Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان گفت: ترویج مسائل فرهنگی و اعتقادی در بین مردم نیازمند همکاری و مشارکت‌های همه جانبه است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندر انزلی، حجت‌الاسلام والمسلمین جمال یاری عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیساداره تبلیغات اسلامی این شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: انسان‌های با تقوا همواره درصدد کسب معارف و علوم هستند که اکثر شهدا نیز این ویژگی را داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با گرامیداشت روز جهانی مسجد، گفت: از جمله شعائر دینی ما مساجد هستند که از اهمیت و جایگاه بالایی در اسلام برخوردارند و انسان‌ها به اذن خداوند رفعت گرفته و به خداوند متعال تقرب می‌جویند.

وی به یادگاری‌های بسیار با اهمیت و فراوان امام راحل اشاره کرد و افزود: جهاد سازندگی، کمیته امداد، تبلیغات اسلامی، سپاه و بسیج که امروزه این افتخار نصیب ما شده که دشمنان در هر کجایی که هستند از اقتدار بسیجیان سلحشور و سپاهیان جان بر کف در هراس هستند.

یاری گفت: امروزه فرهنگ هر ملتی در واقع معرف هویت و شخصیت مردم آن کشور است و فرهنگ‌ها امروز در معرفی پیروان خود نقش پر رنگی ایفا می‌کنند و فرهنگ دینی مجموعه‌ای از نیازهایاعتقادی، عاطفی و اجتماعی را در صورت همکاری، نوع‌دوستی، ایثارگری و فداکاری تحت پوشش قرار می‌دهد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان به شهادت پر اقتدار شهید حججی اشارهو تصریح کرد:امروزافتخار ما این است که شهید حججی با فجیع‌ترین و بی‌رحمانه‌ترینوضع اما با اقتدار به شهادت رسید تا جاییکه تمام دنیا این عمل را محکوم کردند.

یاری افزود: وقتی همه رسانه‌های دنیا از صلابت، اقتدار و آرامش این شهید سخن به میان می‌آورند نشان دهنده این است که این ملت از پشتوانه اعتقادی، فرهنگی و دینی بهره می‌برد که مرگ، زندان و همه سختی‌ها را بر او آسان می‌کند.

وی با بیان اینکه لباس به جسم انسان زیبایی می‌دهد در صورتی‌که فکر، اندیشه، نیت پاک و رشد معنوی انسان را معرفی می‌کند گفت: امام راحل نیز شخصیتی اینچنینی داشت تا جاییکه بعد از 14 معصوم کسی مثل امام ظهور نکرد و رهبر انقلاب نیز مرتباً ازامام راحل را مثال می‌زنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان با اشاره به نقش و اهمیت ویژه روحانیت در ترویج اعتقادات مذهبی و فرهنگی افزود: ترویج مسائل فرهنگی و اعتقادی در بین مردم نیازمند همکاری و مشارکت‌های همه جانبه است.

به گزارشتسنیم، در این مراسمحجت الاسلام علیرضا ابراهیم زاده به‌عنوان رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان انزلی معرفی شد و از زحمات حجت الاسلام کریم عاشوری تجلیل شد.

انتهای پیام/

R7877/P1377/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۷۱۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت توجه به حقوق و مسائل مادی معلمان

ایسنا/خوزستان نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: باید به مسائل مادی و حقوق معلمی که می‌خواهد در جامعه اثرگذار باشد و نسل ما را تربیت کند، توجه شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی‌فرد در چهارمین همایش معلمان مدارس موسسه راه ایمان که امروز (۱۳ اردیبهشت‌ماه) در اهواز برگزار شد با اشاره به شرایط ایجاد شده در غزه و کشتار کودکان توسط رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: وقتی دست انسان از دین کوتاه می‌شود می‌بینیم که به کجا می‌رسد.

به گزارش ایسنا، نماینده ولی فقیه در خوزستان در خصوص نقش معلم در زندگی انسان گفت: به تعبیر حضرت آقا، معلم تنها علم منتقل نمی‌کند بلکه هویت‌ساز است. ایشان فرمود معلمان باید تلاش کنند هویت دانش‌آموزان را به مرحله خوبی برسانند.

وی بیان کرد: شاید در خانواده‌ای دین و حجاب ضعیف باشد اما وقتی دانش‌آموز در اختیار یک معلم قرار می‌گیرد معلم می‌تواند تحول بنیادین ایجاد و هویت یک نسل را متحول کند.

موسوی‌ عنوان کرد: باید به مسائل مادی و حقوق معلمی که می‌خواهد در جامعه اثرگذار باشد و نسل ما را تربیت کند، توجه شود.

وی افزود: به سهم خود تلاش می‌کنم از طریق رایزنی با وزیر آموزش و پرورش، توجه ویژه‌ای به معلمان شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • حقیقت زیر پای تمدن افسار گسیخته غربی در حال لگدمال است
  • دانایی که منجر به توانایی نشود مورد اقبال مردم نخواهد بود
  • ضرورت توجه به حقوق و مسائل مادی معلمان
  • ترویج فرهنگ ایثار وشهادت بهترین ضربه به دشمن است
  • مشارکت ۳۴ هزار آران و بیدگلی در مسابقه زندگی با آیه‌ها
  • معلمان پیشگامان تربیت علمی و اعتقادی نسل آینده کشور
  • مشارکت احتمالی کره جنوبی در پیمان آکوس؛ محور گفت‌وگوهای دو جانبه سئول و کانبرا
  • حفظ منابع آبی نیازمند ترویج فرهنگ صرفه‌جویی و مسئولیت‌پذیری جمعی است
  • آیت‌الله علم‌الهدی:تربیت باید از سطح مدرسه آغاز شود/ ترویج حجاب، نیازمند مزج اجتماعی و منطق تبیین
  • کتاب «تعالیم اسلام» به قلم علامه طباطبایی به چاپ یازدهم رسید