Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از سایپا نیوز، گروه خودرو سازی سایپا در دومین نمایشگاه خودرو و قطعات یدکی منطقه آزاد انزلی که با حضور شرکت های داخلی وخارجی برگزار می شود حضور خواهد داشت.

این نمایشگاه به مساحت 5600 متر مربع برگزار می شود و گروه سایپا 2100 متر مربع از این نمایشگاه را جهت معرفی و عرضه محصولات متنوع به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در دومین نمایشگاه تخصصی خودرو و قطعات یدکی منطقه آزاد انزلی علاوه بر حضور 18 نمایندگی از سراسر استان ؛ سایپا با محصولات سراتو آپشنال- کوئیک- آریو تاکسی و ساینا اتومات، پارس خودرو با محصولات ریچ- ساندرو استپ وی و خانواده برلیانس (کراس-H230 - H320و H330)، زامیاد با محصولات پادرا و درکا، سایپا سیتروئن با محصولاتC4 و C6و چانگان با محصولات - CS75 - CS35 New beni و Eado xt آخرین دستاوردهای خود را به نمایش در می آورند.

گروه خودرو سازی سایپا در دومین نمایشگاه تخصصی خودرو و قطعات یدکی منطقه آزاد انزلی که از 31 لغایت 3 شهریور سال جاری برگزار می شود از ساعت 16 الی 22 در سالن B آماده پذیرایی از بازدیدکنندگان خواهد بود.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۷۵۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محصولات تجاری گروه ‌بهمن در نمایشگاه صنعت‌ پخش ایران معرفی می‌شود 

محصولاتی همچون کامیونت F38، کامیون BD300، فورس 6تن ، کامیون فورس F210 و اینرودز از جمله محصولاتی است که در این رویداد در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

کامیونت F38 از محصولات تجاری شرکت بهمن دیزل است، این خودروی تجاری از فناوری هشدار دهنده‌ حرکت بین خطوط LDWS و ESC و هشدار برخورد از جلو FCWS و ترمز اضطراری هوشمند AEBS و... بهره برده است.

کامیون فورس 6 تن نیز در زمره کامیون‌های سبک قرار می‌گیرد؛ موتور به کار رفته برای کامیون از نوع چهار سیلندر خطی سوپاپ بالا، تزریق مستقیم،۱۶ سوپاپه است و به امکاناتی نظیر توربوشارژر و اینترکولر تجهیز شده است.

قدرت موتور کامیونت فورس 6 تن (کابین خوابدار) همانند کامیونت فورس 6 تن 155 اسب بخار، میزان گشتاوری آن 491 نیوتن متر و دارای استاندارد آلایندگی یورو 5 است. فورس6 تن به سیستم‌های ترمز ABS+EBD مجهز است که برای ایجاد تعادل و پایداری طراحی شده است و مانع از سرخوردن خودرو در جاده های لغزنده می‌شود.

کامیون فورس ۱۲ تن F210 نیز از سطح بالای امکانات ایمنی و رفاهی بهره برده و ‌از پیشرانه کامینز (Cummins) با حجم ۴۵۰۰ سی سی برخوردار است.

فورس ۱۲ تن همچنین به سیستم هشدار حرکت بین خطوط، ترمز اضطراری هوشمند و هشدار برخورد از جلو و کنترل شروع حرکت خودرو در سربالایی تجهیز شده است. از دیگر ویژگی‌های این کامیون برخورداری از تاییدیه استحکام کابین براساس استاندارد اروپا است.

همچنین BD300 نیز یک کامیون ۱۹ تن محسوب می شود که موتور این خودرو کامینز با توان 300 اسب بخار و گشتاور 1100 نیوتن متر است. این کامیون مطابقت کامل با استانداردهای 85 گانه کشور و استانداردهای ایمنی روز دنیا دارد که بخشی از آنها از جمله سیستم کنترل الکترونیکی پایداری (ESC)، سیستم ترمز اضطراری هوشمند (AEBS) و سیستم هشدار انحراف از مسیر(LDWS) است.

بازدید کنندگان می‌‌توانند از 18 الی 20 اردیبهشت ماه 1403 در ساعت 17 الی 22 با حضور در نمایشگاه بین‌المللی کیش از محصولات تجاری گروه بهمن بازدید کنند.

دیگر خبرها

  • محصولات تجاری گروه ‌بهمن در نمایشگاه صنعت‌ پخش ایران معرفی می‌شود 
  • قیمت روز محصولات سایپا دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • دومین دوره انتخابات موسسه هنرهای نمایشی استان برگزار شد
  • فستیوال بزرگ آرش مال: جشن افتتاحیه‌ای با شکوه در قلب منطقه آزاد انزلی
  • اجلاسیه معماری و شهرسازی در شاهرود برگزار می‌شود
  • دومین نمایشگاه انفرادی «نگاهی به خراسان شمالی» برگزار می‌شود
  • دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی سمپاد برگزار می‌شود
  • چین صدر جدول نمایشگاه‌ها؛ ۸۵ درصد صادرات ایران برپایه نفت است
  • برنامه افزایش صادرات ایران‌خودرو به روسیه در سال ۱۴۰۳
  • برتری خودروهای تجاری بهمن نسبت به سایر محصولات تجاری مشابه