Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@23:02:38 GMT

فرمانده کل سپاه از تلاش های سرلشکر صالحی قدردانی کرد

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۴۸۱۷۹۸

فرمانده کل سپاه از تلاش های سرلشکر صالحی قدردانی کرد

سرلشکر محمدعلی جعفری در پیامی از نقش آفرینی های سرلشکر صالحی در تقویت اخوت و برادری بین سپاه و ارتش و ارتقای قدرت دفاعی و نظامی کشور قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی انتصاب سرلشکر عطاءالله صالحی به سمت جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی با قدردانی از نقش آفرینی های وی در ارتقای قدرت دفاعی و نظامی کشور طی دوره تصدی فرماندهی کل ارتش، برای وی آرزوی توفیق کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام فرمانده کل سپاه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امیر سرلشکر سیدعطاءالله صالحی

جانشین محترم رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

سلام علیکم

بی شک یکی از مؤلفه های مهم اقتدار و عزت امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در منطقه و جهان مرهون مجاهد مردان و خدمتگزاران صادقی از جنس ایثار و جهاد است که همواره در رکاب مولا و مقتدایشان در عمل به تکلیف الهی هیچگاه راحتی و آسایش را برنتابیده اند و به یقین آن برادر عزیز از آن زمره است، امیرسرافراز و ولایتمداری که کارنامه درخشانش در میادین و عرصه های گوناگون فرماندهی و ستادی، موجبات افتخار تداوم خدمت و مجاهدت در مسئولیتی دیگر را با حسن اعتماد از سوی ولی امر مسلمین جهان رقم زده است.

اینجانب فرض می دانم مراتب سپاس و قدردانی خود و یکایک فرماندهان و آحاد پاسداران سپاه را به پاس اقدامات و تلاشهای مخلصانه و ارزشمند جنابعالی و نیز تقویت روحیه اخوت و برادری بین سپاه و ارتش که اعتلاء و ارتقاء قدرت دفاعی و نظامی کشور عزیزمان را بدنبال داشته، ابلاغ و انتصاب آن فرمانده گرانقدر را به سمت جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح صمیمانه تبریک عرض نمایم.

از قادر متعال مزید توفیقاتتان را در ادامه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) و در سایه سار زعامت حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) مسئلت می نمایم.

سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۸۱۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان سرتیپ پاسدار " پاکپور " فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در معیت سردار " رضا شجاعی" فرمانده مرزبانی استان با حضور در میان مرزداران جنوبی استان ضمن قدردانی از زحمات شبانه‌روزی آنها، امنیت موجود در سرحدات کشور را مرهون تلاش‌های شبانه روزی مرزداران دانست.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه جمعه در این بازدید گفت: آنچه به ارزش کار مرزداران می‌افزاید خدمت به اسلام و مسلمین است که ضمن در پی داشتن رضایت مردم رضایت خدا را به همراه دارد.

ارزیابی توان رزمی و عملیاتی مرزداران و بازدید از تجهیزات و امکانات از دیگر برنامه‌های بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از هنگ مرزی جکیگور بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام صادر کرد +جزئیات
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • مسکو: «اوچریتینو» به تصرف روسیه درآمد
  • مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود
  • درگذشت یک فرمانده ارشد نظامی/ قالیباف پیام داد
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان