Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@00:17:29 GMT

سخت‌ترين روز کاپيتان؛ به من فحش بدهيد!

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۴۹۱۵۲۳

خبرگزاري آريا - کاپيتان استقلال بعد از نزديک به 8 ماه رابطه سرد با سرمربي، خود را سپر بلاي منصوريان در روز سخت کرد.
به گزارش "ورزش سه"، ديدار با پديده براي مهدي رحمتي نيز روز فوق العاده سختي بود. دروازه رحمتي در جريان اين ديدار با چهار شوت داخل چهار چوب بازيکنان پديده تهديد شد که در اين ميان مهدي رحمتي دو مرتبه دروازه خود را باز شده ديد و البته با دو واکنش مناسب نيز اجازه سنگين شدن شکست استقلال را نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند دروازه بان استقلال در اين باخت نقش پر رنگي نداشت و در پايان بازي نيز هواداران استقلال انتقادات را به سمت عليرضا منصوريان نشانه گرفتند اما کاپيتان استقلال در گفت و گو با خبرنگاران و رسانه ها ترجيح داد از عليرضا منصوريان حمايت کند. تصميمي که البته دور از انتظار بود.

رابطه عليرضا منصوريان و مهدي رحمتي در ساليان گذشته بسيار گرم و صميمي بود و در 6 ماه اول حضور در استقلال نيز سرمربي و کاپيتان آبي ها در تصميم گيري ها در کنار يکديگر عمل مي کردند اما شکست برابر نفت تهران در جام حذفي رابطه اين دو نفر را تيره و تار کرد. رحمتي بعد از بازي با نفت تهران، در اصفهان برابر سپاهان نيمکت نشين شد و با شروع نيم فصل دوم نيز دو بازي را از روي نيمکت آغاز کرد اما با کاهش تنش ها دوباره به دروازه استقلال بازگشت. کاپيتان استقلال در اين دوران تا آستانه خروج از فهرست منصوريان نيز قرار گرفت و سرمربي استقلال در برنامه 90 نيز صراحتا اعلام کرد مشکلي براي صدور رضايت نامه رحمتي ندارد تا عمق اختلاف ميان اين دو آشکار شود اما در نهايت شرايط براي اين تيم به گونه اي پيش رفت که رحمتي در استقلال ماندگار شد.

با شروع فصل جديد نيز عليرضا منصوريان بازوبند کاپيتاني را بر بازوي رحمتي بست اما همچنان خبري از رابطه گرم و صميمي ميان اين دو نبود. در تمرينات استقلال کمتر در کنار يکديگر قرار مي گرفتند و رابطه گرم آنها تبديل به يک رابطه حرفه اي در جريان مسابقات و تمرينات شده بود اما مهدي رحمتي در روز سخت منصوريان ترجيح داد تا با مصاحبه در حمايت از او، خود را سپر بلاي منصوريان کند.

کاپيتان استقلال در جمع خبرنگاران ضمن دعوت هواداران به صبر و آرامش از آنها خواست تا به او فحش بدهند و از او انتقاد کنند و البته وعده داد با شروع ليگ، شرايط براي اين تيم تغيير خواهد کرد. شايد همين صحبت هاي رحمتي بود که باعث شد منصوريان بعد از بازي و در مسير بازگشت به هتل براي دقايقي با رحمتي به ياد دوران گذشته جلسه اي خصوصي برگزار کند تا از او درباره راه هاي فرار از اين بحران مشورت بگيرد و البته از اتفاقات رخ داده در سکوها با دوست قديمي خود گله کند. با فرا رسيدن روزهاي سخت، اين بار سرمربي استقلال ترجيح داد تا دست دوستي به سمت مهدي رحمتي دراز کند تا شايد مشورت هاي او راه را براي خروج منصوريان از اين بن بست خود ساخته، فراهم کند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۹۱۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| پیام احساسی کاپیتان استقلال به جانشینش در تبریز

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دروازه‌بان فصل گذشته تیم هوادار که فصل گذشته بازی‌های زیادی را در ترکیب این تیم انجام داده بود، به واسطه محرومیت حسین حسینی اولین بازی اش را در برابر تراکتور تجربه خواهد کرد. بازی‌ای که اگر با درخشش این دروازه‌بان و تیم استقلال همراه باشد، می‌تواند آبی‌ها را یک گام دیگر به قهرمانی دراین فصل از بازی‌های لیگ برتر رهنمون کند. سید حسین کاپیتان استقلال در صفحه شخصی‌اش با انتشار عکسی مشترک با همراه محمد رضا خالد آبادی نوشت: مطمئنم می‌درخشی و همه ما را خوشحال می‌کنی.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900354

دیگر خبرها

  • جمله عجیب کاپیتان استقلال به وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)
  • حضور غیرمنتظره کاپیتان استقلال در تمرین تیم نکونام
  • عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس
  • سرپرست اسبق استقلال مسافر نیویورک شد
  • حمایت کاپیتان استقلال از جانشینش: مطمئنم می‌درخشی
  • عکس| پیام احساسی کاپیتان استقلال به جانشینش در تبریز
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت کاپیتان خود