Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@00:01:58 GMT

وجود ۳۰۰۰ تیر برق در وسط معابر روستاهای خراسان شمالی

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۴۷۵۸۳۲

وجود ۳۰۰۰ تیر برق در وسط معابر روستاهای خراسان شمالی

مدیرعامل شرکت توزیع برق خراسان شمالی از وجود 3 هزار تیر برق در وسط معابر روستاهای این استان خبر داد و گفت: جابجایی تیرهای برق مذکور به اختصاص 9 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به به نقل ازعصر اترک، علیرضا صبوری در شورای برنامه ریزی استان با اشاره به اینکه وجود طرح های برق مانده در وسط معابر ناشی از اجرای طرح هادی بوده است، گفت: مشکل در تردد وسایل نقلیه، امکان آسیب رسیدن به شبکه های برق، قطعی برق، نارضایتی عمومی از جمله مسائلی است که وجود این تیرها در وسط روستا به همراه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه 44 درصد از جمعیت این استان در روستاها زندگی می کنند، افزود: این شرکت دارای 125 هزار و 300 مشترک است.

صبوری تصریح کرد: جابجایی تیرهای برق مذکور به اختصاص 9 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

محمدی مدیر کل بنیاد مسکن خراسان شمالی نیز در ادامه این جلسه اظهار کرد: طی سه چهار سال گذشته با توجه به اینکه قیر رایگان اختصاص یافت رقابت و مشارکت برای اجرای طرح های هادی در روستاها به وجود آمد.

وی گفت: بازگشایی معابر در روستاهای این استان روند رو به گسترش دارد بنابراین باید همراه با آن جابجایی تیرهای برق نیز انجام شود که یک کار تخصصی و هزینه بر است و طی دو سال گذشته برای اجرای این امر دو میلیارد و 200 میلیون تومان هزینه شده است.

محمدی افزود: با اجرای طرح هادی در روستاها برخی از تیرهای برق جابجا شده و 3000 هزار تیر برق باقی مانده که باید جابجا شوند.

عبدالله قدرتی مدیر کل دفتر امور روستایی خراسان شمالی نیز بیان کرد: قرار بر این شده بود تا 40 درصد از اعتبار مورد نیاز برای جابجایی این تیرهای برق از طریق سازمان برنامه و بودجه استان، 30 درصد از محل منابع بنیاد مسکن و 30 درصد نیز از محل منابع شرکت برق تامین شود.

مجید پور عیسی رئیس سازمان مدیریت برنامه ریزی همچنین در ادامه جلسه گفت: زمانیکه حدود 50 تا 100 متر وارد کوچه های شهرهای این استان نیز می شویم با تیرهای برقی مواجه می شویم که در وسط کوچه باقی مانده اند و باید به شهرداری ها نیز کمک شود تا برای جابجایی آن ها اقدام کنند.

گفتنی است در این جلسه مصوب شد تا سازمان مدیریت برنامه ریزی برای جابجایی تیرهای باقی مانده در وسط کوچه های مناطق روستایی سه میلیارد و 600 میلیون تومان اختصاص دهد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۷۵۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرش خراسان شمالی قابلیت درخشش در سطح ملی را دارد

مدیرکل دفتر آموزش‌های فنی و حرفه‌ای آموزش و پرورش گفت: فرش به عنوان زیست‌بوم منطقه خراسان شمالی قابلیت درخشش در سطح ملی را دارد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، عباس بیات مدیرکل دفتر آموزش‌های فنی و حرفه‌ای آموزش و پرورش امروز در آیین افتتاح نمایشگاه معرفی مشاغل اظهار کرد: هنرستان‌های خراسان شمالی زمینه ساز رشد و توسعه این استان را فراهم کرده اند.

وی افزود: ۵ درصد رشد در حوزه فنی و حرفه‌ای خراسان شمالی نشان از کار جهادی مدیران آموزش و پرورش است.

مدیرکل دفتر آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کارو دانش وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه هنرستان‌ها به زودی زمینه ساز رشد اقتصادی استان خواهند شد، افزود: فرش به عنوان زیست بوم این منطقه قابلیت درخشش در سطح ملی را دارد.

بیات از اختصاص ۱۷ میلیارد تومان اعتبار در حوزه تجهیز و نوسازی به هنرستان‌های خراسان شمالی در سال گذشته خبر داد و افزود: این رقم برای سال جاری افزایش خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • تولید ۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع فرش درخراسان‌شمالی
  • سیلاب به زیرساخت‌های آب شهرستان زیرکوه خسارت وارد کرد
  • تخلیه روستاهای بحرانی زیرکوه‌
  • تخلیه روستاهای بحرانی/ خسارت جانی در زیرکوه نداشتیم
  • آخرین اخبار از سیل خراسان جنوبی؛ تخلیه برخی از روستاهای زیرکوه
  • تخلیه برخی از روستاهای شهرستان زیرکوه به علت سیلاب
  • نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند
  • امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به ۴ شهرستان گرفتار در سیلاب
  • فرش خراسان شمالی قابلیت درخشش در سطح ملی را دارد
  • دختر موتورسوار اهل خراسان شمالی به مسابقات جهانی اعزام می‌شود