Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، احمد امیرآبادی سه شنبه شب در آخرین نشست اعضای دوره چهارم شورای اسلامی شهر قم که با حضور خلیلی رئیس دادگستری استان، سیدمهدی صادقی استاندار و اعضای دوره چهارم و پنجم شورای شهر، مدیران شهری و استان در سالن رضوان شهرداری قم برگزار شد، ضمن تقدیر از زحمات اعضای دوره چهارم شورای شهر قم اظهار کرد: طی این سال‌ها شورای شهر روزهای سختی داشت اما شهر را خوب مدیریت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: از نظر منابع و اقدامات چهار سال گذشته بسیار سخت بود چراکه دولت به دلیل مشکلات مالی نتوانست از مدیریت‌ شهری حمایت کند اما در این اواخر اقدامی که دولت در پرداخت طلب شهرداری انجام داد جای قدردانی دارد.

این نماینده مجلس گفت: به نسبت دوره‌های قبل در چهارسال گذشته توان دولت بیشتر صرف تحقق امورات جاری کشور شد و کمتر این منابع در اختیار مدیران شهرها قرار گرفت و با تمام این مشکلات شهر قم خوب مدیریت شد و پروژه‌های عمرانی خوب پیش رفت.

وی ضمن تقدیر از سقائیان‌نژاد و دلبری شهردار فعلی و گذشته قم بیان کرد: اقداماتی در دوره گذشته آغاز شد که دوره فعلی نیز آنها را ادامه و تکمیل کرد.

امیرآبادی تصریح کرد: اقداماتی که آقای دلبری انجام داد بسترسازی برای اقدامات گسترده در شهر قم بود و سرمایه‌گذاری‌های گسترده‌ای در حوزه‌های مختلف صورت گرفت.

وی گفت: آقای سقائیان‌نژاد با هدفمندکردن تجهیز منابع بخش عمده بدهی‌ها را پرداخت کردند که بخش عمده آن مربوط به بلوار پیامبر اعظم بود که امروز به سرمایه بزرگی برای مجموعه مدیریت شهری تبدیل شده تا در آینده با تامین سرمایه‌گذار منابع خوبی را در اختیار گیرد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شورای شهر قم از دوره اول تا فعلی جزو سالم‌ترین شوراهای کشور بوده‌اند افزود: البته در تمام دوره ها نواقصی وجود داشته اما اعضای دوره چهارم افرادی پاک‌دست و فعال با روحیه جهادی بودند.

وی گفت: امیدواریم در شورای پنجم هم با این روحیه پیش برویم، البته کار سختی پیش رو است چراکه مشکلات مالی کشور ادامه دارد و در حوزه منابع پایدار باید فکری شود.

امیرآبادی ضمن تبریک به منتخبان مردم در دوره پنجم شورای شهر گفت: هماهنگی خوبی در سال‌های اخیر در حوزه قضایی و انتظامی وجود داشته و موجب موفقیت در شهر قم شده است.

وی به مدیریت خوب بیاتی در راس جایگاه شورای شهر قم اشاره کرد و افزود: مدیریت سلایق مختلف در بین 21 نفر کار سختی است چرا که همه حق رای دارند و از حقوق یکسان برخوردار هستند و با این وجود کارهایی که صورت گرفته جای تقدیر دارد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: شورای پنجم هم شورای خوبی است و امیدواریم این 13 نفر موفق باشند؛ البته این شورا را می‌توان پیش‌فعال دانست چرا که تجربه نداشتیم که پیش از آغاز شهردار انتخاب شود که این اقدام بزرگی بوده و پشتوانه بزرگی برای مدیریت شهری قم است.

وی با بیان اینکه قم از لحاظ تغییر مدیران ضربه‌های سنگینی خورده است افزود: تثبیت مدیریت در شهرداری قم زمینه‌ساز رشد و پیشرفت خواهد بود و شاهد ضربه‌های گذشته نخواهیم بود.

امیرآبادی با تاکید بر اینکه در قم هیچ مشکلی از نظر وحدت و هماهنگی وجود ندارد تصریح کرد: اقدام شورای پنجم در تعیین شهردار قم قبل از آغاز رسمی، بسیار خوب و قابل تقدیر بوده است.

وی با اشاره به تاکید رهبری بر هماهنگی، همدلی و وحدت در فعالیت‌ها گفت: اگر این موارد مد نظر باشد رضایت‌مندی مردم نیز جلب خواهد شد.

امیرآبادی با تاکید بر اینکه کمیسیون بررسی قانون درآمد پایدار شهرداری‌ها در مجلس تشکیل خواهد شد گفت: از مدیران شهرداری قم و اعضای شورا و فعالان مدیریت شهری دعوت می‌کنیم که نظرات خود را ارائه کرده و در این قانون استفاده کنیم.

انتهای پیام/و

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۸۸۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا مافیای خودرو جلوی واردات خودوی برقی را گرفته است؟+فیلم

سخنگوی شورای شهر گفت: توصیف شرایط وظیفه ما نیست؛ مسئولیت ما این است که شرایط را به رسمیت بشناسیم و به دنبال برطرف کرد موانع برویم.

علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای شهر در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی خبرگزاری دانشجو در رابطه با مافیای خودرو اظهار داشت: اگر بخواهم خیلی صریح و قابل لمس بگویم، به هر دلیلی و بدون قضاوت کردن، در دوره گذشته و در چهارسال پیش از دوره‌ی ما در خصوص نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی (مترو، اتوبوس، تاکسی و ون) اتفاقات مناسبی نیوفتاده است.

وی افزود: حتما باید پای صحبت آن عزیزان نیز بنشینیم، شاید دلایل خاص خودشان را، مانند در عدم همکاری دولت وقت داشته باشند. چون به هر حال این امری است که اگر در آن کمک‌های دولت در ادوار مختلف اگر اتفاق نیوفتاده باشد، شهرداری توفیقی نیز نداشته است.

وی بیان داشت:، اما چیزی که توصیف می‌شود کرد و به دست ما رسید، ناوگانی فرسوده با تعداد اندک بود که مردم را به شدت در وضعیت بدی قرار می‌داد. علی الخصوص در زمان همه گیری کرونا که ما لازم داشتیم مردم در اتوبوس‌ها و مترو با فاصله تردد بکنند وجود داشت.

نادعلی گفت: به هر حال توصیف شرایط وظیفه ما نیست. مسئولیت ما این است که شرایط را به رسمیت بشناسیم و به دنبال برطرف کرد موانع برویم.

وی افزود: در این دوره مدیریت شهری دولت کمک کرد، رئیس جمهور و وزرای صمت پای کار آمدند. با این حال فضای بروکراتیک عظیمی که برای هر اتفاق این چنینی در کشور وجود دارد و شرایط بد خارجی، موجب می‌شود که هر اتفاقی که بخواهد رقم بخورد، یک همت بالایی به آن معطوف شود و این همت در تمامی قسمت‌ها وجود داشته است.

وی در ادامه گفت: امسال آخرین سال دوره مدیریت شهری ما است، و حتی اگر ما در نتیجه گیری به این دوره از مدیریت شهری نرسیم و نتیجه اتفاقات در دوره‌ی بعد باشد، بازهم کار مهم در دوره ما اتقاق افتاده است.

سخنگوی شورای شهر افزود: ما می‌توانستیم بگوییم که ممکن است این کار سنگ بزرگ زدن باشد و حتی احتمال نشدن آن وجود داشته باشد، پس ورود نمی‌کنیم. اما افتخار این کار برای هرکسی که می‌خواهد باشد، مهم این است که مشکلات مردم حل شود و شهروندان یک کلان شهر که تمام نگاه‌ها روی آن است بتوانند شرایط بهتری را تجربه کنند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • یک رکورد خاص و روحیه‌بخش در اختیار استقلال!
  • ضرب‌العجل به شورای شهر کنگاور برای تعیین شهردار
  • اتهام مرتبط با تامین مالی تروریسم به عناوین مجرمانه اضافه شد
  • (ویدیو) رئیسی: ما پای کار ایرانیم؛ کارگران ایران با روحیه جهادی پای کار ایران هستند
  • شبهات مطرح شده درباره بودجه شهرداری صحت ندارد
  • چرا مافیا جلوی واردات خودوی برقی را گرفته است؟+فیلم
  • چرا مافیای خودرو جلوی واردات خودوی برقی را گرفته است؟+فیلم
  • عملکرد مدیریت شهری خوی با کلانشهرهای کشور قابل مقایسه است
  • شهردار و رییس شورای زرند در لباس پاکبانی (عکس)
  • تجلیل متفاوت و بی نظیر از کارگران در شهرستان زرند