Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@14:29:59 GMT

مدارس لشکرآباد اهواز باید تجهیز شود

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۴۷۳۵۲۰

مدارس لشکرآباد اهواز باید تجهیز شود

اهواز - استاندار خوزستان، خواستار تجهیز مدارس موجود در منطقه لشکرآباد اهواز از سوی اداره کل آموزش‌وپرورش خوزستان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا شریعتی دوشنبه‌شب در جلسه بررسی مشکلات منطقه لشکرآباد اهواز اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب اهواز که باید قبل از تابستان نسبت به ارتقای کیفیت آب شرب این منطقه اقدام می‌کرد، به دلیل برخی مشکلات موفق به این کار نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با نصب پمپ‌های جدید و راه‌اندازی مخزن ۵۰ هزار مترمکعب در تصفیه‌خانه شماره دو اهواز، مشکل کیفیت و افت فشار مناطق مختلف شهر اهواز از جمله لشکرآباد در یک ماه آینده، رفع خواهد شد.

استاندار خوزستان همچنین بر تسریع در اجرای پروژه اصلاح شبکه فاضلاب و آب این منطقه تأکید کرد و گفت: شرکت آبفای اهواز باید هرچه سریع‌تر با جذب پیمانکار نسبت به اجرای این پروژه طی شش ماه باقی‌مانده از سال جاری اقدام کند.

در ادامه این جلسه شریعتی با تأکید بر اینکه فعالیت تجاری و جذب گردشگری خیابان انوشه لشکرآباد اهمیت زیادی پیدا کرده است، افزود: با این وجود نیاز است تا مالکان واحدهای تجاری و مسکونی لشکرآباد نسبت به نوسازی بافت‌های فرسوده خود اقدام کنند.

شریعتی اضافه کرد: اداره کل راه و شهرسازی استان آمادگی دارد تا به متقاضیان واحدهای مسکونی و تجاری فرسوده تا سقف ۵۰ میلیون تومان تسهیلات با نرخ ۱۲ درصد ارائه کند.

وی در ادامه نیز خواستار تجهیز امکانات مدارس موجود در لشکرآباد از سوی اداره کل آموزش‌وپرورش خوزستان شد و گفت: تقویت روشنایی معابر، خیابان‌ها و نیز حضور فعال پلیس در مبارزه با عرضه مواد مخدر در این منطقه امری مهم و باید به‌صورت جدی اجرا شود.

استاندار خوزستان عنوان کرد: ظرف یک ماه آینده هیئتی متشکل از مدیرکل امور شهری و معتمدین محلی از منطقه بازید مجدد داشته باشند و گزارش اقدامات صورت گرفته را برای پیگیری هرچه بیشتر به دفتر استاندار ارسال کنند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۷۳۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوا در خوزستان گرم‌تر می‌شود

محمد سبزه زاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی از فردا احتمال رگبار و رعدوبرق در مناطق شمال، شرق و ارتفاعات خوزستان و وزش باد متوسط گاهی تندباد لحظه‌ای در اغلب نقاط استان وجود دارد.

وی با بیان اینکه در دیگر مناطق خوزستان احتمال بارش‌های نقطه‌ای دور از انتظار نیست، افزود: همچنین از روز یکشنبه تا سه‌شنبه احتمال بارش‌های پراکنده و وزش بادهای متوسط و تندبادهای لحظه‌ای در برخی از نقاط استان وجود خواهد داشت.

سبزه زاری اظهار کرد: تا روز یکشنبه روند افزایش دما در خوزستان پیش بینی می‌شود و تا اواسط هفته آینده استقرار جریانات جنوبی سبب افزایش رطوبت در مناطق جنوبی، غربی و مرکزی استان خواهد شد.

مدیر کل هواشناسی خوزستان اضافه کرد: از روز چهارشنبه هفته آینده سامانه بارشی جدیدی استان را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

وی گفت: در شبانه روز گذشته اهواز با ۳۸.۳ و ایذه با ۱۳.۴ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط در خوزستان گزارش شده‌اند؛ همچنین در همین مدت نیز دمای هوای اهواز به حداکثر ۳۸.۳ و حداقل ۲۱.۷ درجه سانتیگراد رسیده است.

کد خبر 6089013

دیگر خبرها

  • اماندهی حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان
  • هوا در خوزستان گرم‌تر می‌شود
  • طرح‌های توسعه و تجهیز مدارس امسال با جدیت دنبال می‌شود
  • تجهیز سیستم گرمایشی مدارس همدان با طرح شهید عرب
  • توسعه دزفول در گرو اجرای طرح‌های مصوبه سفر استاندار خوزستان
  • ۶ عمل پیوند اعضا در خوزستان انجام شد
  • تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با ۹۵ میلیارد تومان اعتبار
  • هدف اصلی طرح «شهید عرب» تجهیز سیستم گرمایشی مدارس استان است
  • هدف اصلی طرح شهید عرب تجهیز سیستم گرمایشی مدارس است 
  • ۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد