Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مرد جواني که پس از دعوت دختري جوان به خانه‌اش، براي 300 هزار تومان با وي درگير شده و او را به قتل رسانده بود، پس از اعتراف به قتل وي، جزئيات تکه تکه کردن جسد و آتش زدن وي را تشريح کرد. به گزارش خبرگزاري تسنيم، بيست و هشتم مرداد امسال خانم جواني با مراجعه به دادسراي امور جنايي تهران عنوان داشت که خواهر 35 ساله‌اش روز گذشته از خانه خارج شده و ديگر مراجعتي به خانه نداشته و پاسخگوي تماس‌هاي تلفني آنها نيز نيست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تشکيل پرونده مقدماتي با موضوع «فقدان افراد» و به دستور بازپرس شعبه نهم دادسراي ناحيه 27 تهران، پرونده براي رسيدگي در اختيار اداره يازدهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.
خواهر فقداني با حضور در اداره يازدهم پليس آگاهي در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: خواهرم حدود ساعت 11 جمعه بيست و هفتم مرداد با خودرو شخصي پرايدش از منزل خارج شد؛ قرار بود عصر به خانه برگردد اما تاکنون مراجعتي به خانه نداشته و پاسخگوي تماس‌هاي تلفني ما نيز نيست.
با ثبت دستور توقيف خودرو فقداني در سيستم جامع پليس، واحد گشت انتظامي در سي و يکم مرداد و محدوده شهر جديد پرديس موفق به شناسايي خودرو پرايد فقداني شد. در بررسي اوليه خودرو مشخص شد سارق يا سارقان با سرقت لوازم داخل خودرو، آن را به صورت رها شده در ابتداي ورودي شهر جديد پرديس رها کرده‌اند.
پس از کشف خودرو دختر جوان و با افزايش احتمال وقوع جنايت، کارآگاهان اداره يازدهم پليس در اقدامات ويژه پليسي موفق به شناسايي جواني 33 ساله به نام «مجتبي . و» (متأهل و داراي يک فرزند چهار ماهه پسر) شدند که برابر دلايل پليسي به تازگي با فقداني آشنا شده بود.
با شناسايي «مجتبي . و» کارآگاهان اداره يازدهم پليس آگاهي با مراجعه به محل سکونت وي در شهر جديد پرديس، اين محل را تحت مراقبت‌هاي نامحسوس پليسي قرار داده و سرانجام در ساعت 11 دوم شهريور، موفق به دستگيري وي شدند؛ مجتبي در اظهارات اوليه عنوان داشت که ‌جمعه بيست و هفت مرداد با فقداني ملاقات داشته اما پس از آن اطلاعي از او ندارد.
با انتقال مجتبي به اداره يازدهم پليس آگاهي، تحقيقات تخصصي از وي آغاز شد و سرانجام در ساعت 16 روز گذشته، وي لب به اعتراف گشود و به ارتکاب جنايت اعتراف کرد.
مجتبي در اعترافاتش به کارآگاهان گفت: چند روز پيش از طريق يکي از دوستان خود با مقتوله آشنا شدم؛ روز جمعه در حالي که خانواده‌ام در شهرستان بودند با فقداني تماس گرفته و او را به خانه‌ام دعوت کردم؛ پس از چند ساعت مقتوله به خانه من آمد؛ مدت کوتاهي از حضور مقتوله در خانه من نگذشته بود که از او درخواست کردم خانه را ترک کند اما او براي اين کار درخواست مبلغ 300 هزار تومان وجه نقد کرد و تهديد کرد که اگر اين پول را به او پرداخت نکنم، همسايگان را از حضورش در خانه من مطلع مي‌کند؛ به او گفتم که بيشتر از 150 هزار تومان نمي‌توانم به او پرداخت کنم اما او همچنان اصرار داشت تا 300 هزار تومان به او پرداخت کنم؛ با هم درگير شديم که ناگهان مقتوله روي زمين افتاد؛ مقتوله نفس نمي‌کشيد؛ ترسيده بودم؛ مي‌خواستم تا هر چه زودتر جسد را به بيرون از خانه منتقل کنم تا خانواده‌ام متوجه موضوع نشوند؛ يک چمدان مسافرتي تهيه کردم تا جسد را با آن به داخل ماشين پرايد مقتوله منتقل کنم اما جسد در داخل چمدان قرار نمي‌گرفت؛ تصميم گرفتم تا جسد را مُثله کنم تا داخل چمدان جا شود؛ پس از قرار دادن جسد در داخل چمدان، چمدان حاوي جسد را به زحمت به داخل ماشين منتقل کرده و به سمت غرب استان تهران حرکت کردم؛ از تهران خارج و به سمت شهريار حرکت کردم؛ به منطقه بازيافت زباله در منطقه صفادشت رسيدم؛ چمدان را به محل نخاله و زباله منتقل کردم؛ درِ چمدان را باز کرده و داخل آن بنزين پاشيدم؛ جسد و چمدان را آتش زده و به سرعت محل را ترک کردم؛ نزديکي‌هاي خانه که رسيدم، ماشين را در ابتداي ورودي شهرک رها کرده و به خانه رفتم.
سرهنگ کارآگاه حميد مکرم، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ، در ادامه خبر گفت: با توجه به اعتراف صريح متهم به ارتکاب جنايت و انتقال جسد به منطقه صفادشت، کارآگاهان اداره يازدهم پليس آگاهي به همراه متهم پرونده به محل انتقال جسد اعزام و در بررسي محل موفق به کشف بقاياي جسد شدند.
وي در پايان اين خبر گفت: با توجه به اعتراف صريح متهم به ارتکاب جنايت و در ادامه کشف بقاياي جسد مقتوله، قرار بازداشت موقت از سوي بازپرس محترم پرونده صادر و متهم براي انجام تحقيقات تکميلي در اختيار پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۱۰۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | اظهارات تکان‌دهنده یک نماینده مجلس؛ بزرگان ما برای درمان مریضی‌شان سریع به اروپا می‌روند اما برای اقتصاد بیمار نه!

265 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900203

دیگر خبرها

  • جزئیات تازه و تکان‌دهنده از خودکشی سمیرا آل سعیدی
  • اظهارات تکان‌دهنده؛ بزرگان ما برای درمان سریع به اروپا می‌روند | چرا دنبال پزشک حزب‌الهی نیستید؟ | فیلم
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل توسط پسرش در پاسداران
  • قتل مادر با دمبل به دلیل اعتراض به به‌هم ریختن خانه
  • ببینید | اظهارات تکان‌دهنده یک نماینده مجلس؛ بزرگان ما برای درمان مریضی‌شان سریع به اروپا می‌روند اما برای اقتصاد بیمار نه!
  • قتل هولناک مادر با ضربات دمبل در پاسداران تهران
  • قتل مادر به دلیل اعتراض به به‌هم ریختن خانه
  • قتل هولناک مادر با ضربه‌های دمبل
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک وزنه بدنسازی
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل توسط پسر