Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون دانشگاه گلستان گفت: فاز نخست ساختمان دانشگاه تعاون گلستان در هفته دولت افتتاح می‌شود و یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در فاز نخست آن تخصیص داده شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، یدالله هزارجریبی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان با بیان این خبر اظهار داشت: تفکیک دانشگاه گلستان و منابع طبیعی گرگان از بدو آغاز کارشناسانه نبود و تفکیک به صورت عادلانه انجام نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: مساحت 75 هکتار در سرخنکلاته را خیران اهدا کردند که از این میزان مساحت 53 هکتار اختصاص داده شده و تقریبا نزدیک به 20 هکتار در اختیار شورای شهر سرخنکلاته است.

معاون اداری و مالی دانشگاه گلستان یادآور شد: ساختمان اداری یک پروژه استانی به شمار می‌رود و یک میلیارد و 150 میلیون تومان اعتبار از وزارت نفت و ردیف‌های بعدی آن در سال 1390 نزدیک به 68 میلیون تومان آن از استان تامین شده است.

هزارجریبی با بیان اینکه 4 هزار و 800 متر مربع زیربنا برای دانشگاه گلستان در نظر گرفته شده بود و بنا بود تا سال 1392 به بهره‌برداری برسد، افزود: در سال 1394 تا سال 1396، یک میلیارد و 500 میلیون تومان مصوب وزارت علوم تخصیص داده شد و تاکنون دانشگاه نزدیک به یک میلیارد و 500 میلیون تومان با بودجه اختصاصی با مجوزی که از هیئت امناء گرفته، ادامه می‌دهد.

وی افزود: ساختمان دانشکده علوم از دیگر پروژه‌های ما در آن منطقه است که 8 هزار و 800 متر مربع وسعت دارد و بزرگترین پروژه در حال ساخت دانشکده علوم انسانی و پایه است.

معاون اداری و مالی دانشگاه گلستان ادامه داد: پروٰه از قبل آغاز شده و برآورد هزینه آن 5 میلیارد و 800 میلیون تومان در نظر گرفته شده بود که با توجه به وقفه زمانی پروژه با این اعتبار به اتمام نرسید و سال گذشته 3 میلیارد و 500 میلیون تومان اوراق سکوت اجاره در نظر گرفتند که 300 میلیون تومان آن محقق شد.

هزارجریبی تاکید کرد: تلاش می‌کنیم از بودجه اختصاصی مجوز دریافت کنیم تا بتوانیم این پروژه را به پایان برسانیم و خوشبختانه با وجود اینکه این ساختمان وسعت زیادی دارد کار به خوبی پیشرفته است.

وی گفت: 12 میلیارد تومان هزینه تمام شده راه‌اندازی پروژه ساختمان دانشکده علوم برآورد می‌شود و اگر وزارت علوم از بودجه اختصاصی در این زمینه کمک نکند این پروژه به اتمام نخواهد رسید.

معاون اداری و مالی دانشگاه گلستان گفت: ساختمان دانشگاه تعاون گلستان فاز نخست آن در هفته دولت افتتاح می‌شود و یک میلیارد و 500 میلیون تومان در فاز نخست آن تخصیص داده شده اما پس از تغییر در دولت اعتباراتی به این پروژه اختصاص داده نشد و ما 300 میلیون تومان از بودجه متمرکز دانشگاه کار را پیش بردیم.

هزارجریبی با بیان اینکه 3 میلیارد و 150 میلیون تومان برای این پروژه هزینه شده، گفت: این پروژه در 4 طبقه ساخت شده و اسکلت آن فلزی است و دانشکده تحصیلات تکمیلی تعاون دارای یک‌هزار و 680 مترمربع زیربنا است.

وی اظهار کرد: 120 دانشجو در سال جدید در دانشگاه تعاون گلستان تحصیل می‌کنند و سرویس رفت و آمد برای این دانشگاه در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

R41471/P41362/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۹۴۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۳۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن استان اختصاص یافت

رئیس سازمان صمت استان زنجان گفت: باید ۲۲۵۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن سال گذشته به استان تخصیص می‌یافت در حالی که هم اکنون شاهد اختصاص تنها ۵۳۰ میلیارد ریال به استان هستیم که پس از پیگیری‌های مکرر استاندار زنجان محقق شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، مجید گلشنی منفرد امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در مراسم تجلیل از کارگران نمونه معدن انگوران از رشد ۲۵ درصدی صدور پروانه و مجوز اکتشاف در سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: امیدواریم با توسعه اکتشافات در حوزه معادن در آینده نزدیک شاهد فعالیت ۱۶۵ معدن غیر فعال استان باشیم.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون در استان ۲۰۲ معدن فعال و ۱۶۵ معدن غیر فعال داریم، افزود: دلیل اصلی غیرفعال بودن این معادن، اکتشاف نادرست و استفاده نکردن از ذخیره کامل معادن بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه در سال گذشته بالغ بر ۱۵ هزار میلیارد ریال حقوق دولتی از معادن استان وصول شده است، عنوان کرد: مطابق تبصره ۶ ماده ۱۴ قانون معادن باید ۱۵ درصد از حقوق دولتی وصول شده به استان جهت ایجاد رفاه و توسعه با اولویت بخشی که معدن در آن واقع شده اختصاص یابد.

وی تصریح کرد: بر همین اساس باید ۲,۲۵۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن سال گذشته به استان تخصیص می‌یافت در حالی که هم اکنون شاهد اختصاص تنها ۵۳۰ میلیارد ریال به استان هستیم که پس از پیگیری‌های مکرر استاندار زنجان محقق شد.

گلشنی منفرد در ادامه با اشاره به تخصیص ۴۶۵ میلیارد ریال به شهرستان ماهنشان اضافه کرد: در سال ۱۴۰۲، بیش از ۸۵ درصد از میزان تخصیص یافته به استان، جهت توسعه و آبادانی شهرستان ماهنشان اختصاص یافته است.

وی با اشاره به اینکه تنها ۲۳ درصد از سهم توسعه، عمران و آبادانی حقوق دولتی معادن به استان زنجان تخصیص یافته است، گفت: امید است با تشدید پیگیری‌ها و وصول کامل سهم استان در این بخش، شاهد افزایش فعالیت‌های عمرانی و آبادانی شهرها و روستاهای مناطق معدنی استان باشیم.

کد خبر 748892

دیگر خبرها

  • رتبه اول قم از لحاظ سرعت ساخت در نهضت ملی مسکن
  • ساخت ۲هزار و۵۰۰ واحد مسکن اقتصادی تا دو هفته آینده کلید زده می شود
  • تصویب جدول مرتبط با اختصاص بودجه به طرح‌ها و پروژه‌های مختلف در مجلس
  • بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت افتتاح می‌شود
  • پول هست زمین نیست!
  • ۲ مدرسه خیر ساز در جوادآباد ورامین افتتاح می‌شود
  • ۵۳۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن استان اختصاص یافت
  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است
  • افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل
  • افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنرهای وابسته در زابل