Web Analytics Made Easy - Statcounter

با رای اکثریت اعضای شورای پنجم شهر شاهرود جواد وفایی کارمند معاون امور مالی و اداری شهرداری شاهرود به عنوان سرپرست شهرداری معرفی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار نسل شاهوار شاهرود نخستین جلسه پنجمین دوره شورای اسلامی شهر شاهرود آئین تحلیف و انتخاب هیات رئیسه پنجمین دوره شورای اسلامی شهر شاهرود در سکوت خبری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه سید حبیب میرابوالحسنی، سید مصطفی طباطبایی، حسینعلی سمیعی و حمیده محبی هر کدام با چهار رای به عنوان رئیس، نایب رئیس، منشی و سخنگوی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر شاهرود انتخاب شدند.

جمع بندی های اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر شاهرود برای معرفی شهردار جدید هنوز به هیچ نتیجه ای نرسیده است و از آنجا که شهر نمی تواند بدون شهردار بماند شامگاه چهارشنبه جواد وفایی کارمند معاون امور مالی و اداری شهرداری شاهرود با رای اکثریت اعضای شورای پنجم تا معرفی شهردار به عنوان سرپرست شهرداری معرفی شد.

این در حالی است که رئیس شورای اسلامی دوره پنجم پیش از آغاز به کار رسمی شوراهای جدید در مصاحبه خود با خبرنگار نسل شاهوار به عنوان منتخب شورای شهر شاهرود بیان کرده بود که تا قبل از تحویل شورای پنجم شهردار جدید را معرفی می کنیم(از اینجا بخوانید...)

منابع آگاه از دو گزینه مجید سعیدی مدیر منطقه شهرداری یک گرگان و رضا کارخانه شهردار سابق و معاون فرماندار ورامین به عنوان گزینه های احتمالی شهردار جدید شاهرود خبر می دهند که احتمال معرفی مجید سعیدی به عنوان شهردار شاهرود بیش از بقیه است.

میرفانی شهردار سابق شاهرود نیز روز سی ام مرداد ماه از سمت خود استعفا داده بود.

انتهای پیام

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۰۸۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی سرپرست شهرداری نور شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی ذکایی دانشجوی مقطع دکتری تخصصی رشته معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور به‌عنوان سرپرست شهرداری نور انتخاب شد.

ذکایی پس از استیضاح توکلی شهردار سابق با رأی قاطع اعضای شورای اسلامی شهر نور به عنوان سرپرست شهرداری نور منصوب شد.

شهر ساحلی نور مرکز این شهرستان است که یکی از قدیمی‌ترین نواحی شهرنشین طبرستان (مازندران کنونی) بوده و به گواهی تاریخ رستمدار نام داشته‌ و اکنون یکی از مهمانپذیرترین شهر‌های استان مازندران است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معرفی شهردار جدید گوراب زرمیخ
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن های مترو
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن‌های مترو
  • سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی سیرجان معرفی شد
  • دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی سرپرست شهرداری نور شد
  • برقراری توازن و عدالت منطقه‌ای سیاست اصلی شورای شهر قم است
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • «محلوجی» سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری اصفهان شد