Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: هنوز هیچ گزینه ای که از سوی دولت به صورت جدی مطرح شده باشد و نظر نمایندگان را برای مشورت بخواهد معرفی نشده است؛ از اینرو باید صبر کرد و دید از سوی دولت چه فردی معرفی می شود. «غلامرضا شرفی» نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون انرژی مجلس دهم اظهار داشت: از آنجایی که وزیر نیرو می بایست در حوزه های متعددی هم در آب، هم در برق، هم نیروگاههای تجدیدپذیر و انرژی های نو، هم شیوه های جدید تصفیه آب و فاضلاب و به کارگیری پساب و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. مدیریتی کارآمد داشته باشد، ضروری است تا شخصی به عنوان وزیر این وزارتخانه مهم و حیاتی انتخاب شود که هم از توانمندی های مدیریتی خوبی برخوردار باشد و هم به معنای واقعی کلمه از نظرات کارشناسی کارشناسان متبحر در هر بخش استفاده کند.
به گزارش نامه نیوز وی افزود: بهره گیری از نظرات کارشناسان موجب می شود تا شاهد اجرای پروژه هایی نباشیم که تمامی ابعاد کارشناسی در آنها لحاظ نشده و زیان های پیش بینی نشده برای کشور دارند.
این عضو کمیسیون انرژی با بیان اینکه "داشتن گوش شنوا برای شنیدن صدای کارشناسان باید از خصوصیات بارز وزیر جدید نیرو باشد"، گفت: وزیر نیرو می بایست در زمان انجام مطالعات و کارشناسی هر پروژه، زمان لازم را به این بخش اختصاص دهد و سرعت را به جای تسریع در عبور از مراحل کارشناسی، به تسریع در بخش عملیات اجرایی اختصاص دهد.
وی ادامه داد: محیط کار در وزارت نیرو باید یک محیط علمی باشد که الگوهای بهینه کاری در این محیط علمی و کارشناسی، مد نظر قرار گیرد.
شرفی با تأکید بر اینکه "وزیر نیرو باید به معنای واقعی کلمه متعهد بر جای جای ایران باشد"، گفت: داشتن نگاهی جامع به تمامی ظرفیت ها و نیازهای کشور در هر نقطه بدون اولویت دهی بخشی به بخش دیگر، باید در تفکر وزیر نیرو و برنامه ریزی های وی دیده شود.
وی افزود: موضوع مکان محوری بسیار حائز اهمیت است، نباید وزیر نیرو بدون در نظر گرفتن ظرفیت های فنی و اقتصادی یک منطقه، نسبت به اجرای پروژه ای اقدام کند.

منبع: نامه نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namehnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نامه نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۰۴۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری ژاپن در بخش انرژی و آب افغانستان

وزارت انرژی و آب حکومت سرپرست افغانستان از بهره برداری یک پروژه عام‌المنفعه به هزینه بیش از یک میلیون دلار در ولسوالی بالاکوت ولایت ننگرهار از سوی ملا عبداللطیف منصور، سرپرست این وزارت خبر داده است.

وزارت انرژی و آب با نشر خبرنامه ای گفت این پروژه شامل ساخت سربند، کانال و حوض ذخیره آب می‌باشد که با هزینه یک میلیون و ۱۰۰ هزار دلار توسط موسسه "پی‌ام‌اس" کشور ژاپن تطبیق شده است.

گفته شده با تطبیق این پروژه نزدیک به سه هزار جریب زمین زراعتی تحت آب‌یاری قرار خواهند گرفت.

پیش از این نیز سفیر ژاپن در کابل اعلام کرد که پروژه‌های ناتمام ناکامورا را در افغانستان تکمیل خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • حق مسکن کارگران ۲ برابر می‌شود؟
  • وعده اتمام خاموشی‌ها در تابستان جاری/ کاهش مصرف خانگی دیگر استان‌ها، راه‌حل توسعه برق در استان‌های دیگر است؟
  • کاندیدا‌های شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • همکاری ژاپن در بخش انرژی و آب افغانستان
  • یک میلیون نفر در صف دریافت وام ودیعه مسکن قرار دارند
  • سورپرایز وزیر کار برای کارگران ؛ افزایش ۲برابری حق مسکن
  • پیشنهاد افزایش ۲ برابری حق مسکن از سوی وزیر کار
  • معاون وزیر نیرو: امسال خاموشی نداریم
  • وزارت نیرو: امسال خاموشی نداریم