Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار اراک گفت: قانون و قانونمداری باید سرلوحه کار شورای شهر اراک قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، حسین بختیاری پیش از ظهر امروز در مراسم تحلیف و آغاز به کار پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اراک با اشاره به شورای جدید اظهار داشت: اعضای شورا باید به گونه‌ای عمل کنند که در پایان دوره 4 ساله خود کارنامه خوب و موثری از از خود به جا بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مردم با حضور خود در انتخابات نشان دادند که همواره حامی نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحت فرمان مقام معظم رهبری هستند و همچنین آماده هستند تا با حضور خود در صحنه‌های مختلف سیاسی اجتماعی فرهنگی از کیان اسلام و نظام جمهوری اسلامی دفاع کنند.

فرماندار اراک تصریح کرد: باید برای قدردانی از حضور پررنگ مردم در انتخابات تلاش کنیم تا در هر جایگاهی که هستیم وظیفه خود را انجام دهیم.

بختیاری بیان کرد: جمعیت شهرستان اراک 43 درصد از استان مرکزی را شامل می‌شود و به دلیل اینکه اراک در مرکز استان قرار دارد و معمولا نخبگان و احزاب سیاسی در این شهرستان فعال‌تر هستند سختی در این شهرستان با قدری سختی همراه است و از همه مهمتر انتخاباتی که در این شهر برگزار شد با همدلی و همراهی هیئت اجراییهمراه و همانند سایر انتخابات از تخلف به دور و انتخاباتی سالم بود و ما هم امانتداری خود را حفظ کردیم.

وی ادامه داد: فرمانداری در کنار دستگاه‌های اجرایی است و همکاری خود را اعلام می‌کند و همچنین امیدواریم دولت تدبیر و امید هم بتواند در این دوره نتیجه تلاش خود را بیشتر به منصه ظهور برساند و مردم از تصمیمات کارشناسی و زیربنایی که در دولت یازدهم اتخاذ شد در دولت دوازدهم بهره ببرند.

فرماندار اراک اضافه کرد: امیدواریم آن چه دعدغه این نظام است در زمینه اشتعال، اقتصاد و مسائل رفاهی در این دولت به بهترین نحو از آن بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

R41371/P1357/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۹۴۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این جلسه و نشست تخصصی که در محل فرمانداری ایک شهرستان برگزار شد ضمن بیان اقدامات مهم انجام شده و در دست اقدام این شرکت در سطح شهرستان سلماس؛ در مورد مسائلی، چون جابه‌جایی برخی از تیر‌های برق که نیاز به تعویض و جابه جایی دارند و نیز برنامه ریزی برای تامین برق واحد‌های تولیدی صحبت شد.  در ادامه این نشست عبداللهی مدیر توزیع برق سلماس نیز ضمن اشاره به پیش رو بودن ایام پیک بار تابستان خواستار همکاری و مشارکت سایر ادارات در برنامه‌های پیک بار تابستان ۱۴۰۳ شد.

دیگر خبرها

  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • شوراها در تاثیرگذاری مردم در سرنوشت خود تاثیرگذار هستند
  • بازارچه‌های مرزی پیراحمد و شیخ سلو در چالدران راه‌اندازی می‌شوند
  • کلنگ اولین پارک بانوان شهریار به زمین زده شد
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • خسارت ۵۲ میلیارد تومانی سیل به اردستان
  • آینده برجام / توافقی صورت می گیرد؟
  • نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار