Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای شهر اهواز با بیان اینکه دغدغه اصلی ما شهر و انتخاب شهردار است، گفت: محصول تفکرات و برآیند دیده‌های ما همچنین برنامه‌ریزی‌ها و تصمیماتی که برای انتخاب شهردار ترسیم می‌کنیم، باید نتایج خود را نشان دهد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، هوشنگ شیرمردی امروز در آئین تحلیف منتخبان دوره پنجم شورای شهر اهواز اظهار داشت: خدا را شاکرم که در این مدت توفیق خدمت به مردم را داد هر چند که برخی از ادعاهای ما محقق نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اقداماتی که در دوره چهارم شورا انجام شد وظیفه بود، افزود: اقداماتی که در این دوره انجام نشد با توجه به حق‌الناس بوداز مردم اگر قصور و یا کم‌کاری داشتیم خواستار عفو و بخشش هستیم.

رئیس شورای شهر دوره چهارم اهواز گفت: حضور ما در شورا برای مردم و فرصتی برای مردم بود و هر چه در توان داشتیم را برای رضای خداوند انجام دادیم. مشکلاتی که در اهواز وجود دارد در جلسات متعدد بیان شده امیدوارم مورد استفاده قرار بگیرند و تدابیر مناسب اتخاذ شود.

وی عنوان کرد: جاهایی که کار نشده و نقاط قوت و ضعف دوره چهارم به صورت کارشناسی مشخص شده دوره پنجم شورای شهر از این نقاط قوت و ضعف استفاده کند.

محمدجعفر فلسفی نیز در این مراسم با تشکر از اعضای دوره چهارم شورای شهر اظهار داشت: گزارش عملکرد دوره قبل شورای شهر به دست ما رسیده و اکنون با توجه به این گزارش عملکرد باید شرایط را درک کنیم و به مسئولیت‌هایی که بر عهده گرفتیم پایبند باشیم.

وی خطاب به اعضای منتخب شورای شهر دوره پنجم بیان کرد: انتظار داریم پا به پای اهداف شورا و تصمیماتی که گرفته می‌شود حرکت کنیم و مواظب باشیم نقصانی در کار نباشد.

فلسفی با اشاره به انتخاب وی به عنوان رئیس شورای شهر با 11 رای اعضای شورا تصریح کرد: مسئولیتی که اکنون داریم مسئولیت مهم همچنین انتخاب بنده به عنوان رئیس شورای شهر مسئولیت حساسی است قطعا در این مسیر نیاز به کمک و مشارکت همه داریم.

وی با بیان اینکه دغدغه اصلی ما شهر و انتخاب شهردار است، گفت: محصول تفکرات و برآیند دیده‌های ما همچنین برنامه‌ریزی‌ها و تصمیماتی که برای انتخاب شهردار ترسیم می‌کنیم باید نتایج خود را نشان دهد.

انتهای پیام/

R41468/P41362/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۹۴۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرب‌العجل به شورای شهر کنگاور برای تعیین شهردار

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: استانداری و فرمانداری هیچگونه دخالتی در انتخاب شهردار نداشته و ندارد و ضروری است اعضای شورای شهر، شهردار منتخب را برای سیر مراحل قانونی به استانداری معرفی کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، طهماسب نجفی امروز _ سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در جلسه ای که در فرمانداری کنگاور برای بررسی وضعیت تعیین شهردار و سرپرست شهرداری کنگاور برگزار شد، اظهار کرد: بدیهی است که استانداری و فرمانداری هیچگونه دخالتی در انتخاب شهردار نداشته و ندارد و ضروری است اعضا شورای شهر، شهردار منتخب را جهت سیر مراحل قانونی در زمان مذکور به استانداری معرفی کنند و این کار بر طبق موعد مقرر صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا در جریان تشکیل جلسه توسط فرمانداری کنگاور با حضور طهماسب نجفی معاون عمرانی استاندار کرمانشاه و مسوولان استانی، مقرر شد اعضا شورای شهر کنگاور تا روز چهارشنبه مورخ ۱۲ اردیبهشت نسبت به انتخاب سرپرست شهرداری و همچنین ظرف مدت ۱۰ روز نسبت به انتخاب شهردار واجد شرایط اقدام کنند.

قابل ذکر است، در راستای بررسی و اتخاذ تدابیر لازم پیرامون مشکلات شهرداری کنگاور در خصوص انتخاب شهردار جلسه ای، روز دوشنبه به دعوت فرماندار کنگاور و با حضور معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه، مدیر کل حراست استانداری، سرپرست اداره‌کل بازرسی و امور حقوقی استانداری و اعضا شورای شهر کنگاور جلسه ای در فرمانداری کنگاور برگزار و پس از بحث و بررسی موضوع، مقرر شد اعضا شورای شهر کنگاور تا روز چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت نسبت به انتخاب سرپرست شهرداری و همچنین ظرف مدت ۱۰ روز نسبت به انتخاب شهردار واجد شرایط اقدام کنند.

کد خبر 749523

دیگر خبرها

  • استعفای برخی اعضای حزب «نسل نو»
  • ضرب‌العجل به شورای شهر کنگاور برای تعیین شهردار
  • منع قانونی برای ادامه حضور شهردار قم وجود ندارد
  • برگزاری دوره‌های حقوقی و قضایی برای اعضای شورا‌ها در گلستان
  • جنجال عجیب در نشست شورای شهر تهران
  • شوراها در تاثیرگذاری مردم در سرنوشت خود تاثیرگذار هستند
  • بازداشت ۳۷ عضو شوراهای استان تهران در سال گذشته
  • آبستراکسیون ناموفق در شورای شهر تهران در اعتراض به شهردار!
  • تلاش ۷ عضو شورای شهر تهران برای از حدنصاب انداختن جلسه شورا
  • فصل طلایی پاسخگویی و عمل به وعده‌های شهردار به شورا و شورا به مردم رسیده است