منصوب شدند.

دیگر خبرها

  • استیضاح شهردار ارومیه ناکام ماند
  • اقدامات دوره ششم مدیریت شهری اراک در راستای توسعه شهری است
  • انتصاب اعضای شورای علمی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران
  • گفت‌وگوی صریح با رئیس شورای شهر کرج/ برای مردم چه کردید؟
  • روحانی: پاسخ من به شورای نگهبان به زودی منتشر می‌شود تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند!
  • جلسه منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود
  • نشست همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود
  • نشست همدلی و همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می شود
  • تشکیل مجمع مشورتی شورای ادوار بندرعباس
  • پیگیر اصلاح قانون شوراها در کشور هستیم